Lukač me kandiduje za gradonačelnika Prijedora


Ministar Lukač, suočen sa činjenicom da me je dvije i po godine nezakonito držao pod suspenzijom, odnosno sa ukidanjem ove nezakonitosti, priprema teren za novu suspenziju. Kako bih mu "pomogao" u bezuspješnim pokušajima ishodovanja otkaza u MUP-u razmišljam da se kandidujem za gradonačelnika Prijedora. Mojom kandidaturom Lukač svakako stiče pravo da mi uruči otkaz, ali otvara i pitanje: ima li Prijedor kandidata koji me može pobijediti na izborima za gradonačelnika?




Vezano za tu moju kontraverznu suspenziju ističem jednu neoborivu činjenicu: ministar Dragan Lukač nije imao hrabrosti potpisati rješenje u kom odbija moj zahtjev da svoje rješenje oglasi ništavim. Razlika u poništenju i ništavosti je u tome što ništavost podrazumijeva da se takav akt nije smio ni donijeti.

Dakle, formalno sam od njega tražio da rješenje o mojoj suspenziji oglasi ništavim, a uz jasno obrazložene osnove po kojima nije smio ni donijeti takav akt. Rado bi on odgovorio da to odbija, ali ga je neko posavjetovao kako takvim činom daje mi dokaz sopstvenog krivičnog djela. Zato je tjerao druge na dostavljanje notornih gluposti kakve je bolje nekomentarisati.

Međutim, uputio sam akt drugostepenom organu i sad tražim da Odbor za žalbe oglasi ništavim i svoje (drugostepeno) i Lukačovo prvostepeno rješenje. Normalno, kroz zahtjev održao sam im "pravno predavanja" kakve gluposti su činjene u postupku nezakonite suspenzije.

Meni čak i odgovara da Odbor za žalbe odbije moj zahtjev jer nakon toga idem na upravni spor (sud) kojim širim predmet i pobijam i ranija rješenja o disciplinskim kaznama. To bi bio onaj pravni osnov koji mi treba za tužbu protiv MUP-a za pozamašnu odštetu.

Da ne detaljišem, nisu male pare u pitanju kada govorimo o nezakonitoj šteti kakvu mi je MUP RS nanio, a sve kako bi ispunjavali hirove ministra. Davno sam naveo da ću svaku odštetu naplaćenu iz budžeta RS prosljediti Pravobranilaštvu sa ukazivanjem da štetu treba namiriti iz Lukačove imovine. Zato su mi i smiješni ovi zadnji (očajnički!) njegovi pokušaji nove suspenzije.

Elem, šteta koju mogu namiriti po ovom osnovu dosegla je nekakav maksimum i dalje nema smisla to trpiti. Teško da se može izvući više od ovoga šta imam do sada dokazivo i zakonski utvrdivo. Sa druge strane jasno sam rekao kako nemam namjeru raditi u objektu PU Prijedor iz kog sam dva puta jedva živu glavu izvukao.

U stvari već sam objasnio kako ulazim u političke vode, pa i da sa svojim prijateljima razvijam infrastrukturu novog političkog subjekta. Samo nove ideje i novi ljudi mogu proizvesti pozitivne društvene promjene, a šta će naš tim ponuditi i kako će to narod na izborima podržati pokazaće se već dogodine.

I sad dolazimo do ključnog pitanja: šta činiti sa Prijedorom? Za Banjaluku je razrađen vrlo jasan plan i oko kandidata za gradonačelnika i povodom kandidata za odbornike. Banja Luka je naša Bastilja, naš Staljingrad, i tu apsolutno ništa neće biti prepušteno slučaju.

Pošto se politički registrujemo za cijelu BiH sasvim normalno prvo se bavimo Sarajevom. U našem glavnom gradu nije tajna da će ključni akter biti moj pobratim Amir Reko. Pošto nam je cilj stvaranje unije građanskih udruženja i formiranje novih političkih osnova normalno je da ćemo MOST 21 infrastrukturno jačati kapacitetima kakve trenutno razvijamo za potrebe našeg pokreta.

No, vratimo se na Prijedor, a to podrazumijeva kompletnu prijedorsku regiju i sve opštine Federacije koje se teritorijalno dotiču ove regije. Ima vremana za objašnjavanje projekta "Ljubija srce svijeta", a zasad je dovoljno naglasiti kako će ova ideja biti okosnica kampanje za ovaj dio zemlje.

Iskreno, već smo razradili profil osobe kakvu ćemo kandidovati u Prijedoru, ali još to personalno nismo utvrdili. Nije žurba, a važno je naći "materijal" na kakvom vrijedi raditi (politički marketing). Sa druge strane moramo sebi postaviti logično pitanje: kolika je naša želja da doista pobijedimo u Prijedoru?

U stvari pitanje jeste koliko ima smisla raditi na nakom mladom kandidatu i sa njim rizikovati (?), a u stanju sam realizovati sopstvenu kampanju i potući svakog protivkandidata.

Djelujem neozbiljno?! U redu, neka ovog trenutka svako ko smatra drugačije uradi ispitivanje percepcije javnosti sa mojim imenom i kojim mu drago protivkandidatom. Mogu postaviti i desetak imena, pa da vide koliku ko ima podršku.

Pritom, ističem kako govorim o ovom momentu i bez onoga šta donosi kampanja. Dio sam tima koji će razvijati kampanju za lokalne izbore za cijelu BiH novog političkog subjekta kakav od starta namjerava graditi pobjednički mentalitet. Da me je zanimalo tek ulaženje u politiku radi pozicija imam otvorena vrata u bar deset stranaka, no znam šta mogu i šta hoću, a rezultati određuju krajnju vrijednost.

Dakle, pitanje svih pitanja glasi: hoću li izaći na "megdan" za gradonačelnika Prijedora? Ima to smisla iz niza razloga. Navikao sam na skroman život i plata gradonačelnika je i više nego dovoljna za egzistenciju moje porodice. Svakako ću na planu razvoja ovog regiona kandidovati jedan izuzetno kvalitetan međunarodni projekat, pa ima smisla da isti realizujem sa pozicije kakva to direktno omogućava.

Pored toga, znaju Prijedorčani koliko sam uspješan u zavođenju "reda i mira". Znaju koji jr njihov sugrađanin sposoban razbiti grupacije parazita kakve decenijama pljačkaju i razaraju ovaj grad. Sa mojom malenkošću na poziciji gradonačelnika upravo bih volio upoznati mangupe sposobne da pljačkaju narodna dobra. Mogu pokušavati, baš kao što mogu i završiti u zatvoru.

Uglavnom, državnim službenicima je zabranjeno kandidovanje  na izborima i zbog toga im poslodavac može raskinuti radni odnos. Nakon 12 godina bezuspješnih pokušaja SNSD-ovskih nesposobnih ministara i direkora policije moje eliminacije iz MUP RS daću im priliku da to uspiju izvesti na zakonit način.

Naprosto, to zaposlenje me više ne zanima, a dalje trpljenje štete je iracionalno pošto teško da mogu naplatiti odštetu veću od ove dosadašnje. I kakvog onda ima smisla baviti se pitanjima mog trenutnog zaposlenja?

Za kraj moram još samo istaći kako je pitanje moje kandidature još uvijek u domenu hipotetičkih razmišljanja. Naime, najvjerovatnije ću svoja znanja ponuditi u vidu konsultantskih usluga i kroz privatnu agenciju, tako da sam vrlo malo zainteresovan za bilokakve funkcije i namještenja.

Interesovanje za moje usluge je zaista veliko i nemam dilema oko isplativosti započinjanja privatnog biznisa. Znate, kad imate znanje, iskustvo i pozitivnu reputaciju možete se baviti čime vam drago.


Primjedbe

POPULARNI TEKSTOVI

DJEČAK UBIJAO OČEVOM RUKOM: Zastrašujuće posljedice odgojnih metoda ludog doktora

NOVI SKANDAL SUDA BIH: Vanji Vukoviću sud odobrio posjetu pritvoreniku Daliboru Railiću

Prebijanje u odbrani Dodikove časti

KAD SLUŽBE ZARATE: Otkrivam misteriju pištolja zbog kog je ubijen načelnik Bašić

DRAMA U PRIJEDORU: Konačno razbijanje narko organizacije Dalibora Railića