Ćulume, vidimo se u tvom kabinetu!


Piše: Borislav Radovanović

Darko Ćulume, jadu od direktora još jadnije policije, javno tražim da mi sutra, 21.06.2019. godine, u 12,00 časova u tvom kabinetu objasniš torturu nad mojim prijateljima i divnim ljudima iz "PRAVDE ZA DAVIDA". Posebno da razjasnimo zašto nakon svakog mog dolaska na okupljanje već sutradan naređuješ hapšenja i nasilje. Znači već sutra sam ti na raspolaganju da pokažeš svima kako imaš petlju udariti i na malo tvrđi orah, umjesto što se ovako iživljavaš na nejači. Provjeri i sa Lukačom: možda je u međuvremenu skupio hrabrosti da se pogledamo u oči?



Po koji puta u zadnjih pola godine ponavlja se isti scenarij? Dođem na okupljanje "PRAVDE ZA DAVIDA", da se lično uvjerim ima li tih nekakvih "zabrana" okupljanja, paljenja svijeća, sjedenja na klupama ili prolaženja ulicom. Tražio sam i pismeno i usmeno da vidim tu famoznu zabranu, a kako bih reagovao zahtjevom za zaštitom zakonitosti kod Glavnog republičkog tužioca Mahmuta Švrake (u skladu sa zakonom). 

Jok, nema šanse da dođem do kakvog pisanog traga. Više puta sam ukazao policajcima da sprovode nepostojeću/nezakonitu zabranu, no svakog puta samo "nagule" sa Davidovog trga. Zato već na sutrašnjem okupljanju nasilno hapse i fizički zlostavljaju moje prijatelje, pa i druge zastrašuju scenama nasilja. Koliko puta je ponovljen isti scenarij? Treba li da nabrajam?

Darko Ćulume, znaš od kad za mene kao čovjek ne postojiš, ali oba znamo ko je odgovoran za zakonitost i pravilnost rada policije, odnosno za zloupotrebe policije protiv nevinih i nejakih. Zato ću sutra u podne doći do "Bijele zgrade" i tražiti da mi objasniš sve nezakonitosti i teška zlostavljanja ljudi kakva gledam svakodnevno. Možeš odbiti da me primiš i da se razjasnimo, ali znaš da te onda moram tražiti okolo.

Nas dvojica moramo razjasniti ovu nadalje neizdrživu situaciju, naći nekakvo rješenje, ili ću i ja biti prisiljen na adekvatan odgovor. Ukoliko tebi ili bilokome drugome nije jasno zašto ovako nastupam - evo ekspresnog odgovora.

Od 27. marta prošle godine, kada sam objavio tekst "Istina i pravda za Davida Dragičevića", pa evo do današnjeg dana, kontinuirano  sam uticao na svijest tih divnih ljudi. Bukvalno svakodnevno sam tekstovima, procesnim djelovanjem, razgovorima i na nebrojeno drugih načina uticao na svijest tih običnih, dobronamjernih i bezazlenih osoba. Normalno, svi oni rasuđivali su po slobodnoj volji, ali su i moji uticaji ostavili traga.

Dakle, vajni direktore, ako ti i tako odgovara - instrumentalizovao sam te nevine ljude. Obučen sam za takva dejstva, a svi oni su samo nevina i dobronamjerna bića. Ja sam ponajviše odgovoran za sve ovo šta se događa preko 14 mjeseci! Zato tražim da se suočimo i razjasnimo kako dalje, ali između nas "aktera", a da ove divne ljude ostaviš na miru, da ih policija prestane zlostavljati!

Znaš da mi nikad nije bio problem "istjerati" svoje naume, pa te molim da probleme rješavamo u zakonskim okvira, mirno i dostojanstveno. Možeš ti nastaviti u dosadašnjem maniru, sa pozicije sile i moći, no znaš me odlično, pa i kako reagujem na zlostavljanja i patnje mojih bližnjih (mojih sestara i braće iz "PRAVDE ZA DAVIDA"). Baš kao što znaš i da od ovog zahtjeva neću odustati!





 

Primjedbe

POPULARNI TEKSTOVI

DJEČAK UBIJAO OČEVOM RUKOM: Zastrašujuće posljedice odgojnih metoda ludog doktora

NOVI SKANDAL SUDA BIH: Vanji Vukoviću sud odobrio posjetu pritvoreniku Daliboru Railiću

Prebijanje u odbrani Dodikove časti

KAD SLUŽBE ZARATE: Otkrivam misteriju pištolja zbog kog je ubijen načelnik Bašić

Je li se Šmit utopio poput Gordane ili Davida? (FOTO)