GALERIJA "NASLOVNICA"


KAKO VIDITE, UVODIM NOVU STRANICU "GALERIJA NASLOVNICA" KOJU ĆETE UBUDUĆE MOĆI PRATITI KLIKOM NA STRANICU.


Ministar Dragan Lukač 10.05.2018. godine "informiše" Narodnu skupštinu RS kako ja dezavuišem javnost oko mog inspektorskog rada, predstavlja me kao umobolnika, zločinca i antisocijalnu osobu. Uostalom, opštepoznato je kako me je izvrijeđao i kakve laži je iznio.

Ko govori istinu, pa i ko bi trebao kome da se pokloni (bukvalno), pokazaću "GALERIJOM NASLOVNICA", odnosno konkretnim krivičnim predmetima koji su rezultat  mog rada, znanja i truda, a javnosti su predstavljani kao udarne vijesti (na naslovnicama). 

Dok su se neki kitili činovima i funkcijama, dok se MUP hvalio "ostvarenim rezultatima", sve je bilo divno i krasno. Samo, to nisu rezultati MUP-a, ni Lukača i Ćuluma, nego MOJI i samo moji! 

Prve dvije objave tiču se prijava ubistva Davida Dragičevića, koje su "zades" promijenile u "teško ubistvo", koje su rezultat moje privatne istrage, a potonje idu krivični predmeti koje sam uspješno (koliko su mogućnosti dozvoljavale) procesuirao.

PODNOŠENJE PRIJAVE "TEŠKOG UBISTVA" DAVIDA DRAGIČEVIĆA


DOPUNA PRIJAVE PROTIV LEPIRA, VREĆE, LUKAČA, ILIĆA I ĆULUMA


KO JE UHAPSIO JEDINOG SERIJSKOG UBICU U BIH? MOŽDA LUKAČ?



STRADANJE GORDANE MILOSAVLJEVIĆ LAŽNO JE PRIJAVLJENO KAO UTOPLJENJE/ZADES


DORIS BAJILO, PRIJAVLJEN NESTANAK. UBICA ME ODVEO DO LEŠA!


STARICA DUŠANKA STANKOVIĆ, PRIJAVA GUŠENJA DIMOM, NAKON TRI
GODINE UTVRDIO SAM DA JE U PITANJU TREĆE UBISTVO RADE RADINOVIĆA


MILAN ZRNIĆ, PRIJAVA NESTANKA, JOŠ JEDNOM ME UBICA ODVEO DO LEŠA

NASTAVLJA SE DOK NE PREĐEM STOTINU OVAKVIH OBJAVA!

Primjedbe

POPULARNI TEKSTOVI

DJEČAK UBIJAO OČEVOM RUKOM: Zastrašujuće posljedice odgojnih metoda ludog doktora

NOVI SKANDAL SUDA BIH: Vanji Vukoviću sud odobrio posjetu pritvoreniku Daliboru Railiću

Prebijanje u odbrani Dodikove časti

KAD SLUŽBE ZARATE: Otkrivam misteriju pištolja zbog kog je ubijen načelnik Bašić

Je li se Šmit utopio poput Gordane ili Davida? (FOTO)