Tužilaštvu BiH prijavio sam "Zločin protiv čovječnosti"



Piše: Borislav Radovanović

 
Obavještavam sve članove "PRAVDE ZA DAVIDA" i javnost da sam (napokon!) uspio kontaktirati dežurnog tužioca Tužilaštva BiH i formalno prijavio počinjenje "Zločina protiv čovječnosti" nad našm zajednicom. Državno tužilaštvo zakonski je obavezno preduzeti dužne radnje sprečavanja daljeg počinjenja krivičnog djela i štetnih posljedica po građane, pa i procesuiranja zločinaca. Nema pravo na "praznovanje"! Istovremeno pišem prijavu tužilaštvu koja će do sutra biti formalno predana, pa čak radim i prevod na engleski radi podnošenja prijave Međunarodnom krivičnom sudu. Zato sve molim da samo vode računa o sopstvenoj sigurnosti jer nam valja preživjeti da možemo svjedočiti. 




Već sam objelodanio podneske premijeru Viškoviću, Predsjednici Željku Cvijanović i Glavnom republičkom tužiocu Mahmutu Švraki da spriječe Ćuluma, Lukača i ostatak zločinačke bagre u vršenju "Zločina protiv čovječnosti" - još povodom napada od 25. decembra. Kako su se odnosili prema nama tako će i krivično odgovarati. I tada sam pokušavao kontaktirati dežurnog tužioca Tužilaštva BiH, ali se niko nije javljao na službeni telefon. No, kontaktiranim službenicima sam ostavljao poruke za one koji su obavezni postupati.
  
Danas sam uspio ostvariti kontakt i izvršio ono šta je u datim okolnostima bilo jedino moguće. No, krivično djelo je prijavljeno, a ja sam se tužilaštvu i nadležnim policijskim agencijama stavio na raspolaganje radi daljeg procesnog djelovanja.
  
Kontaktiranog tužioca upozorio sam na elementarni pravni princip po kom radnje sprečavanja daljeg vršenja krivičnog djela, te zaštita života i sigurnosti ljudi, imaju prioritet spram radnji dokazivanja. Mi smo dokaze za trpljenje "Zločina protiv čovječnosti" imali i prije aktuelnih dešavanja, a danas kompletno čovječanstvo svjedoči eskalaciji zločina.
  
Kako prednje navedoh već radim i na formalnom podnošenju prijave (elektronske i pismene), no, i na prevođenju iste. Već 3. januara ovaj zločin biće procesuiran i na međunarodnom nivou, a uveče u 18,00 obećao sam da dolazim na Davidov trg na redovno okupljanje "PRAVDE ZA DAVIDA". I da vidim ko će me uhapsiti.
  
Znači, drage seste i braćo moja, naredna dva dana samo brinite o sopstvenoj sigurnosti i sve drugo zanemarite. I ovi što se kriju i ovi pozatvarani važno je samo da prežive kako bi mogli svjedočiti o zločinu koji su neskrivljeno pretrpili samo zato što su izražavali elementarnu čovječnost. Samo, sad više ne govorimo o 45 godina robijanja, nego o doživotnim zatvorima. Imaju sreće pa je smrtna kazna ukinuta!

Primjedbe

POPULARNI TEKSTOVI

DJEČAK UBIJAO OČEVOM RUKOM: Zastrašujuće posljedice odgojnih metoda ludog doktora

NOVI SKANDAL SUDA BIH: Vanji Vukoviću sud odobrio posjetu pritvoreniku Daliboru Railiću

Prebijanje u odbrani Dodikove časti

KAD SLUŽBE ZARATE: Otkrivam misteriju pištolja zbog kog je ubijen načelnik Bašić

Je li se Šmit utopio poput Gordane ili Davida? (FOTO)