Nema zabrane okupljanja "PRAVDE ZA DAVIDA"!


Piše: Boroslav Radovanović


Večeras u 18,00 časova dolazim na Davidov trg na redovno okupljanje "PRAVDE ZA DAVIDA". Formalnopravno MUP nikada nije izdao zabranu okupljanja, a to što policija provodi nepostojeću zabranu samo je pokazatelj kakve su nam institucije. Ukoliko postoji zabrana tražiću da mi je predoče, a ako me uhapse moraće zabranu pokazati sudiji ili tužiocu kom me sprovedu.




Poslao sam upit MUP-u gdje sam tražio informacije o tome ko je, kada i kako donio odluku o zabranjivanju okupljanja zajednice "PRAVDA ZA DAVIDA" (upit sam i objavio). Odgovora nema, a i kako da mi dostave nešto nepostojeće. To šta je uobičajeno nadrogirani ministar Dragan Lukač bulaznio na konferenciji za medije ne može se smatrati opštim pravnim aktom kojim se građanima nešto zabranjuje. Ni to što je "gluvo-nijemi"  Darko Ćulum sjedio pored ovog kokainskog ovisnika ništa ne znači. 

Nije moj problem što se ministar policije drogira i gubi u vremenu i prostoru. Tjera policiju da realizuje zabranu koju nikad niko nije donio. Doduše, kako se pojedini ponašaju čini mi se da i policajci masovno koriste supstance koje distribuira ministar. 

No, imaju službe koje se bave liječenjem narkomana, a mene jedino zanima ima li ili nema zabrane okupljanja "PRAVDE ZA DAVIDA". Ako postoji moraće je i pokazati! Oni policajci koji se usude uhapsiti me trebaju računati da ću ih krivično goniti, baš kao što to činim i za njihove šefove.

Eh da, to što policajci misle da je "realizacija zabrane" ja sam prijavom Tužilaštvu BiH i Kancelariji tužioca Međunarodnog krivičnog suda u Hagu (preko Ministarstva pravde BiH) prijavio kao "Zločin protiv čovječnosti". Svaki policajac cijeni zakonitost naređenja koje izvršava, a odlično zna da ne smije činiti krivično djelo - ma kakvo naređenje imao. 

Pritom policajci moraju voditi računa o srazmjeri u upotrebi sile u odnosu na objektivnu potrebu. Čuj neko će im vjerovati da je pedesetak žena i djece napalo preko 200 policajaca (25.12.), pa da su morali onako brutalno odreagovati. Sve i jedan pripadnik policije koji je učestvovao u onako bezobzirnom nezakonitom napadu na civile odgovaraće pred sudom. Trenutno je samo pitanje da li će to biti u Hagu ili u Sarajevu.

Znači, večeras u 18,00 sam na Davidovom trgu.


Primjedbe

  1. Svaka cast Borislave na gradjanskoj hrabrosti i profesionalnom angazovanju protiv zlocinaca, koji ubijaju i oduzimaju pravo na dostojanstven zivot covjeka.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zahvaljujem se bogu sto u ovom svijetu jos ima postenih i casnih ljudi boraca pravde i koji nisu korumpirani..Ja kao individua pripadam tom narodu...hvala u moje ime i u ime naroda za nasu slobodu zivljenja! ✊✊✊✊✊✊

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

POPULARNI TEKSTOVI

DJEČAK UBIJAO OČEVOM RUKOM: Zastrašujuće posljedice odgojnih metoda ludog doktora

NOVI SKANDAL SUDA BIH: Vanji Vukoviću sud odobrio posjetu pritvoreniku Daliboru Railiću

Prebijanje u odbrani Dodikove časti

DRAMA U PRIJEDORU: Konačno razbijanje narko organizacije Dalibora Railića

KAD SLUŽBE ZARATE: Otkrivam misteriju pištolja zbog kog je ubijen načelnik Bašić