VRIJEME JE ZA SUROVU ISTINU: Propalo "pranje biografije" tužilačke bitange Mladena Mitrovića (FOTO)

Jedna službena zabilješka pobija sve montirane postupke protiv mene i dokazuje surovu istinu kakvim gadostima se bave pravosudni i tužilački moćnici. Progon blogera koji ih raskrinkava ima prioritet spram akcije "Roma" i zato nakon šest mjeseci nema nijedne optužnice za onoliku pronađenu drogu.

borislav radovanovic blog

Medijska top tema moguće već sa današnjim danom biće bjekstvo ili hapšenje Dražena Vrhovca nakon što je Agencija za istrage i zaštitu BiH - SIPA privela kraju istraživanje njegovog kriminala, a kako sam to najavio tekstom Ko "ucjenjuje" našmrkanog piromana Dražena Vrhovca?!. Je li Vrhovac izbjegao hapšenje bjekstvom iz zemlje danas bi trebali konkretno znati, no moji izvori govore o prevođenju nekretnina i računa na druge osobe i drugim pripremama bjekstva intenziviranih posljednjih dana.

Prije par dana bio je kod Milorada Dodika koji je za Vrhovca imao svega šest minuta vremena. Prijem je trajao od 16:55 do 17:01 časova, a suze i preklinjanja nisu pomogle. Vidili ste i Dodika uplakanog nakon posljednjeg ročišta na Sudu BiH pa sami zaključite koliko empatije može imati za suze "piromana" Vrhovca.

Jesu li inspektori SIPA došli do snimaka na kojima Vrhovac priča da su IRB zapalili kako bi kupili novu zgradu vrijednu 100 miliona maraka, kako to objašnjavam tekstom sa gornjeg linka, nije mi poznato, ali i prije moje objave bio je na vrhu njihovog interesovanja. Nešto kontam da zgrada Dodikovog kuma Mile Radišića koju nikako ne uspijeva prodati Upravi za indirektno oporezivanje vrijedi 100 miliona maraka, međutim inspektorima ove policijske agencije takođe je poznata takva "podudarnost". 

Jednako odlično inspektori SIPA znaju porijeklo "investicija" Vrhovca i braće Milaković od Prijedora do Dubaija, odnosno o kakvom pranju novca je riječ. Korisnici bloga zainteresovano prate žuste rasprave u komentarima sa Sašom Milaković i njegovim botovima, baš kao što to čine iz policije i drugih službi zainteresovanih za brojna dešavanja kojima se bavimo. 

Za dalji tekst važno je samo da policijske snage ove zemlje imaju kapacitiranost za istrage protiv političkih i instutucionalnih bandita koji su sebe smatrali nedodirljivima. Baš kao što su pripadnici PU Prijedor dokazali sposobnost razbijanja lokalne narko mafije, kako sam to sa bolničkog kreveta PRVI objavio tekstom DRAMA U PRIJEDORU: Konačno razbijanje narko organizacije Dalibora Railića.

Prijedorčani su posljednjih dana gadno i masovno ljuti zbog puštanja iz pritvora svih uhapšenih u akciji "Roma" obzirom da nakon šest mjeseci tužilaštvo nije podiglo nijednu optužnicu. Mogli su optužiti bar one kod kojih su policijski službenici prilikom pretresa pronašli drogu ili konkretne dokaze nabavljanja, proizvodnje i prometa opojnih droga. 

Kako ne bi bilo zabuna pritvor je privremena mjera vrlo ograničenog pravnog dejstva i ne smije služiti za "kažnjavanje" prije suđenja. Sa te strane stoje prigovori prijedorskim tužiocima da su osumnjičene mogli pustiti iz pritvora mnogo ranije ukoliko nije bilo osnovane sumnje za podizanje optužnice, bilo sve ili pojedine iz ovog krivičnog predmeta. 

No, ključno pitanje glasi: zašto za bar dio pritvorenika nije uslijedilo podizanje optužnice? Šta imaju šest mjeseci razvlačiti istragu protiv onih u čijem posjedu je nađena droga? U konačnici šta uopšte rade prijedorski tužioci?! Ovim dolazimo do naslova teksta i surove istine.

Mega kriminalcu Mladenu Mitroviću odgovaralo je da se prisloni uz policiju na održanoj presici kao svojevrsno "pranje biografije" prije prelaska na novu funkciju Glavnog tužioca OJT Banja Luka. Sa druge strane svojim poslušnicima dao je zadatak da maksimalno moguće opstruišu i odugovlače istragu kako bi zbog izostanka optužnice sve uhapšene pustili iz pritvora. 

Svojim poslušnicima dao je još jedan zadatak i to PRIORITETAN, a naprosto da se fokusiraju na montirane i teško nezakonite istrage i optužnice protiv mene i mog sina. Strpljivo sam čekao da dođem u posjed dokaza i spisa saobraćajne nesreće mog Dule i sad mogu otvoreno i argumentovano progovoriti o tom slučaju. 

Svašta sam na raznim portaloidima i čak na svom blogu čitao o toj saobraćajki, a najčešće da je Dule pijan i drogiran vozio divljačkom brzinom i zamalo "ubio" povrijeđenog mladića. Mali Bešir molio je Dulu da ga poveze kući pošto nije imao prevoza i ovaj mu je izašao u susret nemajući predstave koliko je porodica Bešir pokvarena i na šta je sve spremna. 

Pazite, osiguranje je po našim indirektnim saznajima u tom odštetnom zahtjevu isplatilo oko 29.500 KM, a tek ću se pozabaviti konkretnim podacima. Povrede jesu bile ozbiljne, liječenje i rehabilitacija trajali su oko pola godine, no mali Bešir je ubrzo poslije toga počeo raditi ovde, a zatim u Njemačkoj i to u struci kao farmaceutski tehničar tako da očigledno nema trajnih posljedica po zdravlje. 

Sumnjam da danas u Njemačkoj mjesečno zarađuje bolje negoli što je inkasirao za tih dva mjeseca intenzivnog liječenja i oporavka, a onda još četiri mjeseca kod kuće i u banji. To mu dođe aman 5.000 mjesečnog prihodovanja iliti ukupno 29.500 KM. Problem je što Beširima taj iznos nije dovoljan, pa bi sad postavljenim imovinsko pravnim zahtjevom od mog Dule da naplate šta znam koliko.

Nema šta tužilačko smeće Irman dedić i Mitrovićev slijepi poslušnik nije pokušao u pakovanju optužnice protiv mog Dule, a da bi na kraju tvrdio kako je NEHATNO sletio sa ceste zato što je jeo prilikom vožnje. Od starta ima svjedočki iskaz da su Dule i njegov drug jeli u jednoj prijedorskoj pekari kad je došao mali Bešir i molio da ga povezu, pa po završetku obroka krenuli ka Ljubiji. 

Malom Beširu je stalo da Dule bude kažnjen i tako u krivičnom postupku ostvari postavljeni odštetni zahtjev, pa ima razloga da laže kako ga je "upozoravao" da zaustavi vozilo dok ne pojede šta znam kakvo jelo i to nije sporno. Problem je što čvrsti dokazi pobijaju njegove laži!

Uglavnom, nema pijanstva i droge kako se ovde često navodilo i to po skrining testovima na licu mjesta i nalazima krvi i urina po izuzetim uzorcima koje je Dule DOBROVOLJNO DAO, odnosno nije tražio naredbu suda. Za razliku od vozila koje su Irman Dedić i inspektor Saša Gajić nezakonito oduzeli bez naredbe i potvrde o privremenom oduzimanju predmeta. I danas vozilo nezakonito drže na policijskom depou.

Što se tiče brzine usljed preticanja postoji 32 km/h prekoračenja iznad dozvoljene, bar po nalazu vještaka saobračajne struke, no to je u domenu prekršajne odgovornosti. Elem, nalazom poznatog mračnjaka Željka Karana ćemo se gadno pozabaviti i to u zasebnom tekstu kako ovaj ne bi otišao u beskraj. Bitno je stanovište vještaka da su i Dule i Bešir povrede zadobili usljed nekorištenja sigurnosih pojasa, dok se suvozač pametno vezao i prošao bez povreda.

U Dulinom predmetu uloženi su prethodni prigovori i sad čekamo odluku kadije Predraga Tepića da bih se još jednom pozabavio njegovim "kompetencijama". U krivičnim postupcima morate imati taktiku i dinamiku odbrane, a šta sad demonstriram spram pokušaja održavanja glavnog pretresa za "ugrožavanje sigurnosti" policijske kriminalčine Danka Karanovića.

Sudija Zoran Milojica ufurao sebi da mene može preveslati započinjanjem glavnog pretresa bez odlučivanja po prijedlogu obustave postupka zbog zastare. Krajem prošle godine imenovan je za "stalnog" sudiju (dotad je bio dodatni) i sa te strane trebaju mu decenije iskustva da bi meni mogao podvaljivati jeftine fore. U zahtjevu za njegovo izuzeće sam "održao pravno predavanje" kompletnom Osnovnom sudu u Prijedoru oko instituta zastare, a kako ne bi i nadalje izvaljivali pravne nebuloze.

borislav radovanovic blog

Na institutu zastare insistiram samo zbog slučaja vajnog ministra Dragana Lukača kako sam to objasnio tekstom LEX SPECIALIS LUKAČ: Ajmo vod'te blogera NA KLANJE, a inače mi odgovara brzo i efikasno suđenje kako bih došao do još više dokaza po kojima ču sve aktere ovog montiranog i teško nezakonitog postupka krivično goniti. I da dođem do dokaza poput ovog sa gornje fotografije kog su preko pet godina skrivali od mene i tako kršili pravo na odbranu.

U pitanju je službena zabilješka policijskog službenika koji je prisustvovao VERBALNOM SUKOBU između Danka Karanovića i mene, kako to i kvalifikuje na početku pismena. Dalje vidite kako potvrđuje moje navode i iz krivičnog predmeta i sa ovog bloga da je predmetom rasprave bilo zagorčavanje života od strane ove uniformisane bitange. 

Za ovu pravnu stvar ključni su navodi da se Karanović udaljio od mene i počeo penjati uz stepenište kad sam mu dobacio da ću objaviti na blogu kako ću ga ubiti. Udaljenost je bila preko 10 metara i naoružan policajac sa te distance ne može se uplašiti nenaoružane osobe i kad bi bili sami, a kamoli usred zgrade policije. Može ako LAŽE poput ovog ljigavca koji se uplašio krivične prijave i lažnim iskazom pokušao izbjeći odgovornost.

Druga određujuća činjenica jeste da se Karanović vratio do mene i pozivao me napolje na tuču i pritom nudio da skine opasač (sa pištoljem). U postupku tvrdi da strahuje za svoj život i sigurnost porodice dok po ovom svjedoku predlagao je tuču. Jedno isključuje drugo i moguća je samo jedna istina kakvu zastupam od samog događaja iz jula 2019. godine kada sam prijavio Danka Karanovića zbog počinjenog krivičnog djela.

Od prvih preduzetih radnji u krivičnom i disciplinskom postupku protiv mene MUP RS, tužilaštvo i sud imaju ovu službenu zabilješku policijskog službenika i svjedoka, a iz koje se vidi da nema govora o postojanju STRAHA kod Karanovića kao neophodne pretpostavke postojanja krivičnog djela. Znači vratio se do mene i pozivao me napolje da se fizički obračunamo!

Sad pitam MUP RS kako je moguće da su me oglasili disciplinski odgovornim za "strašenje" jadnička Karanovića i kaznili me prekidom radnog odnosa? Nisu mi vjerovali da đubre laže zbog straha od krivične odgovornosti identično kako su to već jednom učinili on i Dalibor Ivanić u vrlo sličnoj situaciji. Meni i ne moraju vjerovati, ali službeno pismeno ovog svjedoka potkrepljuje moje tvrdnje i zato je godinama SKRIVANO od mene. Baš kao što mi do danas ne daju pristup dokazima ranijih prijava i obraćanja zbog maltretiranja od strane Karanovića.

Istovremeno pitam tužilačke bitange Mladena Mitrovića i Ljubu Macanovića kako su pored jednog ovakvog dokumenta sprovodili istrage i na kraju me čak optužili za nepostojeće krivično djelo? Imam potrebnu dokumentaciju i još kako će svoje postupke objašnjavati u krivičnom postupku protiv njih, a zato mi je bitno uvodno pomenuto funkcionisanje policije. Znate, mora neko ove barabe uhapsiti.

U konačnici pitam predsjednicu suda Danijelu Elenkovu i njene kadije Predraga Tepića i Zorana Milojicu kako je moglo doći do potvrđivanja skandalozne optužnice i započinjanja suđenja pored samo ovog jednog dokaza, a znaju šta sam im još dostavio uz podneske. Malo im što ubice i narko dilere oslobađaju, nego bi sudili onome koji ih javno raskrinkava. Dno dna.

Ukoliko niste shvatiti zašto je nakon šest mjeseci izostala bar jedna optužnica za kaciju "Roma" eto vam objašnjenja. Ili treba da objavim sijaset urgencija, požurnica i drugih akata hitnosti u postupcima protiv mog sina i mene? Toliko im se žurilo da preko montiranih postupaka utiču na moje objave na blogu da nisu imali vremena baviti se "sitnicama" oko višestrukih povratnika u dilanju droga. 

Nema veze što prijedorsku i drugu djecu truju drogama, što ubijaju svjedoke i policijske načelnike, što organizovani kriminal vlada državom, samo je bitno sakriti surovu istinu i iz javnog života eliminisati blogera koji ima petlje baviti se kriminalizacijom organa i institucija. Zato me godinama povlače po sudovima, pa sve do brutalnog prebijanja u zatvoru, a sad i na djecu udaraju koja su gadno propatila samo zato što im je otac bio najbolji kriminalistički inspektor ove zemlje.

Bojali su me se kao inspektora i jednako me se boje kao blogera, ali ne u smislu mojih "prijetnji" da ću ih ubiti, nego da ću ih pozatvarati do kraja njihovih bijednih života. Da sam ikad pomislio nauditi im na drugačiji način ne bi morali izmišljati "ugrožavanja sigurnosti" i to u oba slučaja da izbjegnu odgovornost za počinjena krivična djela. Znaju oni odlično šta su stvarni uzroci njihovih strahova, a svode se na jednu riječ - ROBIJA.

Vidite kako objavljivanje samo jednog dokumenta sve laži i podmetanja policijskih i pravosudnih bitangi razara iz temelja, a sličnih u posjedu imam na stotine i odlično znam gdje treba tražiti one koje nemam. Zato mi je bitno da postoje inspektori SIPA ili naše policije da realizuju službene radnje koje predložim prijavama i onda prikupljene dokaze valjano obrade. Potom i da POHAPSE bitange koje su umislile da mogu neograničeno zloupotrebljavati položaje i moć proizašlu iz funkcija.

Nastaviće se...





Primjedbe

  1. Svaka čast Borislave na iscrpnom izvještavanju i raskrinkavanju "nedodirljivih". Samo nastavite tako, srdačan pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  2. Još boro nisi raskrinko prljave inspektore. Ne smiješ......

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa i ovim ih raskrinkavam jer su spakovali mi ovaj postupak i otkaz kako bi radili svoje prljave poslove

      Izbriši
    2. Ciji je taj Bešir i kako mu je ime

      Izbriši
    3. Od policajca Roberta koji daje uniformu maloljetnici da se slika a usput zna i spavati na poslu pa psovati gradjanina koji je htio nesto prijaviti

      Izbriši
  3. Boje se svojih djela,a ovamo glavni
    Samo istina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kažu "istina oslobađa", a često vodi i na robiju

      Izbriši
    2. I tebe će jednog dana za sva tvoja nedjela ponovo odvesti na robiju za sve pljačke koje si organizovao !

      Izbriši
  4. Boro sve ok ali nema nista od ovih novih tuzioca i sudija svi su potkovani velika lova je u pitanju prausudni sistem je po kontrolom i policije i vlade gradonacenika nacelnika svi uvezani.Ipak dasu nam svi kao sto je stara garda sa tobom na celu a u tuje i sudije Neso ,Goga ,Nasiha,bivsa Sandra a ostali sa onima tuziocima iz Dubice kuku meni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sanda je bila kratko tužilac ali smo zajedno uradili baš dosta teških predmeta i sa njom sam uvijek bio prezadovoljan. Što se tiče Neše, Goge ili Nasihe imam akata sa njihovim potpisima da se izrugujem još godinama preko onoga šta sam već objavio. Nema tu "s" od sudija

      Izbriši
    2. Ovo me podsjetilo na jedno ubistvo koje smo Sanda i ja radili kada je tokom uviđaja pozvala dežurnog sudiju za prethodni postupak i tražila izdavanje naredbe za pretres i oduzimanje predmeta prije ulaska u kuću. Reče valja se procesno osigurati da kasnije ne bi bilo problema. Sad čitam šta mamlaz Predrag Tepić piše u odgovoru Duli na prethodne prigovore i tvrdi da je policija prilikom uviđaja mogla oduzeti njegovo auto i bez naredbe i bez potvrde o privremenom oduzimanju predmeta. Po tome oduzete predmete ne treba deponovati u sudskom depozitu ili drugom mjestu po nalogu suda, nego mogu vozilo bespravno držati kod sebe tri i po godine. Bar stotinu vozila sam lično oduzeo i u svakoj naredbi je stajalo da se drži obezbjeđeno u krugu policijskog objekta pošto sud nema adekvatan prostor. Pobogu, za uzimanje nespornog uzorka sluzi iz usta za potrebe vještačenja DNK pribavljao sam sudske naredbe, a ponekad i za predmete koje su ljudi već dobrovoljno predali uz potvrde. I na svakoj od bar hiljadu naredbi za pretresanje i oduzimanje predmeta sam naveo da lice ima pravo žalbe! Materijalni dokaz koji nije pribavljen u skladu sa zakonom ima se odbaciti bez obzira kakvog značaja bio, pa se dešavalo da sud kilu heroina odbaci kao dokaz, a po Tepiću i sličnim tupadžijama naš pravni sistem nastao je prije par godina kad su oni imenovani tamo gdje im očigledno nije mjesto.

      Izbriši
    3. Misliš na Sandu Josić najbolju drugaricu od Railićeve mame ? Pa, ti Boro tek sad vidim da ništa ne znas , da barataš površnim pričama . Sanda je bila prva ulazna karta Dugiju u tužilaštvo preko njegove majke koja je direktno im davala lovu , a poslije ga je prešaltala na kolege koji su bili aktuelni.

      Izbriši
  5. Tisi ljut na Nesu ali on je okej sudija posten ima znanje i mislim dati nije naudijo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nebojša mi nije naudio? Pored sijaseta dokaza da Ivanić i Karanović lažu on je mene oglasio krivom za nešto šta djeca u obdaništu ne bi povjerovala. Da je optužnica dokazana kako on tvrdi za produženo djelo morao mi je izreći najmanje pola godine zatvora do čak godine, a on mi je izrekao godinu uslova i oslobodio me sudskih troškova. Najbolje je time dokazao da nema petlje za funkciju koje se prihvatio. Uslov sam po sebi izgleda "dobro", no ja sam tako ostao bez prava na pola plate za tri i po godine, pa bez pola doprinosa za PIO o u konačnici bez penzije. Znao je on odlično da zbog te štete bitange traže bilo kakvu presudu i on im je udovoljio. Mene iste te bitange nisu mogle slomiti na preko 10 u ubistava, pa još toliko samoubistava zbog zelenaša i ko zna koliko drugih nevinih žrtava. Nešo je govno od čovjeka kad je mogao pljunuti na tolike mrtve, a nema ni djece da se bar za njih boji. Samo neka je njegovoj guzici dobro, a što tuđa djeca stradaju nije ga briga. Sve je njemu ovo ukazano tokom suđenja i na karaju je pokazao da pored čovjeka nije prošao, a kamoli da sebe čovjekom može zvati.

      Izbriši
    2. Boro hoće li Dule da zaglavi u ćorku ? Izgleda da ovaj Bešir što je ostao invalid neće odustati ... a još ako neko "ozbiljan" uzme Bešira pod svoje pa pogura to na sudu , Duli ne gine ćorka .

      Izbriši
    3. Nije kriv Dule, kriva je cesta, e sad što je Dule vozio tridesetak preko dozvoljenog šta fali

      Izbriši
    4. Volio bih vidjeti ko je dobio zatvor za nehatno slijetanje

      Izbriši
    5. Ko je ostao invalid? Jeste li normalni? Dokle seže nečija pakost to nije normalno

      Izbriši
    6. Treba te klince dobro klepati i trajno oduzimati vozacke. Sprzeni su im mozgovi i paznja ubijena zbog telefona, da nisu vise u stanju da normalno ucestvuju u saobracaju... jure, otimaju prednost, presijecaju pjesacke... policija po obicaju zaustavlja sirotinju...
      Dovoljno je 5 minuta provesti u saobracaju da shvatis da je ovo divlji zapad gdje normalan covjek nema sta traziti...

      Izbriši
    7. Drogirani i pijani voze i onda kad unesreće nekog i taj neko ostane invalid kao ovaj mali Bešie onda je kriva cesta ,

      Izbriši
  6. Zna to Boro bolje od tebe radio je sa njima mnoge predmete.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Recimo ovako da u par stotina predmeta tačno znam ko i šta je smuljao, a to znači da je malo njih koje nemam čime udariti. Uvijek sam govorio da poštenom čovjeku ne mogu ništa, a takvih je stvarno jako malo.

      Izbriši
  7. Preskocio si tuzioca Macanovica ok je momak spada isto u tu grupu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam za Ljubu nebrojeno puta garantovao da je pošten tužilac i danas mi nije jasno čime su ga pridobili da mi ovo uradi. No kako god on je pravosudnu karijeru završio i još kako će mu lisice škljucnuti na rukama. Stotine sam otpremio na višegodišnje robije i valjda znam kako se to radi, a imam i ko će pohapsiti bandu kad se steknu uslovi. Moja prijava neće skupljati prašinu nego će ići kao prioritet zato što su se mnogi naoštrili da se obračunaju sa prijedorskim pravosuđem, a posebno nakon ubistva Bašića. To je bila crvena linija nakon koje više nema kalkulacija ko je na kojoj strani. Da bitange znaju odakle sve dobijam podrške i ko sve stoji u mojoj odbrani ne bi se ovako provaljivale i trsile. Imam leđa jača od Dodika i to je jedan od razloga što udaram ovako oštro. Shvatiće mnogo toga kad u pritvoru budu imali vremena za razmišljanje

      Izbriši
    2. Nato-Cia-Vatikan

      Izbriši
    3. Cuj nato, cia, vatikan... pederi, bezmudici i pedofili... nije Boro lik koji bi se pohvalio takvima pa makar i stajali iza njega.
      Kako ti nije palo na um da napises znanje, iskustvo i ljudskost? Zar to vise ni kod koga nema znacaja i tezine?

      Izbriši
    4. Odličan komentar. Zaista veliki broj ljudi podržava ovo šta radim i to doznajem bukvalno svakodnevno i na nebrojeno načina mi iskazuju podršku. Imam veliku porodicu i poznajem hiljade ljudi, pa onda vidite da je logično što mi svakodnevno prenose sa kim su bili i ko me je pozdravio, bez obzira što se sve više povlačim iz "urbanih" sredina i držim svoje farme.

      Izbriši
    5. Pazite, kako stvari stoje nema druge do da se politički aktiviram i izađem režimu na crtu na izborima 2026. godine. I onda najbolje provjerim koliku podršku naroda uživam. Jedini problem jeste što meni treba pila godine da zavedem red, a onda ne znam šta bih na ma kojoj funkciji radio još tri i po godine. Ovaj nakaradni sistem najmanji problem je razoriti, nije teško ni stvoriti temelje nekog drugačijeg uređenja, ali gotovo nemoguće je naći jednu garnituru časnih i dobronamjernih ljudi koji bi poslije toga vršili vlast bez opcije da se iskvare i postanu kao ovi koje već imamo. Imali smo na Balkanu zadnjih tri-četiri decenije više "revolucija" i svaki put na vlasti dobijali još grđu gamad. Sa druge strane bez tektonskih promjena obrazovnog sistema nema ozbiljnih društvenih promjena, a kako danas natjerati ljude da UČE i MISLE. Kolektivna retardacija je na krajnje zabrinjavajućem nivou.

      Izbriši
    6. 50-100 glasova max

      Izbriši
    7. Ma ni u kući nebi svi glasali za njega, Dule bi glaso za SNSD, moro bi radi crte

      Izbriši
  8. Podrška blogeru.

    OdgovoriIzbriši
  9. Da li je istina da je Vrhovac pobjegao? Sta znas o tome, danas slusam u Marini dva covjeka da pricaju da je nagulio

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ocigledno nisi procitao tekst

      Izbriši
    2. Moji izvori kažu da ga nema u Prijedoru, a je li van zemlje pitaju se mnogi. Juče se već pominjala međunarodna potjernica no to ne ide tako brzo, ali da ga SIPA traži to je potvrđeno

      Izbriši
    3. Sta je toliko namućkao Vrhovac kad ga love ?

      Izbriši
    4. Pa ta zadnja riječ, namućkao LOVE...stanovi,lokali, praona....,a sve krenulo od kupovine diplome

      Izbriši
    5. Je li dovoljna paljevina IRB-a da bi kupili novu zgradu od 100 miliona maraka? Ili treba da uđemo u pranje novca od droga?

      Izbriši
  10. Marko Munjiza25. 10. 2024. 22:04

    Privredni kriminal i pranje novca od narkotika. Pobjegao je za Srbiju odakle ce vjerovatno pokusati, ako vec nije, da se prebaci u Dubai gdje je kupio stan nedavno. Jer Ujedinjeni Arapski Emirati nemaju ugovor o eksdradikciji kriminalaca sa Bosnom. Licno sam, nesavno, predao dokaze tamo gdje treba, za muljaze u IRB da dobije jedno 20 godina ladno. Nema mjesta na planeti gdje ce se sakriti. Nadam se da cita ovo...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nedavno sam pisao o suđenju Marku Munjizi, a nadam se da ćemo uskoro biti u poziciji objelodaniti i mnogo više. Kako Marko šta se dosta izdešavalo, tako i ja neka svoja saznanja, ali da ne ugrožavam njegovu poziciju obzirom da mu sude. Upratio sam da sudi Zoran Milojica i tu moram upozoriti da je isti decembra 2023. godine imenovan za redovnog sudiju, dok je dotad bio dodatni sudija i stoga je upitna njegova doraslost takvom predmetu. Nekih 15-20 minuta pokušaja započinjanja glavnog pretresa meni je bilo dovoljno da utvrdim kolika je podlost tog sudije, baš i koliko nema pojma o pravu, pri čemu još vjerovatno mora odraditi dug zbog imenovanja, tako da ne bih bio u Markovoj koži.

      Kad je uhapšen objavio sam da je upao u klopku režima i da je to osveta za Pavlovića, a da sam dobro procijenio bilo mi je dovoljno što na novcu ili koverti koja ga tereti nema Markovih mikrobioloških tragova (DNK), dok u optužnici tvrde da je UZEO novac. To da pojedinci iz prijedorske policije i njihovi pajtosi praktikuju podmetati novac davno sam iskusio i to sam rješavao različitim načinima. Jednom sam otišao u UKP i tamo im je*ao matere što mi šalju likove sa uslikanim novcem, a načelno sam imao deponovanu zabilješku da u slučaju pronalaska novca u mojoj kancelariji ili privatnom autu izuzimanje se izvrši sa sačuvanim DNK tragovima - pošto mojih nema. Znam koliko je lako podmetnuti nečiji DNK na neki predmet, no zabilješka je nešto šta me je ipak donekle štitilo. I što sam svima odreda pričao kako mi pokušavaju podmetnuti uslikani novac, nakon što sam odbio OGROMAN mito koji mi je ranije stvarno nuđen i odradio ono šta mi zakon i struka nalažu.

      Imam joj jedno saznanja za koje se nadam da ću ga sa Markom podijeliti kad negdje popijemo kafu, a tiče se prisustva na licu mjesta izuzetno poznatih okorjelih kriminalaca koji su bili uz Vrhovca. O kakvoj mi iznudi govorimo kad Vrhovac ima takvu zaštitu, a čak čujem i da je demonstrirana sila. Ma sve to smrdi do bola.

      Elem, neka se pokazalo ko je ovde kriminalčina velikog kalibra, a Marko ga je prvi počeo raskrinkavati. Problem je što u Prijedoru jedino sude onima koji javno govore o kriminalu, dok su ovi što su do guše u kriminalu odlično zaštićeni. Ili možda griješim?

      Izbriši
    2. Marko Munjiza25. 10. 2024. 22:34

      Hvala ti Boro na ovome, nisam ni sumnjao da sve razumijes bolje od vecine. Ali problem za sve njih je Sky i Anom gdje se pojavljuju a da toga nisu ni svjesni, isto kako je zavrsio, ili bolje reci, ce zavrsiti Vrhovac, doci ce svi oni koji su se ogrijesili o zakon, samo gledaj i uzivaj. Kafa moze i u ponoc da me zovnes, sa tobom i u rov bi isao!

      Izbriši
    3. Ne očekujem detalje pošto je u pitanju vrlo osjetljiva materija, ali možeš li bar načelno potvrditi da se Dražen Vrhovac pojavljuje u Sky ili Anom aplikacijama. To je i za mene nešto novo, a vjerujem da si i sve druge zainteresovao.

      Izbriši
    4. Marko Munjiza26. 10. 2024. 11:16

      Imam informaciju od prilicno ozbiljnog izvora da se pojavljuje u Sky i da je u formiranom predmetu protiv njega, dosta toga izvuceno iz Sky.

      Izbriši
    5. Joooooj kako je naš Boro prošo na Tunjicama a ovog Munjizu čeka i sapun i pendrek , sad on tako to malo hrabri sebe , a posle tamo biće teška robija .

      Izbriši
  11. Čekamo i za tebe osudu " poštenjačino" ništa nisi bolji od ovih navedenih

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Marko Munjiza25. 10. 2024. 22:45

      Ko to "vi" mislis snsd? Pa cekajte, nije nikakav problem...

      Izbriši
    2. Munja, zasto ne kazes ovdje ljudima za koju sluzbu radis i sta si trazio za inspektorima bia prije neki dan?

      Izbriši
    3. Marko Munjiza25. 10. 2024. 22:55

      Pa sto nam ti ne kazes?

      Izbriši
    4. Ja sam te licno vidio sa dvojicom inspektora bia sta ti imas da trazis sa njima ako ne radis za njih. I non stop si i domacim sluzbama samo se mnogo pravis naivan

      Izbriši
    5. BIA je vrlo respektabilna služba i na planu regiona i šire. Možda je nezakonito ili nemoralno razgovarati sa pripadnicima te ili ma koje legitimne službe? Zaista ne kontam šta u tome ima sporno. Ili je prpa šta bi građani mogli ispričati pripadnicima službi bezbjednosti o nagomilanom kriminalu i osionosti raznih moćnika? Mnogo su se osilili, mnogo zuluma počinili i sad u svemu vide opasnost da bi mogli odgovarati. Poštenog čovjeka ne znam zašto bi zanimalo šta rade službe i ko sa njima ima kontakte. Ponešto znam oko toga pošto mi treba zbog ovog bloga i moje borbe, ali ništa mimo toga me ne interesuje. Baš kao što me nije interesovalo dok sam bio u službi ništa mimo onoga šta mi treba za moje poslove i zadatke. Zato ne kontam šta se gornjim komentarom želi ulazati. Možda Goranu dati do znanja da ga pratite?

      Izbriši
    6. Koji je Goran sad u pitanju

      Izbriši
    7. BIA služi da se u njoj zapošljavaju djeca skorojevića(Zvezdan Terzić i Željko Joksimović su najbolji primjer) i da mašu tom značkom glumeći lažnu opasnost. Poniženja koja im se dešavaju na Kosovu govore nam da je to daleko od ozbiljne i respektabilne službe.

      Izbriši
    8. Ne radi BIA sa klošarima

      Izbriši
  12. Boro, šta misliš čitaju li službe ove tekstove i komentare?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam šta misliti kad ZNAM i to vrlo često ukazujem. Sa zaista velikim brojem pripadnika raznih službi sam studirao ili radio i takvi mi direktno kažu da prate blog. Dobijam dosta direktnih poruka u kojim se ljudi predstave, daju podršku i nude pomoć oko informacija koje mi trebaju. Mnogo mojih bivših saradnika ili poznanika prenose mi pozdrave i podrške pripadnika službi sa kojima su bili u kontaktima po raznim osnovama, a i poprilično informacija. U konačnici ovde ima dosta komentara koji bi interesovali svaku službu u svijetu da su vezani za njihove djelatnosti (geografski). Mnogi korisnici bloga skontali su neke stvari i koriste prilike da anonimno službama dostavljaju informacije koje bi iste mogli zanimati, a opet iz nekih svojih motiva i pobuda. Ili naprosto zato što žele pravdu i bolju budućnost za sve nas, a koja dobrano zavisi od djelovanja službi bezbjednosti.

      Izbriši
  13. Sta moze da smeta postenom gradjaninu sto Marko Munjiza šuruje sa bia ?!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpisujem. Čak bih umjesto "smeta" pitao zašto bi poštenog čovjeka uopšte ZANIMAO kontakt Munjize i BIA. Pa još da Munjizi stave do znanja kako je upraćen u njegovim kontaktima šire prirode. Ljudi često ne shvataju kad se bave drugima da mnogo više govore o sebi

      Izbriši
    2. Zamisli kad bi BIA šurovala sa klošarima

      Izbriši
  14. Nema terorista u bih rece neko u komentarima neki dan a sta sad da kazemo sto tinejdzer ubi policajca u sred stanice policije a drugog rani ?! sve je obavio uz povike alahu ekber

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujte da sam ozbiljno zabrinut oko dešavanja koja su isplivala na površinu nakon zločina u školi Ribnikar. Tu sam istog dana objavio tekst o "monstruoznim vaspitnim metodama oca", a narednim tekstom potegao pitanje odgovornosti majke, oba puta prije njihovih hapšenja. No, kako vrijeme odmiče sve više sumnjam na instruisanje djeteta za taj zločin od strane nekog sa posebnim znanjima i vještinama. Vrlo mlad sam naučio tehnike medicinske hipnoze, ali nakon par mladalačkih zezanja shvatio sam koliko je to opasno i manuo se ćorava posla. Baš kao i oko moći sugestije. Uvjeren sam da je mali Kosta bio pod uticajima specijalnih dejstava mijenjanja svijesti pošto nema šanse da onako "robotizovano" precizno pogađa mete u haotičnim prilikama. Kako sam odmah ukazao vrhunski specijalci u streljanama ne mogu postići njegov nivo preciznosti pogodaka.

      Dosta sam pisao i u emisijama i intervjuima objašnjavao teroristički napad na zvorničku policiju, a posebno me je intrigiralo instrumentalizovanje počinioca za tako kratko vrijeme. Od mirnog i primjernog momka načiniti teroristu za par mjeseci vidjeli smo da je moguće, a čak sam objavio imena onih koji su to učinili, pa sve do tumačenja širih globalnih dešavanja kakvih je ovaj napad bio jedan element. Tadašnji moćnici Islamske države demonstrirali su zaista zabrinjavajuću moć, a nažalost mi kao sistem i društvo ništa nismo shvatili.

      Što se tiče ovog konkretnog događaja živo me zanima gdje su Bilal Bosnić i njegovi saradnici, odnosno djeluju li još uvijek na tom prostoru. Ukoliko su tamo zna se odakle treba početi češljati pozadinu zločina. Ta grupacija je bar dokazala koliko mladih je uspjela izbezumiti do mjere da idu ratovati po bespućima Sirije i Iraka za "ideje" koje su im vještački usađene. Kad nema rata valja preko djece demonstrirati (nad)moć ubijanjem policajaca. Ne prejudiciram ničiju odgovornost, nego kažem naprosto koga bih prvog istraživao da sam još uvijek u aktivnoj službi.

      Izbriši
    2. Godinama prije Islamske države te radikalne strukture oko Bilala Bosnića sam radio i sačinio mnogo informacija. Nakupilo se toga toliko da se bilo teško snaći i kroz papire shvatati veze i kombinacije. Onda nađem dobrog saradnika i sa ekipom odem tajno na teren, pa lijepo poslikamo sve objekte koje koriste. Kad sam u tadašnji CJB Banja Luka donio te fotografije pali su na guzice od čuđenja odakle mi sve to, a još više kad sam rekao šta smo uradili. Nema posla ako se operativac na terenu nije dobro oznoio.

      Izbriši
    3. Ko je tad pored tebe bio u toj podmukloj i lukavoj akciji ?

      Izbriši
    4. Jedan inspektor i jedan krim tehničar, kolege iz odjeljenja, kao i saradnik. Ne znam samo šta je podmuklo u tome šta smo radili? Trebalo bi vremena da istražim koliko je tih koje smo direktno radili ili njima bliskih kasnije otišlo da ratuje za Islamsku državu, a inače je sa tog prostora bilo najviše džihadista u Siriji. Upravo Bilal Bosnić je najviše ratnika poslao tamo i zato je osuđen na 7 godina robije.

      Bar iz današnje vizure može se skontati da sam dobro procjenio gdje imamo terorističko jezgro i da se time trebalo ozbiljno baviti. Ja sam njihove pipke prema Prijedoru dobro sasjekao i neutralisao opasna dejstva koja su započeli i zbog čega sam se tim problemom počeo baviti.

      Kad već pominjete6 "podmuklost" treba nešto znati. Zamjenik direktora policije Nijaz Smajilović je redovito sastajao se sa prijedorskim ekstremistima , a na drugoj strani godinama razarao policiju Srpske. Da bi onaj majmun Radislav Jovićić po Sarajevu obećavao kako će Nijaza progurati za direktora polivije. O tu mu je bio kraj zajedno sa Nijazom.

      Znate li da su radilakni islamisti preko decenije svake godine na Kozari vježbali bojeva gađanja, da su gore i nadrugim planinama gradili Puteve Alaha? Hoćemo li pričati o milionima koje su iz inostranstva dobijali preko pojedinih firmi ili u kešu? Jbt. jednom su ponijeli aparat za brojanje novca kako bi znali koliko preuzimjau. U Sloveniji, a lova je sigla iz Austrije. Ovo je čega se sjetim onako na mah, a dosta te dokumentacije sam sačuvao. Možete li shvatiti da sam svaki posao i zadatak radio vrhunski i temeljito? I nikad pokvareno.

      Izbriši
    5. Bilala sam licno poznao ipozdravljali smo se svako zaustavljanje.Putovao je iz Austrije nisam ga legtimisao samo njegove putnike jer sam imao vec njegove podatke.Bio je korektan i govori mi je dodi kod mene imam sest zena da vidis kako se djeca prave.Napisao sam preko 100 sluzbenih zabiljeski na njihovo kretanje na podrucju PU Prijedor.A sta vrijedi te zabiljeske slali u B.L. tamo ih slagao ili knjizio ispektor Sekula i tako je to stajalo.Niko nije na podrucju stanovanja ih nije pratio ili opservirao nego im je bilo bitan broj izvjestaja takozvani 4x4.Lose se radilo sto se tice vehabija a i dana s se nastavilo tako pa nije cido dase nesto desi i u nasem okruzenju.

      Izbriši
    6. Šta znam? Sekula je moj drug i ja sam ga predložio da preuzme poslove oko ekstremizma tadašnjem načelniku odjeljenja u UKP i jedno vrijeme je to radio u Prijedoru da bi onda prešao u Banjaluku. Vjeruj da je sve šta si sačinio od pismena Sekula uložio u dosija, evidencije, prenio šefovima... To da na vrhu policije nikad nije bilo ozbiljne zainteresovanosti za ovu problematiku nije krivica ma kog inspektora.

      Jednom prilikom pitam Sekulu znaju li oni tokove financiranja vehabija. On u svom stilu ozbiljno kaže da sve znaju. Kažem mu - "Odlično, a što onda ne presječete dotok novca na pet-šest mjeseci pa da na terenu pratimo koliko njih je obrijalo brade?". Prije negoli sam te poslove Sekuli "uvalio" imali smo gadnu raspravu. Rekao sam da ako ja to moram i dalje raditi onda ću na svoj način. Prvo šta ću uraditi biće upad u vatrogasni dom u Kozarcu na njihove redovne sastanke, pa onda tako od mjesta do mjesta. Pa ću ih maltretirati na svoj način dok negdje ne prelomimo situaciju i tako dalje. Rekoše da ne ide tako, a ja ih uputim na starog i iskusnog inspektora Sekulu i da od mene odje*u. Jedini sa kojim sam ostao u kontaktu i sarađivao u tišini bio je ovaj savjetnik direktora što ga nedavno pominjaše zbog sina. To je mraka neviđena i sa njim sam išao i u goru i u vodu.

      Izbriši
    7. Čuj boro ga predložio, kao nešto se pitao boro i neko njegovo mišljenje poslušao

      Izbriši
    8. Boro laže za trojicu, on se bavio i organizovanim kriminalom i terorizmom, i pljačkama, provalama, drogama, ko da je on bio jedini policijac u državi. Treba li komentarisati ove nebuloze o hipnozi Koste Kecmanovića, to samo idiot može tvrditi. I da, u Zvorniku nije bio teroristički napad nego osveta, ali policiji je više odgovarlo reći terorizam i zataškati.

      Izbriši
  15. Ljudi, nešto se "inspektor za strance kom sam nekad nosio kafe" ne javlja. Da nije o on pobjegao sa Vrhovcem i njegovim pajtosima u strahu od SIPA-e? Ili je skontao da se za sitnu crkavicu odaje službama koje ovo prate?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bivši moj kolega u prijevremenoj penziji tu sam ja , nego sam dobio zadatak da se pozabavim malim Dulom i Beširom , da to malo pripremim sa ljudima , da bih mogao na tvoje dalje laži i podvale adekvatno da poguram to da dodje do zadovoljenja pravde . Ipak je mlad čovijek ostao invalid zbog bahatosti, pijanstva i narkotika pod kojim je bio naš Dule . Treba tu vidjeti šta je propušteno u uvidjaju, izviještačiti to lijepo , obavijestiti javnost dokle je to došlo , da li neko zataškava ili ne , ima tu posla . Treba Beširu finansijski pomoći da se oporavi od teških ozljeda , da se sijeti svih detalja iz auta prije "slijetanja ", da li je dzoint kružio u autu od usta do usta , šta se pilo i jelo prije toga . Vidim da se ti nisi sijetio da pišeš o svemu tome , jer se baviš podvalama i lažima . Dobro , šta je tu je , ćeraćemo se na laži i podvale biće adekvatno odgovoreno.

      Izbriši
  16. Gdje ode žena? U a u dabi ili u elektricno?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prije dva (sad možda i tri) dana bio je u Srbiji, a je li produžio dalje ko će ga znati.

      Izbriši
  17. Gdje su sad ovi sto su rekli da ti je sin pijan ili drogiran a oni nemaju nista ocigledno...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Majko moja, od pijan i drogiran do toga da je jeo, ali ne navode šta. I nigdje nema da je preticao vozilo ispred sebe iako su to svi svjedoci potvrdili i zbog čega je na trenutak ubrzao malo više. To je moja krivica jer sam dok je on bio dijete baš gazio po gasu i preticao o šta treba i šta ne treba. Kasnije sam to prestao i posebno kad sam njega učio da vozi, ali jbg. trenutak loše procjene i završio je u kanalu. Ili je čak i to moja krivica jer sam dan ranije na kružnom toku čuo kako zadnje gume "zvižde" a zanoravio mu reči. U stvari nije bilo u planu da igdje idemo dok ne odvezem auto majstoru, no drug i on dogovoroše piće i odoše, a pojma nisam imao da je negde . otišao. Baš sve ono kad se nešto hoće tako.

      Izbriši
    2. Pazite ovo, prodao sam neki plac i Hrvatskoj i to namijenio njemu za auto. On je izabrao karavana jer nam je trebao za dovoženje robe za prodavnicu. Prije podne išao je na predavanja, a ako je slobodan onda po robu, da bi popodne mijenjao majku u prodavnici. Pošto nije bilo puno posla najviše je učio u to vijeme u prodavnici i prvu godinu je očistio već u junskom roku. Takvog sina samo se može poželiti i umjesto da ga društvo drži na dlanu kako zaslužuje (najbolji učenik i osnovne i srednje škole, Vukovac) bitange bi da ga povlače po sudovima samo zato što je moj. Ovo je samo novi pokušaj uticaja na moje pisanje i ništa više, a od činjenica se ne može pobjeći

      Izbriši
    3. Pita li se neko kako je Dulinoj majci. Na istom mjestu u saobraćajki je izgubila dvije rođene sestre od 18 i 22 godine, te brata od ujaka. Moj Dule imao je svega pet godina kad se to desilo i njegove prve spoznaje bile su očaj i ogromna tuga. Sad je toliko stalo da ga kazne sa godinu uslova? Više od toga ne mogu. Jok ne biraju sredstva u pokušajima da slome moj otpor i ovaj blog. Da mene slome.

      Nisam toliko lud da se 17 godina tučem sa bandom koju ne mogu pobjediti. Nakon prebijanja u zatvoru malo sam se primirio da vidim kako dalje. To su prepoznali kao znak slabosti i udarili svom snagom, a šta sam odmah skontao i čekao da dovrše šta su naumili, a onda krenuo u kontru i tu smo gdje jesmo.

      Izbriši
    4. Trebo si ga naučiti i da veže pojas i da ne vizi preko dozvoljenog, al jebiga. I sad ti ovaj nesretnik što je povređen kriv

      Izbriši
    5. To što je bio dobar djak u jakoj ugostiteljskoj školi ne amnestira ga od odgovornosti i zatvora. Opravdavati to kao babo , što sin pijan i drogiran unesreći nekoga i napravi invalidom , je krajnje pokvareno .

      Izbriši
    6. Objavio sam šta kažu toksikološki nalazi i nalazi vještaka medicinske struke oko povreda (nema trajnih posljedica, a kamoli invaliditeta), a vi sad nastavite ono šta lažete godinama ukoliko vas to čini srećnima. Drugo, Dule ne odgovara što je on zadobio povrede usljed nekorištenja pojasa, nego zbog povreda kod malog Bešira koji takođe nije koristio pojas. Je li ga neko natjerao da uzme 29.500 maraka od osiguranja na ime materijalne i nematerijalne štete? Pa bi sad još da naplati od Dule i zato valja gluposti da je jeo prilikom vožnje, no to ćemo lako riješiti.

      Znači, godinama sam trpio teške laži oko mog sina i to na svom blogu, a sad kad smo dobili dokumentaciju iz sudskog spisa iznosim činjenice. I vi i dalje petljate o alkoholu i drogi, o invaliditetu i šta ste sve izmišljali bez obzira što optužnica glasi da je sletio sa puta zato što je JEO DOK JE VOZIO. Glupost notorna, ali to je sve šta je ostalo od vaših petljanija.

      Izbriši
  18. Ko je taj inspektor za strance

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još ne znam tačno, a ne bih iznosio sumnje. No, naći ćemo se mi i pogledati u oči, a onda se nikad ne zna hoće li sjevnuti šamar. Nije on prvi što se trsio pa onda bježao preko ceste kad me ugleda.

      Izbriši
    2. Boro, ja kako skonta, ovdje su samo tebe šamarali, zavrtali ti ruke..Nisam nešto primjetio da ti nekog šamaraš. Druže, ti da si Brus Li, sa tolikim stomakom, i sam znaš da ne bi izdržao duže od 10 sekudi u iole ozbiljnijoj konfrontaciji. I iako si mrtva budala koja vrlo često podsjeća na likove tipa inspektor Kluzo ili Frenk Dreblin u kombinaciji sa Ẓ̌elimirom Želom Mrkaljem iz Gomjenice, ipak iz nekog iracionalnog razloga smatram da si pametan lik pa me još više čudi tvoje stalno forsiranje priče o spremnosti, diverzolama, komandosima, kurcima i palcima...ako me razumiješ?! Živ i zdrav bio (to se valjda podrazumjeva, bez obzira zezali se ovdje ili pričali ozbiljno).

      Izbriši
    3. Borisa je smrsao 17-18 kilograma, drma na selu, mislim da je u dobroj formi

      Izbriši
    4. Ne znam koliko imaš godina, gdje živiš i koliko si upućen u određena dešavanja. U Prijedoru dođeš u ma koji kafić sa gostima starijima od 40 godina i pomeneš moje ime, pa onda slušaš legende - ukoliko te nešto zanima. Možeš i ovako anonimno me vrijeđati, samo to više govori o tebi nego o meni. Ako te nešto zanima možeš mi prići i u oči reći ovakve uvrede pa provjeriti hoćeš li jednu sekundu poslije toga biti na nogama. Nikad se ti nisi tukao dok lupetaš o 10 sekundi.

      Izbriši
    5. Imam brate dovoljno godina, poznanstava i iskustva da ti kazem da poprilicno preuvelicavas stvari. Ne kazem da lazes vec kazem da ti stvari dozivljavas drugacije nego sto jesu. Volio bih da ima neko ko ce izvuci teze u kojima ce zabiljeziti sta si sve radio, za sta si sposoban itd...ispisao bi 3 sveske. Ali kazem ti, iz nekog razloga te simpatisem i ne mislim ti nista lose. Ali brate, da kenjas, kenjas do jaja. Odjavljujem se.

      Izbriši
    6. Odjavio se ili ne sve šta sam ja radio nalazi se i depozitima policije, tužilaštava i sudova. Drugo, dva puta sam pohvaljivan sa nivoa ministra i šta znam koliko puta sa nižih instanci. Još dva puta Milanović nije htio potpisati prijedloge za pohvale mimistra jer je govno i nije mi bitno zbog mene nego zbog kolega koje su radile sa mnom. SJB Prijedor je dobio Srebreni znak policije kao drugo najviše priznanje, a ja imam prijedlog u svojoj memoriji računara pošto je sve išlo preko mene i zbog zasluga mene i par kolega koje su zajedno sa mnom odradile te istrage.

      Izbriši
    7. Ja ukucao na google i potrazio, vidim i da su neke tvoje bivse kolege a koji su sada bivsi zbog kriminala, isto tako dobili razne pohvale itd. Pohvale okaci macku o rep.

      Izbriši
    8. Jesam li ja "bivši" zbog kriminala? Otkaz sam dobio jer je Danko Karanović prijavio da se uplašio moje "prijetnje", a evo poslije pet godina nađoh i objavih zabilješku od tog dana koja navodi kako me je pozivao na tuču. Znači da laže oko "straha za život i porodicu". Isto kao što je prethodno lagao zajedno sa Daliborom Ivanićem kad su me suspendovali, Isto kao što je ministar Lukač lagao da sam ga "ugrozio" snimanjem vile sa bazenom. Moj "kriminal" je što sam tužilaštvu podnio prijave njihovih krivičnih djela na moju štetu, pa su se morali "vaditi" lažima o prijetnjama.

      Te druge što su dobijali pohvale i funkcije, a bavili se kriminalom JA SAM PRVI JAVNO PROZVAO i objasnio šta rade. I trpio njihove zulume. Na dnevnom nivou su iz Prijedora nosili izvještaje Nedeljku Luburi o mojim kontaktima, kretanjima i svemu ostalom (prisluškivanje i praćenje). Kad je uhvaćen na djelu niste se sjetili napisati kako ja godinama tvrdim šta ta bitanga radi i šta sam zbog toga pretrpio, nego samo gledate kako devalvirati mene i ovaj blog. Radite vi to i nadalje, a moje je da dokazujem vaše laži baš kao i ovih sa kojima se borim punih 17 godina.

      Izbriši
    9. Ma OK je to sve već navodiš nagrade ili šta već kao dokaz uspjeha. Ja samo kažem da su i drugi dobijali nagrade pa ih sad nema nigdje. Što se tiče tvoje borbe i poštenja..teško je i tebi ovdje pohvatati ko i šta piše jer se niko ne potpisuje ali mogu reći u svoje lično ime da sam više puta napisao da vjerujem da si pošten i ispravan..a to mi je nekako najbitnije.

      Izbriši
    10. Boro neko je od tvojih bivših kolega i u komentarima tvojih tekstova od prije komentarisao da si u najmanju ruku teška lažovčina i da si sklon da tudje policijske zasluge pripisuješ sebi . Da si i deseti deo onoga što lažeš radio kao pošten policajac , ti bi bio na nekoj bitnoj funkciji ili u penziji .

      Izbriši
    11. Bivši moj kolega , nisi ti nikad nikog tuko sem privedenih ljudi vezanih lisicama , kad uneseš kafu u kancelariju dok ispitujemo nekog vezanog ti kad ostaviš nam kafu na sto udariš mu šamarčinu ili laktom u rebra . Znaćeš ko je ovaj tvoj kolega , kad sidjes iz sela u grad , pa kad me sretneš na ulici , kad ti marnem šamarčinu i izvrneš se na ledja , reći ću ti Boro jer me se ne sijećaš kad si mi donosio kafu u kancelariju.

      Izbriši
    12. Jest, vidim imaš petlje potpisati se imenom. Nisi ti vidio policije, jer ne bi tako lupetao da išta znaš o meni

      Izbriši
  19. Ode Vr'ovac 🤣🤣🤣 , kao pod led !!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jel to ima nekih novosti? Da nije mozda uhapsen?

      Izbriši
  20. Vrhovac bjezi sa brat bratu 20 ak milijona kesa malo li je za 3 mjeseca ga niko ni spomenuti nece kao ni porodicu Pavic koji su 25x vise od vrhovca opundrali prijedor i prijedprcabe

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam siguran da je Vrhovac uopšte obrnuo 20 miliona maraka, a kamoli da je toliko uspio sačuvati. Sumnjam da on ima prebijenu paru jer je tokom ovog mjeseca Dodik&Dodik odnio popriličnu cifru, ali i prenio neke nekretnine pošto nije imao dovoljno novca. Prije toga mnogo je kupovao, gradio i "investirao" tako da nije gomilao keš u nekim značajnim količinama.

      UOSTALOM, ČUJEM DA GA MILAKOVIĆI TRAŽE ZBOG NEKE LOVE I ETO JOŠ JEDNOG RAZLOGA SUMNJE U NAVODE GORNJEG KOMENTARA. Složio bih se sa navodom da su Pavići zgrnuli POLA MILIJARDE, ali da je šteta koju su pričinili neuporedivo veća. Pisao sam kako nam je Mital samo preko papiroloških muljaža sa zalihama rude u Omarskoj maznuo oko DVIJE MILIJARDE, a sa Pavićem kao predstavnikom državnog kapitala u upravnom ili nadzornom odboru. Kad dodamo druge muljaže zaista možemo govoriti o desetinama milijardi šteta.

      Izbriši
    2. Šta će mu milioni nije lud da papir nosi sa sobom , koliko je miliona investiro u Dubaiu kod Vučićevog Bin Zajeda , dobijes drzavljanstvo i živiš samo od rente .

      Izbriši
  21. Boro je bio bitan koliko i sluzbena koju je nosio i dok mu je Draggoja Hapa (Stojak Daničić)davao informacije,Dragoja bjezi iz Prijedora od ljudi koje je zajebao i uvalio,Boro ostaje bez glavnog informatora i pada sa učinkom pa se šut krenuo boriti sa rogatim

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dragoja je bio moj saradnik i saradnik službe koji je odradio više zaista složenih i opasnih zadataka. Do saradnje je došlo tako što sam ga procesuirao za nekih 20-30 krivotvorenih auta, pa kad je vidio kuda ga to vodi predložio je saradnju. Šefovi su to odobrili i znali za bukvalno svako njegovo angažovanje.

      Sad, što su šefovi poput Voje Pelkića ili Mime Dobrijevića, odnosno mnogi prije njih, sa Dragojom ulazili u razne kriminalne kombinacije to je njihova stvar. Za mene jedne marke ili ma kakve druge koristi od Dragoje nećete naći ma koliko se trudili - nakon ovih što su to već istražili i nisu našli ništa.

      Kod mene su važili neki drugi principi i svaki saradnik je mogao računati na pomoć zavisno koliko doprinese uspjesima službe, ali svako novo počinjeno krivično djelo bio je razlog za prekid saradnje. Najviše sam kao saradnike koristio osobe koje su se potpuno povukle iz kriminala ili su to učinile tokom saradnje, pa uključujući i Dragoju. Kad je napustio ovo područje naši kontakti su prekinuti jer bez saradnje nemamo mi drugih razloga biti u vezi.

      Ima jedna anegdotica u vezi sa tim. Kaže Dragoja jednom prilikom da prije "druženja" sa mnom imao je autootpad, pare, dobra auta i svašta pride. Odgovorio sam mu da sad mirno spava za razliku od tog perioda koji pominje. Čime nama krivičnih djela nema ni hapšenja, postupaka, bježanija i opasnosti, no nema ni love. Jbg. od njega sam načinio poštena čovjeka.

      U Prijedoru Dragoja nikog nije "uvalio" i zbog toga nije imao razloga bježati. Pojedinima jeste uzeo pozajmice, no mislim da je to kasnije vratio - iako su mnogi od njih bitange kojima je bolje da se poklope i ćute. Pominjali su mi pojedini te stvari i bukvalno tako sam im odbrusio. Koliko povremeno čujem godinama radi u EU i živi pošteno, a detalje zaista ne znam.

      Dalje, Dragoja nikad nije bio moj "glavni informator" pošto sam imao bar deset njih koji su bili neuporedivo više angažovani i na složenijim problemima. Naprosto nije on imao "herca" za opasne situacije. Dragoja je postao kriminalac tako što su ga pojedini policijski šefovi držali kao svoju marionetu za zgrtanje para preko muljaža sa autima, a onda se to proširilo na mnoge iz službe. Ja sam to sve sasjekao i njega stavio pod kontrolu CJB Banja Luka i UKP-a, a odakle je i dobijao pomoć oko postupaka koje sam mu ja pokrenuo. Nijedan postupak nisam mu ja sredio, nego je svaki morao odraditi za službu, a iz svega toga izvukao je pouke i nastavio sa normalnim životom

      Izbriši
    2. Goran Mikanović da Dragoji službeni diktafon i nekoliko hiljada maraka da me tajno snimi šta govorim o njemu. I ja skontam šta se dešava, uzmem diktafon i vidim na njemu evidencionu naljepnicu MUP-a. Počne lagati kako mu je to dao kolega iz Banjaluke za neki zadatak i svašta nešto. Kad smo se razišli pozovem tog kolegu iz BL i pitam ga zna li imamo li mi službeni diktafon jer mi lafo nešto hitno treba. Ovaj odgovori da nije čuo da mi to imamo i ne zna kako bi mi zakonito mogli koristiti takva sredstva. Znači Dragoja laže.

      Ima MUP izjavu u kojoj opisujem taj događaj u kontekstu brojnih drugih krivičnih djela na moju štetu, ali skuplja prašinu kao i mnoge druge. Dragoji nisam zamjerio jer je diktafon namjerno držao tako da ga mogu vidjeti i skontati šta radi, pa da ga može vratiti Mikanu uz objašnjenje da sam ga "uhvatio", a da pare zadrži. Gospodski uzete pare, nema šta.

      Izbriši
    3. Kako ti sve znas, sa svim kriminalcima,sa svim sefovima, sa svim akcijama,sa svim hapsenjima....ti si jebote cak noris....u svemu si ucestvovao, u sve si upucen u svemu si najbolji..i onda nagrada OTKAZ, tunjice, sud....

      Izbriši
    4. Ne trebaju im pametni.

      Izbriši
    5. Ti valjda smatraš da mi živimo u uređenom sistemu pa se možemo ravnati po otkazima, prebijanjima u zatvorima, sudovima... Gro naroda misli da živimo u mafijaškoj državi, a zna se ko strada u takvima. Nisu Bašića ubili zato što je bio kriminalac, a vidiš bio je pred otkazom ili u najboljem ishodu sa kaznom 6 mjeseci umanjene plate, nakon koje nema druge do otkaza. Zato što nije odustajao od istrage ubistva Šmita. Pogledaj malo kanale Srbije i šta pričaju inspektori koji su otjerani iz službe od strane ministra Stefanovića i Dijane Hrkalović. I isto bili po zatvorima, montiranim progonima i takvim stvarima, a znaju više od mene. Vidiš li šta rade Malom Senti zato što je otkrio najveću plantažu marihuane u istoriji Evrope? Samo u Srbiji opet imaš i medije i građane da otvoreno stanu iza tih profesionalaca, za razliku od ovog našeg jada i čemera. Zbog takvih kao ti ovde teško da će ikada biti sreće

      Izbriši
    6. Mom kolegi načelniku hrvatske policije otac je umro kad je ujutro pohledao naslovnicu novina da mu je sin uhapšen. Momentalni udar i gotovo. Kolegu su pustili uz obrazloženje da je uhapšen greškom. Nije bila greška jer smo tada radili hercegovačku automafiju. Prije toga je našao i oduzeo drogu koja je bila od HDZ-a i smijenjen je sa čela zagrebačke policije za droge Tako to ide kad si odličan u svom poslu

      Izbriši
    7. Boro nije tako bilo pre ovog nesretnog rata.Radio sam tamo u mup nije bilo dilanje droge od strane drzave.

      Izbriši
    8. A to sto se dogada u Srbije po pitanju svih bezbjedonosni sluzbi to je strasno.I kad bi usli u EU prvo bi stradala policija.Kad se sjetim samo Srebrenice i napada na Vucica gdje je zrtovana njihova a i nasa policija dabi on bio olfo napadnut.Ipak se dobro zavrsilo zahvaljujuci tom narodu koji nije nasijo na tu namjestaljku .

      Izbriši
    9. Vezano za Vučića i Srebrenicu objasnio sam do detalja kakva prevara je izvedena, no kad su pohapsili one specijalce što su opljačkači blindu Sektora nastala je frka. Polomili su se da nađu pisma koja im je Vučić poslao sa zahvalnošću i ponudom da dođu u policiju Srbije. Objavio sam i kako su pohapšeni tek kad je Slaviša zaprijetio da će doći svoje ljude i pohapsiti bandu. Nekih 8 godina prije toga predlagao sam Kostreševiću da pohapsimo te iz specijalne policije zbog teškog kriminala no ja sam završio kako jesam a takvi su nastavili raditi ono šta su navikli.

      Izbriši
    10. Kako mogu zaposlenici privatne zaštitarske agencije da hapse bilo koga?

      Izbriši
    11. Nađi tekst na blogu i tamo imaš sve objašnjeno

      Izbriši
    12. Boro kao čedo iz dobro jutro komsija
      Sve radio u vojsci, tako i boro sve on samo on i on

      Izbriši
    13. Hahahahhahahahahahaha tačno je Čedo napisan po Boru u tom djelu

      Izbriši
    14. Kad je neka FTO zaštitarska agencija mogla da uhapsi nekoga , eto koliko ti poznaješ zakon .

      Izbriši
    15. Svaki građanin može lišiti slobode počinioca krivičnog djela kad ga zatekne na izvršenju ili radi otklanjanja opasnosti. To se naziva civilno lišenje slobode i sretao sam se mnogo puta sa takvim stvarima. Krunić je čovjek znao šta radi i kako treba zaprijetiti, a šta sam detaljno objasnio u tekstovima na tu temu. To što neko nešto nije pročitao nije moj problem.

      Izbriši
  22. Ovom kipi pamet,prelijeva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zato i smeta.

      Izbriši
    2. U policiji sa IQ 146 teško da može biti sreće. Prof dr Aco Milić mi je to rekao davne 1997. godine samo sam ja to prekasno skontao

      Izbriši
    3. Pa kako te primise u policiju,preko stele?

      Izbriši
    4. Primili su me u Brigadu specijalne policije gdje je mogao doći svako, ali da to izdrži i preživi nije bilo lako.

      Izbriši
    5. Malo i rime, mogao svako,ali nije bilo lako....sad znam....ti si branko kockica pises djecije price....tatatatatira

      Izbriši
    6. Pa što završi to privatno smeće, a ne državni fakultet?

      Izbriši
    7. Muka mi je više od te teme. Što ne zapneš za Darka Ćuluma ako ne valja ova diploma? Ili da sad nabrojim desetine i desetine na visokim pozicijama? Nih plaćate pa im zapinjite za diplome, a ja sam seljak koji gaji stoku i živinu.

      Izbriši
    8. Darko Ćulum nema blog na kojem piše da je najbolji i najpametniji. Ti imaš, ti pišeš. Zato tebe i pitaju ljudi. Uostalom, kakav je to odgovor?! To u fazonu "što samo mene ofirate, što ne ofirate i druge".

      Izbriši
    9. Sad i za blog treba imati diplomu?

      Izbriši
    10. Ne, već tebe pitaju jer sa tobom komuniciraju. Sasvim logično.

      Izbriši
    11. Darko Ćulum se ne hvali tom diplomom, ne tvrdi da je eskpert za sve živo za razliku od tebe koji tvrdiš da je to eminentiji fakultet od državnog

      Izbriši
    12. Boro je expert sa falš diplomom pravnika .

      Izbriši
  23. Kad je pocelo takve primati u policiju tad je i pocelo sranje...on zna...on pametan

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bolje kad je niko nista ne zna,svi glupi....

      Izbriši
    2. Ja sam kao klinac sa 14 godina primljen u srednju vojnu školu, ali nisam prihvatio Zagreb ili Zadar dok u Beogradu nisam mogao proći zbog nacionalnog ključa. Ako ne đože Beograd nisam prihvatio ništa drugo. Elem tad je prvi puta od strane medicinske struke utvrđeno da imam izrazito visoku inteligenciju i šta je kasnije više puta potvrđeno od baš referentnih medicinskih tijela.

      Izbriši
    3. Sa takvim IQ da si imao primili bi te ne samo na vojnu akademiju u Beogradu nego i u institut Vinču da rastavljaš i sastavljaš atome . Nego vidjeli nepismena stoka , šalji to u brigadu ., bez mozga .

      Izbriši
  24. Poštovani kolega Borislave,
    Kao cijenjena čitateljica ovog bloga smatram da grad sve više tone u propast. Šta da očekujemo sada u Prijedoru – veći broj korisnika, smanjenje cijena, ili kako će se ponašati pojedini policajci koji su umiješani u trgovinu narkoticima? Znamo da ih ima, kao u slučaju "Robokap". Da li će narkotici biti jeftiniji, ili će ih biti više na tržištu? Čemu da se nadamo, kolega?
    S poštovanjem,

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I sami ste vidjeli epilog akcije "Roma", baš kao i količine droga zaplijenjene u toj akciji. Mahom su to višestruki povratnici i orjentisani na lokalno tržište. Čitajte: na našu djecu koju žele pretvoriti u ovisnike. Elem, koliko znam nema nekih uspjeha na planu suzbijanja sintetičkih droga gdje se svakodnevno pojavljuju novi i novi produkti, a promet drastično raste. Na međunarodnom planu prepoznati smo kao ozbiljan problem i policije Evrope sve više su usmjerene na naše kanale krijumčara. Vidjeli ste koliko je naših sugrađana pohapšeno diljem Evrope zadnjih godina.

      Ukupno ovo znači da će sve više droge biti distribuirano na lokalu, a razrađeni međunarodni krijumčarski kanali i dalje "donose" u Prijedor ogromne količine narkotika. Po Velikom i Malom Trnovcu znamo kako to tragično završava - sa preko polovine tinejdžera ovisnika o teškim drogama. DROGA ĆE POJEFTINITI USLJED VELIKIH KOLIČINA KOJE PRISTIŽU, A SVE TEŽE IH JE PREBACITI U EVROPU, BAŠ KAO ŠTO SMO IMALI 2018. GODINE KADA JE GRAM KOKAINA SA 200 MARAKA PAO NA 100.

      Da sam na mjestu Dragana Milojice sutradan po puštanju iz pritvora vanje i ostalih bio bih kod v.d. glavnog tužioca OJT Prijedor da pitam šta su razlozi izostanka optužnica i ko je postupajući tužilac. Već sutradan bi postupajući tužilac dobio poziv na informativni razgovor da objasni šta je radio. U slučaju tužiočevog "pametovanja" uslijedilo bi lišenje slobode i zadržavanje do 24 sata, da malo prenoći u onom pritvoru. Koje krivično djelo bi koristio kao pravni osnov? Pa dovoljno je "Nesavjestan rad u službi".

      To da prijedorsko pravosuđe štiti narko dilere već ptice na grani znaju i usljed takve osiljenosti ubili su svjedoka Šmita i načelnika Radenka. Sami vidite da se pomoći od vrha MUP-a ne možete nadati, nego da se morate osloniti na sopstvene snage u čišćenju bandita u policiji i pravosuđu. Znači, vi stanete iza svog načelnika, a on iza vas, pa udruženi krenete odreda i u svojim redovima i po pravosuđu. I korištenjem ovlaštenja koje vam zakon daje.

      Ovo djeluje kao utopija? Pokušajte vi išta slično, pa kad moćnici krenu na vas gledajte frke kad narod izađe na ulice u znak podrške svojoj policiji. Ne vidim političara koji bi išao protiv takvog ispoljavanja jedinstva policije i naroda. Naša djeca su u pitanju pa bili im roditelji policajci ili civili šta je razuman motiv okupljanja i jedinstva. Kod Prijedorčana se nagomilalo bijesa i mnogi bi se mogli iznenaditi masovnošću i silinom protesta, a posebice ove svima znane bitange na čelu državnih organa i njihovi poslušnici u pravosuđu i institucijama.

      Možete i nadalje sami sebe lagati kako ništa nije moguće učiniti ili čekati da ja čistim organe od kriminalčina. U četiri lokala policija je slavila kad je došlo do smjene bivšeg načelnika i postavljenja Milojice, no znate ko je to iznjedrio. OK, sad ste u daleko boljoj poziciji, pa vidite oko koga ili čega se možete okupiti i nastupiti jedinstveno, a podršku dobijate bez ikakve sumnje. Najmanji je problem skupiti par hiljada prijedorčana koji će stari ispred PU Prijedor i braniti poštene i časne policajce od političkih ili institucionalnih napada.

      Dakle, droge i problema biće sve više, kriza će sve više ispoljavati svoje posljedice, a onda će i vama biti sve teže i teže. Nije dobro po vas, nije po narod, a jednom se mora razjasniti da Prijedor nije Medelin.

      Izbriši
    2. Narod treba da cuva policiju,a policija lopove.

      Izbriši
    3. Ma ne čuva policija lopove, nego govorimo o malom broju okorjelih bitangi dok ogromna većina radi ili bar pokušava raditi pošteno.

      Izbriši
    4. Pa nek ta postena vecina udari na manjinu bitangi.

      Izbriši
    5. Ti cijenjena čitateljko ( žena od Bore ) pitaš njega za savijet i šta će biti sa narko dilerima u Prijedoru a ovaj bilmez ne zna ni da je Supić izašo iz pritvora i da je Matković gurno lovu da i on izadje uskoro .

      Izbriši
    6. I šta ako je Supić izašao iz pritvora? Sad ima veće šanse da noći sa mojim krmcima dok ne "otpjeva" šta me zanima.

      Izbriši
  25. Borislave potpisujem gornji komentar. I da li će i kada biti hspšenje tih prljavih inspektora. Ima tog još. I ti si nam ovdje o tome pisao. Da li uopše ti znaš nešto o tome

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Po onome šta vidim ništa se neće dogoditi od onoga šta mi je kazano da treba uraditi. Opet nisu to proste stvari pa ne isključujem da bi nečeg moglo biti. Elem i kad ih pohapse eto ih na ulici i samo će još više raditi.

      Izbriši
  26. Ko je poceo na hotelu kod bazena raditi neke gradjevinske radove? Je li Vrhovac? Neka su mu za petama, previse se ta prijedorska ekipa razuzdala. Ostali su jos Bursac, Kabic i niz sitnijih riba, i njima bi se dalo svasta napakovati. Doveli su srbijansku mafiju na Bukovu kosu i Bistricu, unistise puteve, narod ucijenili na prodaju zemlje, nikom pomogli nisu, robijace kad tad svi redom zbog toga.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koliko kontam Zvonko Veselinović stoji iza tih rudnika i muljaža. Na Kosovu je uništio Srbe, pa je sad došao i nas ovo malo rasturiti.

      Izbriši
    2. Sve koje si ti kao razotkrio, složio priču, niko nije ni priveden,a kamoli osudjen...tako da imas viska vremena da budes pisac bajki

      Izbriši
    3. Jeste i ovde dolaze djeca koja vjeruju u bajke - poput tebe i sličnih.

      Izbriši
  27. A naslov bude bombastičan, nema dalje sve je kao kako si ti napisao

    OdgovoriIzbriši
  28. Boro šta kažeš na propuste policije kod Mane Davidovića. Mont restoran. Nadjen mu kokain i pisan prekršaj. Kako on nije pretresen ni kuća ništa.on nije krivično djelo uradio samo prekrsaj

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znaci Mane Mont opet mafija

      Izbriši
    2. Ukoliko nije rađen pretres u pitanju je pogodovanje učiniocu. Jeste prekršaj kad se nađe manja količina narkotika za ličnu upotrebu, ali se pretresom pokušava naći još, pa kad se ne nađe više ostaje prekršaj

      Izbriši
    3. Nije to ništa, kod Reljića našli 73 kg koke ni izjavu mu nisu uzeli

      Izbriši
  29. Radi za brata Dejanovica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurno je roba od Dejanovića

      Izbriši
    2. Da im nije Dejanovic dao vise koke pa prekopili sto mu je Miso zaposlio zenu u APIF...sad je tamo i Pasagic...to je to drustvo iz Monta i SP-a

      Izbriši
  30. Sad će boro,dok smisli tekst

    OdgovoriIzbriši
  31. Daj Boro koga braniš. Manja količina a dva paketa. Koliko je još bilo u kući a pretres nije bio nikad nećemo znati. Zašto? Kome se pogoduje i zbog čega

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa i ja kažem da smrdi, no u saopštenju vidim dva pakreta BRUTO mase 2,5 grama. To je gram i nešto bez folije

      Izbriši
    2. Pa imao covjek po gram u svakom paketicu jos ako je bio pozitivan na testiranju za tu kolicinu se moze reci da je za licnu upotrebu pogotovo ako je prethodno zaveden kao korisnik. U RS je posjednovanje radi lične upotrebe prekršaj, što je objektivno glupost jer je po tom ista kazna za posjednovanje grama marihuane ili 5 grama heroina ako su oboje za ličnu upotrebu.

      Izbriši
    3. Veca kazna za gram trave nego za 5000L rakije.

      Izbriši
    4. Koji je Mani da sa 50 godina pada za bijelo?! Pa nije on iz te priče.

      Izbriši
    5. To ti mislis.

      Izbriši
    6. Pa nije namjerno pao,a i nije neki pad.

      Izbriši
    7. Nisi ti ocito dugo u Prijedoru cim pitas takva pitanja, Mane je muljao i prije 20 g samo sad iz nekog razloga okinu 😂😂😂

      Izbriši
    8. Meni se čini da ovdje jedan te isti lik piše jer ima neki pik na lika. Čuj, Mane i gudra. Nigdje veze.

      Izbriši
    9. Pitaj njega ako ga tako dobro poznajes,sta slusas druge.

      Izbriši
    10. Ko je Mani prodo 2,5 grama ako znamo da u Prijedoru ne možes duže od dvije sedmice da dilujes ako nisi u talu sa drotovima ?

      Izbriši
  32. Što ne kažu ko je tu noć došo u policiju i ko je sredio sa bude prekršaj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Narkomani.

      Izbriši
    2. Da nije partijski drug.

      Izbriši
    3. Recite ko je došao da svi znamo ..svi su isti

      Izbriši
    4. Ko da kaže? Ako znate da je neko došao i nešto sređivao vjerovatno znate i ime toga lika. Pa što da ovako anonimno ne navedete? Ne znam čega se bojite? Dajte nam ime i šta se desilo, pa da i mi znamo. Više puta su ljudi ovde navodili korisne informacije nakon čega sam išao sa udarnim tekstovima, pa su kroz komentare stizale nove informacije i tako smo produkovali ozbiljne afere - smjena direktora bolnice, Dodikov nećak skrivao ubicu Miljatovića i slično.

      Izbriši
  33. SA CIJE ZGRADE JE PAO RADNIK....NIKO NISTA NE PISE

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa eto pišete vi i ko sprečava da navedete detalje događaja kako bi i mi ostali znali više i o tome pisali.

      Izbriši
    2. "Radnik N.K. iz Prijedora teško je povrijeđen prilikom pada sa visine na gradilištu stambene zgrade u Radničkoj ulici u Prijedoru, potvrđeno je za ATV."

      Eto nađoh na pretraživaču i sad pitam ima li na ATV portalu ovakvih komentara i pitanja

      Izbriši
  34. Borislave, da bi bio bloger moraš prvi biti na izvoru vrućih informacija. Ti još uvijek živiš u prošlosti...kad si ti hapsio, kad si ti prebijao...ajde danas. Ko se hapsi u Prijrdoru i Bosanskom Novom za organizovani kriminal. A ko u Banja Luci. Vjerovatno opet čekaš vijesti ATV pa da nam i ti objaviš.Gdje su ti tvoji izvori iz policije. Imq li bar jedan operativac sa kojim si ostao dobar

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ti zivis u proslosti,kaze se Novi Grad.

      Izbriši
    2. To ko je u Novom Gradu ojačao u narko mafiji zna se mjesecima. Još kako postoje razlozi zašto se to podvodi pod organizovani kriminal, a nedavno se u Banjaluci razjašnjavala uloga jednog visokog rukovodioca prijedorske policije. Jedino mi nije pozant ishod tog "raporta". Vjerovatno zato što u policiji nemam NIJEDAN IZVOR informacija, niti bih sebe i nekog bivšeg kolegu srozavao na takav nivo komunikacije.

      Više puta sam ovde navodio sam ili u odgovorima na pitanja da se sprema veća akcija (ili više odvojenih), a kad će to tačno biti nisam želio znati ni dok sam radio kao inspektor. Sa druge strane ja sam čovjek seljak koji živi bogu iza leđa i sa svojim obavezama koje nisu male, pa mi je bitno znati šta policija radi jutros koliko i lanjski snijeg. Rade ono za šta primaju plate.

      Djeca mi kažu da kod Pravnog fakulteta stoje dvije marice i u njima policija sa fantomkama. Jesam li trebao reći da to uslikaju, pa da se pozovem na ono šta je već objavljeno i kao ja imam "ekskluzivu"? Glupost. Kad vidim je li to ono šta očekujem već neko vrijeme i šta sam najavljivao moguće da ću se oglasiti, ali samo sa informacijama kakvih nema u drugim medijima. Nemam ja šta pisati o nečemu šta ste već pročitali na drugim medijima

      Izbriši
  35. Eto čas posla. U Novom Gradu su uhapšeni Mladen Popović, Saša Đukić i Dario Taškov, a zbog organizovanog kriminala u vesi sa djelima krijumčarenja droga i migranata. Mjesecima znam da ova ekipa radi baš intenzivno, baš kao i to da je policija na njih fokusirana, odnosno da će uslijediti ovakva akcija. Zasad ništa pretjerano interesantno da bih išao sa tekstom na blogu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U Banjaluci je uhapšen Neven Nešković zvani Mali, a pretpostavljam i bar još neko od njegove ekipe.

      Izbriši
    2. Treba li još nešto da dodam kako bi prihvatili da mi neke "ekskluzive" nisu bitne? Sad gledajte koliko će ATV-u ili Srpskainfo trebati da dođu do ovih imena.

      Izbriši
    3. Svaka cast Boro, prvi uvijek

      Izbriši
    4. Hvala. Ma čekam da dođemo do imena komandira i načelnika koji su štitili ovaj kriminal, odnosno do penzionera koji su uključeni, a baš sam ovih dana intenzivirao pisanje o njima.

      Izbriši
  36. Jaka je sprega. Boro taj što je po tebi skoro bio na tom raportu u Banja luci bio je i poslije ubistva Bašića i još par puta. Pa ništa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ništa ja nisam rekao da ima nego samo da su provjeravane određene priče. Elem, taj mi nije bitan koliko jedan drugi načelnik što me ostavio bez posla i njegov bodigard zbog kog me i danas vucaju po sudovima, a i bivši komandir koji je radio po njihovim uputama

      Izbriši
  37. Pozdrav Boro, upravo je Mile Dodik tvitovao da zloupotrebe u Šumama RS imaju realnu osnovu, da se unutar JP Šume stvorila organizovana banda koja pljačka narodno bogatstvo šuma te da je zatražio od nadležnih da sprovedu opštu akciju. Koliko je realno da će i policija i tužilaštvo sprovesti akciju gdje neće biti zaštićenih, i zar oni tu akciju ne bi trebali da sprovode u cilju zaštite javnog interesa a ne po Milinom nalogu, zar je on imenovan i za glavnog tužioca??

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma Mile je sve, on i tuži i sudi, ali samo zamajava javnost. Je li obećao da će protestvovati protiv prijedorskog tužilaštva nakon ubistva Bašića?

      Eto danas velike akcije, a hoće li pohapsiti načelnike koji su štitili ovu bandu i uzimali dio kolača? Neće jer iza njih stoje tajkuni i političari iz režima, odnosno sve je to dio iste hobotnice.

      Izbriši
    2. Ko je iskrčio svu Kozaru ?

      Izbriši
  38. Gospodine Borislave, kad će se to kod nas u Republici Srpskoj, Bosni i Hercegovini, a vala posebno u Prijedoru moć dočekat zakon o porijeklu imovine i novca? Jer, vala, narod čeka da se zna ko je šta stekao i kako. Treba li nam još koju godinu ili ćemo uskoro dočekat da vidimo kako to rade oni što su se “snašli”?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oni uhvate nekog sa par grama trave i svale sav kriminal na njega,kazu uspjesna akcija.

      Izbriši
    2. Vidjeli ste opcije koje su kao razmatrali i po tome da se ništa ne bi dogodilo i kad bi donijeli taj zakon. Zar će lopovi sami sebe prokazati?

      Izbriši
    3. Nije mi samo jasno kome prodaju drogu kad je 70 % naroda iz republike Srpske raseljeno po EU jedino mozda ovakvima poput Vrhovca i slicnih snsd buzdovana poszo su se oni docepali sad "Markovog" posla mislim naravno na posao Čmarka Pavica posao je guli kozu narodu jer narod i jeste govedo kad takve bira

      Izbriši
    4. Ostali su ovi sto im je dozvoljeno da kradu,oni se i gudraju.

      Izbriši
    5. Napraviti Zakon o porijeklu imovine kao u Italiji:da pojedinac dokaže porijeklo a ne da to mora raditi tužilac.Dodiku je lako:on je i "prešednik" i sveministar i sudija i tužilac...sve je,samo nije Čovjek.

      Izbriši
  39. Marko je mala maca za ove novokomponovane, mani se toga

    OdgovoriIzbriši
  40. https://www.facebook.com/marko.o.munjiza/posts/svi-se-pitate-gdje-je-a-neki-i-znamo-/10163156289298268/

    OdgovoriIzbriši
  41. Ako imate nešto protiv Vrhovca , ili istine u nečemu nije mi jasno ko Vam daje informacije kao npr da je njegova žena čestila u GU za kupovinu navodnog stana. Žena u opšte ne priča o privatnom životu niti je slovo istina od toga da je častila

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jedni kazu da je castila u opstini, drugi da je castila u lektricnom??? de se dogovorite vise

      Izbriši
    2. Ko daje informacije o čašćavanju gradske uprave? Pa cijela uprava

      Izbriši

Objavi komentar

POPULARNI TEKSTOVI

Poznat identitet uhapšenih policajaca u akciji "Robokap"

Kikboks baza regrutovanja narko mafije (FOTO)

Akcija "Vertigo" nije završena - Ko štiti mafiju?!

ANONIMNI KOMENTAR TRESE DRŽAVU: Dodikov nećak skrivao ubicu Aleksandra Miljatovića?! (FOTO)

Izvještaj sa suđenja ubicama načelnika Bašića i jedna mala ekskluziva