I POSLIJE DODIKA DODIK: Šta im je "skrivio" Vlado Đajić?

Idilu entitetske i banjalučke lokalne vlasti, kakvu gledamo mjesecima, jedino kvari Vlado Đajić, pa "zasluženo" trpi neviđenu javnu satanizaciju. Tako je kad političko lopovskoj bratiji kvarite - LAKTAŠKU IZBORNU PREVARU.


borislav radovanovic blog


Hajka oko "kanjona" koji se pojavio blizu garaže u izgradnju Univerzitetsko-kliničkog centra (UKC) Banja Luka ne jenjava. Banjalučka gradska uprava sa svojim inspekcijama i komunalnom policijom obišla je gradilište, nakon čega su javnosti podastrte "šokantne" informacije. Sami vinovnici ovog pohoda istakli su da nemaju nadležnost nad UKC-om, ali zbog "brige" za okolnim stanovništvom i njihovom imovinom vršljali su po prostoru sa kojim zakonski gledano nemaju ništa.

Zakon o inspekcijskim poslovima RS razjašnjava odnos Inspektorata RS i inspekcija lokalnih samouprava, pa i ko je nadležan za ovu manipulativno naduvanu "aferu". Odmah po saznanju za slijeganje zemljišta kod objekta garaže u izgradnji rukovodstvo UKC-a obavijestilo je Inspektorat RS i zatražilo hitno reagovanje, o čemu je javnost obavještena. No, Draško Stanivuković ne bi bio on kada od svega ne bi izvodio performanse.

Tako gradonačelnik sa svojim "stručnjacima" izlazi na lice mjesta samo kako bi on pozvao Inspektorat RS na preduzimanje potrebnih mjera. Pozvao je već pozvani Inspektorat i zatražio isto šta je već zatraženo! Normalno, "zaboravivši" da je Republika Srpska formalni osnivač UKC-a i da postoje entitetska tijela vlasti koja takođe treba pozvati i prozvati. Šta se suštinski dešava?

Ukoliko pogledate djelovanje PDP-a u Banjaluci postoji samo jedno tijelo, samo jedan "predstavnik" vlasti, a imenom i prezimenom - Vlado Đajić. Nakon što mu je Milorad Dodik učinio onakav gest uvažavanja, kakav nije doživio nijedan SNSD-ov gradonačelnik, za Stanivukovića i njegove skutonoše nema političkih protivnika. Mislim na onu naoko iznenađujuću političku farsu sa početka juna kada su banjalučku gradsku upravu posjetili Dodik, Cvijanovićeva, Višković i njegovi ministri.

Jeste li upratili jednu izjavu Dodika ili Cvijanovićke, Viškovića ili nekog njegovog ministra u odbranu Đajića od optužbi za "kanjon" pored UKC-a? Rekoše li da direktor ne može biti odgovoran za objekat nad kojim još nije preuzeo upravljanje, gdje smije prići samo u uslovima koje utvrđuju izvođač radova ili nadzorni organ (zaštita na radu)? Kako sam objasnio tekstom: KAD IDIOTI PROZBORE: Ko traži smjenu prof dr Vlade Đajića? Je li uopšte normalno da viši nivoi vlasti ne stanu iza sopstvenog projekta?!

Po istim aršinima Stanivuković može svoje inspekcije slati u kompleks Vlade RS, ali Višković zna da se zbog određenih "sporazuma" takve stvari neće događati, pa tako nema potrebe sasjecati slične Stanivukovićeve poteze nad drugim državnim organima i ustanovama. Još kako bi imali žestoku javnu raspravu oko nadležnosti gradske uprave i njenih inspekcija da nije iznenadne "ljubavi" entitetske i lokalne vlasti.

Znači, okupila se entitetska i gradska vlast, pa pronašle zajednički jezik zbog kog preko mjesec i po nema jedne jedine riječi neslaganja. Složili se kao braća rođena! Javnost nije obavještena o drugom sastanku u Laktašima, kada su dogovarane izborne prevare i MILIONI predani iz ruke u ruku (Stanivukovićevog ujaka). Zbog 5,5 miliona maraka, te obećanja oko eksplicitnih snimaka i nepotezanja instituta smjene gradonačelnika Stanivuković je opasno zavolio SNSD, šta se prilično jasno može vidjeti.

Problem je što Vladu Đajića kao predsjednika GO SNSD Banja Luka naprosto ne zanimaju prljavi dilovi i političke prevare njegove stranke. Te nebuloze o "Draškova četiri poslanika" u narednom sazivu Narodne skupštine RS ionako se neće desiti, a Đajić nema namjeru odustati od obećanog izglasavanja nepovjerenja gradonačelniku odmah poslije opštih izbora. Sve motive javne satanizacije Vlade Đajića, posebno intenzivirane zadnjih mjeseci, sveo sam u prethodnoj rečenici.

Sa druge strane, nedavna izjava kako treba rastjerati lopove oko Milorada Dodika, kao i već poslovična neslaganja između Đajića i Dodika, dovela su do unutarpartijskih ujdurmi kakvima svjedočimo ovih dana. Nakon 25 godina "sjetili" se u SNSD-u ograničiti broj funkcija svojim članovima, pa gledaj čuda, baš oko izbora novog direktora UKC-a. Valja Đajića maknuti sa pozicije gradskog šefa stranke, te time osigurati ostanak Draška Stanivukovića u gradonačelničkoj fotelji. 

Vjerujte mi na riječ: onog momenta kad se Đajić povuče sa pozicije predsjednika GO SNSD Banja Luka i time izgubi moć izglasavanja nepovjerenja gradonačelniku u trenu će nestati iz fokusa interesovanja Stanivukovića i njegovih skutonoša. Kako će dilovi oko neobjavljivanja eksplicitnih scena Stanivukovića i Begića završiti ne bih ovoga puta kalkulisao, osim da zainteresovani imaju dovoljno para za "podmazati" gdje treba. 

Godinama govorim da kad je krupni kapital u pitanju uvijek se nađe "prostora" za dogovore, odnosno nema nepremostivih situacija. Zato će stvari ići u pravcu "Sporazuma iz Laktaša", a Republika Srpska će još jedan politički mandat ostati u kandžama nezajažljivih političara i privilegovanih tajkuna. Odnosno jeftinog politikanstva, laži, prevara, obmana... I poslije Dodika - DODIK!

Primjedbe

  1. Што се тиче Ђајића,могу само рећи да је мој другар зимус слетио с' аутом и да је хитно превезен на УКЦ БЛ,некако смо ступили у контакт с' њим и он је мога друга чекао 40мин да га довезу из Добоја. Тако да све похвале за Доктора којег сатанизују кроз медије. А што се тиче ових марионета Новог Свјетског Поредка, Драшка и Бегића. Први себи није направио ручка како треба у животу,јер је размажено дериште,а о овом другом фурунџији не треба трошити ријечи.
    Поздрав из окупираног Добоја!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdrav Doboju. Ja sam od Vladinih poznanika čuo da je u svako doba spreman pomoci, a onda sam to i lično potvrdio. No, njegova djela najbolje govore o njemu, a što nepismeni narod vjeruje idiotima to ke problem naroda. Blado u svakom intervjuu ističe kako ke odjeljenja kardiologije i onkologije opremio u fulu i opremom i kadrom. Jedino treba narodu nacrtati da 75% smrti uzrokuju te dvije grupw oboljenja i samo vrhunska oprema i ljekari znače spasene živote. Čovjek se bori da stvori pretpostavke spasavanja života u sferi gdje tri od četiri vobjeka umiru, ali to nas ne zanima, nego je li om narkoman, je lo truje ljide tehničkim kiseonikom i kakve sve gluposti. Po onome sta rafi čovjek se bori za svaki život, a idioti koki deset godina studiraju dvike godine optužuju ga fa ubija ljide. Samo sto nisu kazali da baca bolesnike kroz prozore. Jedino sam pogriješio što sa mamlazima nisam ranije ušao u ovakvu bitku. Mene neka slobodno napadaju ako misle da me mohu pobjediti u ovim stvarima.

      Izbriši
    2. Gospodine Boro ono što vam želim reći nemojte se zajebavati drugog oktobra znate šta vam je raditi.

      Izbriši
    3. Tačno, moram izaći na glasanje i glas za (pot)predsjednika RS dati svom pobratimu Amiru Reki, a onda i podržati stranku koja ga je kandidovala. No prerano je o tome govoriti iz vizure interesa te političke opcije.

      Izbriši
    4. A budale, Bože dragi! Definitivno je za tebe jedini valjan komentar, koji se i ranije provlačio na blogu, Boro liječi se!

      Izbriši
    5. Jes, ali ako nemas tu privilegiju da imas njegov kontakt onda ces umrijeti gore ili ostati kljakav

      Izbriši
    6. Само да одговорим овом господину што спомиње Сању Вулић. Видите ли ви да сам написао поздрав из окупираног Добоја,значи мислио сам и на Сању и на шефа јој Обрена. За мене су позиција и опозиција два рога на једној глави. Поздрав!

      Izbriši
  2. Prethodni čitalac piše za Draška nije sebi napravio sam ručak u životu.Važno da ga je napravila Sanja Vulić iz Doboja ne baš pametna poslanica u parlamentarnoj skupštini BiH koja ima i svoga Boga kako je nazvala Milorada Dodika poznatijeg kao Ronhill najvećeg kleptomana i lažova zapadno od Drine.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U pravu si za sanju nema sta, samo je covjek u pravu i za draska ali je zalost to sto drasko vodi najveci grad u Republici Srpskoj a ta Vulicka opet nema nikakvu tezinu !!! Pa ti vidi druze ko je vece zlo za Banja luku i Republiku Srpsku

      Izbriši
    2. Da Sanja Vulić ima očeve milione i veze kao Stanivuković davno ni bila premijer. Eto ako želimo komparirati nju i Draška, a šta nije za poređenje, onda možemo i ovako.

      Izbriši
    3. Dovoljno jake veze ima Sanja Vulić obzirom da se nije našla na optuženičkoj klupi pored 15 lica protiv kojih je podignuta optužnica za izborne prevare u Doboju 2020.I taj slučaj bi završio u prašinjavim ladicama da krivičnu prijavu nije podigao CIK BiH

      Izbriši
  3. E moj sinko sto rekla moja baba sta drugo reci za Boru kad si toliko iskren I transparenten reci ko te ucjenjuje pa da se ovako blamiras I poses ove narucene tekstove ucjenjen si necim priznaj nije sramota Ali ako ovo radis zbog sigurnosti svoje djece onda ti je sve oprosteno znas da ovi na vlasti ne prezaju ni od cega

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lik 10ak godina opstaje pod tom vlascu i sad hoces reci kako ga Djajic ucjenjuje ni manje ni vise... Smijesno

      Izbriši
    2. Najbolja objašnjenja su ona kroz konkretne primjere. Sačini ministar Lukač rješenje o mom otkazu i navede da je "dato dovoljno prilika za korigovanje ponašanja", pa je sad mjera otkaza osnovana. Emem Odbor za žalbe kao nikad ranije usvoji moju žalbu i poništi Lukačevo rješenje. Znam da Lukač taj drugostepeni organ "ima u džepu" i začudila me odluka. Lukač ponovo donese rješenje o otkazu, sa kao "otklanjanjem" propusta koje je drugostepeni organ naveo, ali opet sa stavkom da mi je DATO DOVOLJNO PRILIKA ZA KORIGOVANJE PONAŠANJA. I Odbor državne uprave za žalbe po drugi puta usvoji moju žalbu, te poništi rješenje o otkazu. Kada se primicala zastara postupka, nakon koje mi više nisu mogli dati otkaz, Lukač donese treće rješenje i opet ona ista "klauzula". Ja požutim sa žalbom i onda objavim tekst u kom lukaču kažem da njegove usjene kod mene ne prolaze i da ću nastaviti pisati o njegovim krivičnim djelima i moralnim nedjelima, pa čak i da sam prozreo igranku sa Odborom. Mogao sam podnijeti zahtjev za produženje roka za žalbu iz niza pravnih osnova, a da to ne utiče na apsolutnu zastaru vođenja postupka, te tako sačuvati se od otkaza. Bar na prvi pogled. Jok, ja sam uradio to šta jesam i moju trežu žalbu drugostepeni organ je odbio, nakon čega su mimo zakonske procedure prekinuli mi radni odnos u zadnjim "sekundama" zastare vođenja postupka. Istine radi imao sam još dva aktivna disciplinska postupka i shvatao sam ih kao sredstva daljih pritisaka na mene i uticaja na moje pisanje, pa sam izračunao da mi je bolje ovako. Paradoks je da sam u trenutku otkaza imao preko 39 godina i 4 mjeseca radnog staža, gdje sam kroz odugovlačenje novih postupaka mogao ispuniti uslov za penziju. Ni u tom dijelu nisam pristao na ucjene, nego sam evo preko godinu i po nezaposlen. Sa 51 godinu po prvi puta u životu sam postao nezaposlen, no i na tzakve stvari čovjek se navikne. Ne znam kako ću riješiti svoj radno pravni status, ali znam da na ucjene ne pristajem čak ni u opisanim uslovima. Onaj ko bi sa mnom pokušao ucjene na način koji me može doista prisiliti da nešto uradim, da mi otme dijete ili nešto slično, odlično zna da poslije toga ne bi dugo živio. Upitno je i 24 sata. Zato se takve stvari ne potežu, a sve drugo kod mene ne prolazi. I kako me ne mogu usceniti, tako me ne mogu ni kupiti, a šta odavno znaju jer nema toga šta nisu pokušali u prethodnih 15 godina. Taman kad više nikad ništa uradio ne bih to što sam se preko 15 godina uspješno tukao sa najgorim zločincima Dodikovog režima dovoljno je samo po sebi.

      Izbriši
  4. Ne kontate vi Borislava. On koristi inverznu(obrnutu)psihlogiju da bi srušio Džajića i SNSD kao Nasredin hodža iz anegdote koja govori o mladom učeniku medrese (softi), koji je bio ambiciozan i želio steći što više znanja. Završio je lokalnu medresu, pa otišao u Sarajevo, a nakon toga i u Stambol, da tamo izuči kod najpoznatijih učitelja (muderisa). Kad je izučio sve što su mu u toj najvišoj medresi profesori imali kazati, odlučio je da se vrati u svoj rodni kraj, očekujući da će kao veoma učen čovjek biti dočekan raširenih ruku. Vukla ga je nostalgija. U rodnu kasabu je stigao upravo u petak u času zajedničke molitve svih muslimana u gradskoj džamiji. Ušao je u džamiju i slušao kako lokalni imam (predvodnik molitve) uči (izgovara stihove Kurana) i zapazio da loše i mimo strogih pravila tedžvida i kirajeta (metoda izgovora kuranskog teksta) izgovara tekst. Još više se prenerazio kad je isti taj imam, sada kao hatib (propovjednik), počeo držati prigodnu propovijed sa mimbera (to je uzvišenje do kojeg se dolazi malim stepeništem koje se nalazi desno od mihraba (centralnog mjesta u džamiji), te kad je počeo krivo prevoditi pojedina ajeta (stihove) iz Kurana. Novodošli učenjak je izašao pred safove (redove vjernika) i ispustio kraj čalme, što je bio znak kako želi da govori. Vjernicima je rekao kako im njihov hodža krivo uči i tumači Kuran i da su svi njihovi namazi i učenja iza tog imama bezvrijedni i da ih Allah dž. neće prihvatiti. Shvativši da su godinama slijedili čovjeka čije se učenje ne prihvaća, vjernici su se okomili, ali ne na svog imama, nego na ovog pridošlicu, koji je otkrio grešku koja ih je lišila plodova dugogodišnjeg služenja vjeri. Prebili su nadobudnog učenjaka koji je glavom bez obzira pobjegao iz kasabe. Ucviljeni učenjak se vratio svome učitelju i požalio mu se na sve što je doživio i na takve vjernike neznalice.
    Na to mu je učitelj savjetovao da ode u Buharu kod još jednog čuvenog učenjaka i douči pravo znanje. Poslušan prema svom učitelju, mladi učenjak je otišao u daleku Buharu i odslušao još sedam godina dersove (časove) čuvenog buharskog učenjaka. Ali sada je izučavao pravu nauku kakva vrijedi za običan narod. Vratio se nakon toga u svoju rodnu kasabu i ušao u džamiju gdje je zatekao onog istog hodžu, sada već jako starog i sijedog, kako uči po svome, a ne po redu i zakonu propisanom od uleme. Kad je obred završio novodošli vjernik je opet istupio, ali sada je počeo hvaliti njihovog imama rekavši: "Ljudi, prošao sam sve carstvo, bio u Stambolu, Meki, Medini, Bagdadu, Buhari i Samarkandu i drugim velikim gradovima i mjestima učenjaka, ali ovakog hodže i ovako dobrog učenja nisam još vidio. Vaš je hodža prava evlija (sveti čovjek), vrijedi mu svaka dlaka iz brade ulaska u dženet". Nakon tih riječi stranog učenjaka, džematlije (učesnici u zajedničkoj molitvi) navalili su čupati dlake iz brade svog evlijali imama, želeći steći ulaznicu u dženet, dok se uz viku od bolova i opću zbrku koja je nastala oko starog hodže došljak izgubio u nepoznatom pravcu, a hodža ostao ćosav i napustio taj gradić nezahvalnih vjernika.
    Pouka ove anegdote se sastoji u tome da se i hvalom, ako se ona oslanja na predrasude okoline, može čovjeka pobijediti, naravno, ako se zna za slabosti ljudi, a učenjak je znao da ovi ljudi pate od pretjerane želje da osiguraju sebi dženet, a ne od želje da spoznaju i da se pokoravaju Allahu dž.

    OdgovoriIzbriši
  5. Treba dobro svatit so ovaj mudrai anonymous napisa .Koliko vredi biti Ucena koliko neznat kako pistupit u trenucima jednog neucena covjeka .Citiram .Prvi put kad se vratijo I dosao u svoj grad I usao na zajednicku molitvu ptimeyio je da hodza predvodnik molitve ne vrsi ucenje kako treba vec lupa ko Maksim po division I upozorijo vernike da ih hodza vodi u krivu I da nece imat koristi od te molitve .Isprebijase ga I izbacise vani misleci gde pogresi vtatijo se u Basruu I ponovo otiso do ucenjaka I ispricao mu sta se desilo sa njim I ucenjak ga posalje ponovo nakon izvesnog vremena u istu dzamiju da klanja zajednicku molitvi I posle molitve je skinny turban I zateazijo ponovo da govori I poceo sa hvalenhem hodze I kako je to naj bolji I najpismeni hodza I da njedova svaka Dhaka toliko vredi I da svaka njegova Dhaka sa brade vodi direkt u dzenet u Raj za Cas vremena je hodza sav krvav copav osto bez brade

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pripovjetka jeste zanimljiva i poučna, no ne pruža utemeljenje iznesenoj premisi. Ogromnu javnu satanizaciju koju trpi doktor Đajić jednim dijelom lično sam produkovao i sa te strane imam obavezu braniti čovjeka kom sam neskrivljeno stvorio probleme. Kada je Dodik u aferi Ikona "sakrio" se na UKC, bar kako sam tada tvrdio u tekstovima, napisao sam kako od kompletnog SNSD-a jedini mu je ostao Vlado Đajić. I naveo sam da će Vlado Đajić biti novi premijer, a svakako se opasno pričalo da Dodik planira rekonstrukciju Vlade RS. Poslije sam objavio tekst da Vučić odlikuje novog premijera nakon što je Đajiću dodijelio neko priznanje. Na sve to Dodik je Đajića proizveo u novog predsjednika GO SNSD Banja Luka. To se sveukupno prepoznalo kao potvrda mojih navoda, pa kreće haranga na čovjeka. No, problem je što Vlado Đajić odbija sve šta mu Dodik nudi i čovjek naprosto nema političkih ambicija. Sa druge strane jedan je od rijetkih koji ima petlje zakačiti se sa Dodikom oko važnih pitanja unutar stranke ili vlasti, pa je sve više na meti svojih stranačkih kolega. U biti čovjek je dobrog karaktera i zaista spreman pomoći gdje god zatreba, a ima viziju razvoja UKC.a do nivoa po kom će ga pamtiti i nakon života, te je primarno na to fokusiran. Zato ga i udaraju preko UKC-a znajući koliko je tu osjetljiv. Moj najveći grijeh je u tome što nisam blagovremeno reagovao, nego sam hedonistički okretao glavu - dok situacija nije ovako kulminirala. Znači, znao sam zašto je čovjek toliko satanizovan, da tu postoji i moja odgovornost jer sam ga "postavio" na premijersku poziciju koja ga nije zanimala, a kamoli da je iša ka istoj, ali sam opet kasno reagovao - posebice zato što držim da je Đajić dobar čovjek i ničim nije zaslužio ovo šta trpi. Na kraju moram istaći kako NIKAD ne manipulišem preko objava na blogu zbog čitalaca koji godinama to prate, pa i kad objavim nešto pogrešno kasnije objasnim kako je do toga došlo i šta sam doznao kao sopstvenu grešku. I manipulacije ne volim principijelno. To da griješim ili da reagujem po svojim emocijama bar kod mene nikad nije bio problem. Uvijek ponavljam da je blog kao društvena
      platforma namijenjen izražavanju nekakvih svojih mišljenja ili interesovanja, te da i ja samo to činim svojim objavama. Nebrojeno portala preuzimalo je moje tekstove i dobro znam kakav uticaj je to donosilo, ali nikad tekstove nisam prilagođavao drugima, nego sam ostajao na svom fonu. Kao što se nikad nisam trudio pridobiti široke mase.

      Izbriši
    2. Ne odbija on što mu Dodik nudi nego ga je Dodik preveslo, Đajić se godinu hvali da mu je Dodik reko da će on biti kandidat za predsednika ali kako vidimo neće

      Izbriši
  6. Boro neko ti se sprda sa blogom, vidis ti komentara sve sa ciljem da obesmisle konentarisanje ? Pa ni ovdje ti ne daju mira

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pročitao sam i ne vidim problem. Osim što je sadržaj prekopiran, odnosno nije ga komentator sam osmislio, kao u narednom komentaru. Razmišljam da bi upravo ti moga biti autor prednjega, pa sad pokušavaš ispasti "pametan", no nema veze jer ta gornja pripovjetka je zaista zanimljiva za one koji vole takav vid pisane riječi i time nema šanse da uklanjam nešto šta ima književnu vrijednost.

      Izbriši
  7. Ma kakav ja ja ne pisem te kilometarske komentare ni u ludili ali kad ih pocnem citati na pola vidim da niko ne zna sta je smisao tog komentarisanja i sta je to onda nego da se obesmisli konentarisanje

    OdgovoriIzbriši
  8. Hahahahahahaha Boro legenda si...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Boru pere po mozgu profesionalna deformacija pa poceo nasrtati i na narod sto komentarise

      Izbriši
  9. RASPUCHIN : Овај текст је већ много бољи од прошлог и неутралнији је иако су твоји коментари , поново , субјективни. С’ друге стране , добро је да си у коментару објаснио чему толика твоја ангажованост на тему Ђајић и твоје је право да се , код њега , искупиш. Не знам да ли си се искупио некој сиротињи према којој си био неправедан а која ти није могла бити од помоћи као Ђајић? Надам се да схваташ да све ово није директно усмјерено на твоје поступке јер се слично понаша огромна већина па су моји коментари , у ствари , критика поснулог друштва и краха морала.
    Право нас који коментаришемо је да другачије гледамо на случај а за потврду својих теза , у коментарима на прошли текст , цитираћу једну твоју реченицу коју си , овдје , написао као одговор :

    “ U biti čovjek je dobrog karaktera i zaista spreman pomoći gdje god zatreba, a ima viziju razvoja UKC.a do nivoa po kom će ga pamtiti i nakon života, te je primarno na to fokusiran. “

    Садржај Ђајићевог “филма” (да не будем груб и искористим фразу “трип”-а јер ће га неки криво протумачити) је веома сличан причи главног јунака филма “ Crossroads“. Или по нашки : “Ко са ђаволом тикве сади … .” Ова твоја реченица то апсолутно потврђује.

    OdgovoriIzbriši
  10. Pitanje svih pitanja je koliko je ovaj blogger dobio keša od vrlog doktora da ga brani...
    Kako čovjek može nisko pasti, užas!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 100% i ja tako mislim
      Boki se okrenuo

      Izbriši
  11. Jadan je svako ko brani i pohvalno piše o Đajiću,osvjedočenom narkosu i čovjeku koji je vrlo prisan sa Ćurlom i ostalim krimosima.Bagra.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

POPULARNI TEKSTOVI

DJEČAK UBIJAO OČEVOM RUKOM: Zastrašujuće posljedice odgojnih metoda ludog doktora

Prebijanje u odbrani Dodikove časti

KAD SLUŽBE ZARATE: Otkrivam misteriju pištolja zbog kog je ubijen načelnik Bašić

Je li se Šmit utopio poput Gordane ili Davida? (FOTO)

NOVI SKANDAL SUDA BIH: Vanji Vukoviću sud odobrio posjetu pritvoreniku Daliboru Railiću