Idemo u obračun sa prijedorskim mafijaškim pravosuđem

Mafijaškim kadijama poput Predraga Tepića ili Denijele Elenkove javno poručijem da ćemo vidjeti kome će u konačnici biti suđeno, meni ili njima. To da me ponovo "drže u šahu" montiranim postupkom mogu samo sanjati i dan kad će me u prijedorskom sudu vidjeti na izjašnjenju po lažnoj optužnici.

borislav radovanovic blog

Predrag Tepić, mafijaški kmet na poziciji sudije Osnovnog suda u Prijedoru, revnosno odrađuje novi prljavi zadatak razaranja tkiva ovog ionako kancerogenog društva. Jednako revnosno kao i sa skandaloznim oslobađanjem ubica i okorjelih kriminalaca Dalibora Railića i Vanje Vukovića za pokušaj ubistva Mihajla "Šmita" Stupara iz 2018. godine - po čemu je postao poznat široj javnosti.

Svuda u svijetu pravna kvalifikacija protiv Railića i Vukovića glasila bi "ORGANIZOVANI KRIMINAL U VEZI SA UBISTVOM U POKUŠAJU", no prijedorsko mafijaško pravosuđe brutalan napad noževima sa preko 15 uboda na svjedoka protiv narko mafije okvalifikovalo je kao benignu "tjelesnu povredu". U ranijim tekstovima detaljno sam objasnio i taj zločin i potonje ubistvo Stupara sve sa novim pokušajima pravosudne mafije u oslobađanju od odgovornosti Dalibora Railića i Aleksandra Miljatovića za brutalno umlaćivanje svjedoka.

Kažu da je narko kadija Predrag Tepić u odbacivanju dokaza protiv Railića i Vukovića za napad na Stupara načinio presedan nepoznat našoj nakaradnoj praksi. Primjera radi odbio je usvojiti zapisnik o uviđaju i takve esencijalne dokumente, a skandalozne odluke zasnovao na propustu sudije za prethodni postupak u vidu nesačinjavanja službene zabilješke o usmenom izdavanju naredbi policiji. 

Elem, kako sam davno objasnio, svrha Tepićeve skandalozne presude nije trajno oslobađanje Railića i Vukovića za kasapljenje Stupara, zna se da je takva presuda neodrživa u drugostepenom preispitivanju, nego puko dobijanje na vremenu do nastupanja apsolutne zastare krivičnog gonjenja. Primiče se vrijeme donošenja rješenja o obustavi postupka zbog zastare, pa će javnost imati jasnu sliku piše li moja malenkost istinu. I po tome neka mi javnost sudi.

Prednje mi je bitno zbog pitanja zastare novog montiranog krivičnog postupka protiv mene, odnosno naglasiti kako kadija Tepić odlično zna šta je institut zastare, ali u mom slučaju izvrdava njegovu primjenu. Ukoliko ima prostora za pravno debatovanje oko nastupanja zastare jedan drugi pravni institut Tepić nije smio "zaobići", a tiče se obaveznosti saslušanja osumnjičenog.

Ne morate biti pravnici za shvatanje da nije dozvoljeno podići optužnicu protiv osumnjičenog koji u tom svojstvu nije saslušan i tom procesnom radnjom nije mu omogućeno iznošenje odbrane i ulaganje materijalnih dokaza nevinosti. Svaki građanin zna kakav instrumentarij prinude (pozivanje, priviđenje, zadržavanje, lišenje slobode, pritvaranje...) na raspolaganju imaju tužilaštvo i policija, pa naprosto nije moguće da osumnjičeni "odbije" potpisati zapisnik o saslušanju kako lažno navode u montiranom postupku protiv mene.

Pazite, propusta u vidu onog na kom je Tepić zasnovao oslobađajuću presudu za Railića i Vukovića u mom predmetu našao sam obilje, ali ovde govorimo o kršenju materijalnog zakona od strane tužioca i sudije zbog kakvog optužnica nije smjela biti podignuta, a kamoli potvrđena. Govorimo o krivičnom djelu "Kršenje zakona od strane sudije ili tužioca" zbog kakvog ću Tepića i tužilačke bitange Ljubu Macanovića i Mladena Mitrovića još kako procesuirati, baš kako sam najavio tekstom Pravda za inspektora Borislava Radovanovića!.

Kako vidite na podnaslovnoj fotografiji pravosudna megabitanga Milan Tegeltija je 2017. godine na poziciju sudije imenovao Tepića i to u paketu sa vajnom predsjednicom suda Danijelom Elenkov iako su kompetencijama bili daleko ispod potrebnih za takve funkcije. Kad nekompetentne bene nezasluženo dobiju funkcije valja im odrađivati prljave zadatke u vidu oslobađanja okorjelih ubica i narko dilera ili progona bivših inspektora o čijim referencama najbolje govore brojna prestižna priznanja.

Tegeltiju sam otjerao iz pravosuđa baš kako sam to prethodno najavio na blogu, a vrijeme će pokazati hoću li slično uspjeti sa Tepićem, Elenkovom, Mitrovićem i sličnim "izabranicima" tog klošara. U svakom slučaju Predrag Tepić može samo sanjati da mi "sudi" na novom ročištu izjašnjavanja o krivici kakvo kontinuirano zakazuje, imam još poprilično pravnih mehanizama da to odugovlačim i ujedno prikupljam dokaze krivične odgovornosti tih koji me progone. 

Neću smarati čitaoce detaljima montiranog progona preko nivoa dovoljnog za shvatanje apsurdnosti situacije. Pazite, prvo je vajni načelnik Dalibor Ivanić tvrdio da se "uplašio za svoj život" u raspravi sa udaljenosti od najmanje šest metara, pored činjenice da je bio naoružan, baš kao i njegov bodigard Danko Karanović i 7-8 policajaca oko mene nenaoružanog.

U novoj prijavi za "ugrožavanje sigurnosti" Danko Karanović tvrdi da se "uplašio za svoj život i sigurnost porodice" zbog moje opaske upućene sa bar 10 metara udaljenosti. Nakon čega se vratio i nastavio svađu. Opet moja malenkost nenaoružana usred zgrade policije okružena naoružanim policajcima "uplašila" majstora džudoa i tjelohranitelja svih načelnika PU Prijedor. U obdaništu takve gluposti ne prolaze, no prijedorske pravosudne bitange jedino su to našle za realizaciju zadatka dobijenog od političkih moćnika.

Predrag Tepić i Danijela Elenkov prvo su odradili prljavi zadatak mog odvođenja na prebijanje u KPZ Banja Luka kakvo je produkovalo težak oblik diskus hernije i bukvalno me pretvorilo u invalida mjesecima prikovanog za krevet. Montirani postupak samo je produžetak iste krajnje nemoralne rabote izvedene zbog istine objavljene na ovom blogu oko ubistava načelnika Radenka Bašića i svjedoka Mihajla Stupara. 

Gdje počiva problem? Svi moji navodi oko ubistava Bašića i Stupara od starta bavljenja tom tematikom potkrijepljeni su materijalnim dokazima i svjedočenjima u postupcima kod Tužilaštva i Suda BiH! Od prvog dana navodim kako Aleksandra Miljatovića treba istražiti vezano za ubistvo Mihajla Stupara, odnosno da je sa potpuno drugačijim motivima počinio egzekuciju načelnika Bašića. Ili su veći problem dokazi da su prijedorski prljavi policajci mjesecima znali šta se sprema načelnika, te brojnim radnjama činjenja i nečinjenja saučestvovali u zločinu? 

OK, objavio sam šta sam objavio, mafijaške sluge u pravosuđu ogranizovale su moje prebijanje u zatvoru, gotovo me obogaljile, a sad bi i da me godinama povlače po sudu za izmišljeni i nepostojeći krimen. Neće moći(!) pošto sam u međuvremenu operisan i oporavak ide izvanredno, pa računam za mjesec-dva biti fizički sposoban svoja brava braniti u punom kapacitetu - kako sam decenijama navikao. I obračunati se sa bitangama davno usavršenim metodama kakve uključuju i pravničke vještine i one stečene u vojnim i policijskim specijalnim jedinicama.

Ukoliko neko misli da je jednostavno sa porodicom živjeti u Prijedoru i pisati o temama po kojima je ovaj blog prepoznatljiv - neka sam pokuša. Normalno je da taktiziram i samo zato opstajem punih 17 godina u otvorenom ratu sa državnom mafijom Republike Srpske i ovakvim režimom. Nisam bez razloga potegao temu NOVI SKANDAL SUDA BIH: Vanji Vukoviću sud odobrio posjetu pritvoreniku Daliboru Railiću.

Vanja Vuković je na terenu prijetio svjedocima po dogovoru sa Daliborom Railićem ostvarenim u pritvorskoj jedinici državnog suda, pa vidite dokle sežu njihova moć i sprege sa pravosuđem. Ukoliko problem nije jasan slijedi vrlo egzaktno objašnjenje. Naime, Vanja Vuković je tokom izdržavanja kazne iz banjalučkog zatvora ostvarivao svoj udio u upravljanju kriminalnom grupom na čijem čelu je prepoznatljiv bio Dalibor Railić. Odmah po hapšenju Railića dolazi do prestrojavanja i Vuković preuzima punu kontrolu nad poslovima i kriminalnom grupom!

Poznato mi je preko kog lika je Vuković vodio poslove iz zatvora, imate ga među uhapšenima, pa vas ne treba čuditi što sam tokom hospitalizacije na UKC-u prvi objavio imena uhapšenih u akciji "Roma". Znao sam gro imena GODINU RANIJE pošto su mahom u pitanju moji stari "pacijenti". Sa druge strane u Prijedoru nije neka tajna šta radi ova kriminalna grupa ili kako se novo rukovodstvo PU Prijedor angažuje na njihovom hvatanju - sve sa dokazima prezentovanim javnosti. 

Moje je bilo iz PU Prijedor eliminisati kriminalčine poput Gorana Mikanovića, Sretoje Vujanovića i Dalibora Ivanića, a onda se znalo šta će odraditi iskusni profesionalci predvođeni kadrovima tipa Dragana Milojice i Gorana Karana. Samo su nastavili putem koji je utemeljio načelnik Radenko Bašić i po njegovim istragama koje sam mnogo puta detaljno elaborirao.

No, valja nam i poentirati kao u svakom tekstu. Konkretno: u zatvoru gdje je odrađen zadatak mog surovog prebijanja kazne su "služili" i Vanja Vuković i Aleksandar Miljatović. Zatvorska služba nije bila prepreka Vukoviću da vodi krimilalnu organizaciju, nego mu je pružana svesrdna pomoć. Bitange predvođene "kadrovima" Goranom Prosanom i Ivanom Babićem funkcije su kupovale trošenjem velikih suma novca u kafani oca svog prethodnog direktora Gorana Selaka, no valja zapitati: koliko tog novca je dao Vanja Vuković?!

Umjesto pitanja možemo i jezikom činjenica. U istom tom zatvoru višestruki ubica Aleksandar Miljatović koristio je mobilni telefon sa sky aplikacijom. Dokazano preko prodaje pištolja nađenog na licu mjesta ubistva Mihajla Stupara. Baš kao što je iz zatvora puštan radi počinjenja taških krivičnih djela poput otmice kasnije ubijenog Jasmina Selimagića koju sam objelodanio odmah po hapšenju Miljatovića i dokazivao kako njegove kriminalne veze sa Railićem datiraju mnogo duže od navoda optužnice.

Mnogi Prijedorčani sažalijevali su me u susretima kada sam se kretao poguren i pomoću štapa, a bez svijesti da su to prilike poboljšanog zdravstvenog stanja. Tri puta sam po mjesec dana u postelji ležao aman nepokretan od užasnih bolova. Istine radi pogrešno sam mislio da je išijas uzročnik bolova sve dok "moj dobri doktor" nije dijagnostikovao diskus herniju i nužnost operacije. Zahvaljujući stručnjacima UKC-a odlično se oporavljam i spreman sam za nastavak borbe. Tačnije za punu spremnost biću brzo oporavljen, a i sadašnje stanje je dobro za "krajnju nuždu".

Znači, mafijaški kadija Predrag Tepić bio je akter mog odvođenja radi prebijanja u KPZ Tunjice u funkciji organizovanog kriminala, a sad bi još i da mi sude po lažnoj prijavi kriminalčina Danka Karanovića, Gorana Mikanovića i Sretoje Vujanovića. Nakon što je onako sramno oslobodio Dalibora Railića i Vanju Vukovića!

Na sjednicama Narodne skupštine RS više puta je "utvrđeno" da sam luđak ili duševni bolesnik, sjećate se skandaloznih laži oko zataškavanja ubistva Davida Dragičevića, no materijalni dokazi i pravno relevantne činjenice ukazuju na ozbiljne probleme u pravosuđu. Konkretno: u zatvorima okorjeli kriminalci imaju sve moguće privilegije dok bivšeg inspektora za organizovani kriminal sprovode radi prebijanja. Lud možda jesam, ali glup zasigurno nisam i oko "izrazito visoke inteligencije" imam pregršt medicinskih nalaza.

Davno sam shvatio koliko skupu cijenu ovakve borbe plaćamo porodica i ja, povukao sam se na selo i gotovo obogaljen mjesecima podižem buduću farmu (biće predstavljena na posebnom blogu), tako da mi nove bitke trebaju koliko i lanjski snijeg. Elem, nema vajde ponovo godinama na sudu dokazivati nevinost u montiranim i teško nezakonitim postupcima. Suditi se sa bitangama bez obraza i stida, sa mafijaškim slugama, onako kako to oni zamišljaju može samo krajnje glup čovjek.

Zato kadijama poput Tepića ili Elenkove javno poručijem da ćemo vidjeti kome će u konačnici biti suđeno, meni ili njima. Međutim, to da me ponovo "drže u šahu" montiranim postupkom mogu samo sanjati i dan kad će me u prijedorskom sudu vidjeti na izjašnjenju po lažnoj optužnici. Imam na raspolaganju desetine i desetine pravnih mehanizama odlaganja tog čina i samo neka Tepić šalje pozive kao dokaze sopstvenih radnji krivičnog djela. Obiće mu se o glavu zajedno sa kvazitužiocima Macanovićem i Mitrovićem.

Računam da bih mogao do kraja tekuće godine pomenute bitange otjerati iz pravosuđa i suočiti sa krivičnom odgovornošću i time (napokon!) posvetiti se porodici i samom sebi. Gadno sam izranjavan i valja misliti na zdravlje i namučenu porodicu, te pravne bitke prevesti na pitanja odšteta i materijalnog zadovoljenja. Normalno pred sudom u kom su stvorene pretpostavke za nepristrasno i zakonito suđenje, ali o tome javno kad dođe vrijeme.

Sve u svemu formalno sam zatražio izuzeće Predraga Tepića i vajna predsjednica suda Danijela Elenkov se "upecala", pa ću sad tražiti i njeno izuzeće i tog kvazisuda. Taman prilika da "ulovim" Duška Miloicu, predsjednika Okružnog suda u Prijedoru. Onda ćemo vidjeti šta kaže Vrhovni sud RS, baš kao i Ustavni sud po pitanju može li se podići optužnica protiv osumnjičenog koji prethodno nije saslušan. Tako se pripavljaju neoborivi dokazi protiv korumpiranih i pokvarenih sudija.

Taman prilika da ponovo potegnemo temu kako Elenkova u svom rješenju navodi da moj zahtjev za izuzeće sudije Nebojše Manojlovića odbija po instruiranju Vrhovnog suda. Zatražim uvid u predmet i utvrdim da se Vrhovni sud oglasio nenadležnim, odnosno da Elenkova LAŽE u svom rješenju. Isto tako da vidimo šta je sa prijavom Nebojše Manojlovića protiv mene za krivično djelo "Povreda ugleda suda". Idiot protiv mene podnese prijavu tužilaštvu nastavi suditi bez svijesti o elementima obaveznog izuzeća.

Nije važno kakve presude donose pojedine bene, nego šta za vijeke vijekova ostaje u sudskom spisu. I šta se uvijek može iskoristiti kao dokaz u postupku odgovornosti nosilaca pravosudnih funkcija, iliti u daljem pobijanju presuda redovnim i vanrednim pravnim lijekovima. Baš kao i u tužbama za obeštećenje. Bitange iz prijedorskog Osnovnog suda javno pozivam neka kažu je li moja kazna za "ugrožavanje" načelnika Ivanića godinu uslovno ili preko 60.000 KM (sa kamatama) umanjenja plate zbog nezakonite suspenzije? 

Preko 13 mjeseci poslodavcu sam dostavljao rješenja komisije o pravu na bolovanje na račun Fonda zdravstva, a moj načelnik to trpao u ladicu i platu mi obračunavao kroz suspenziju. Jelena Pajić Baštinac, tada predsjednica Odbora državne uprave za žalbe, u više teško nezakonitih rješenja "utvrdila" je moja djeca nemaju pravo na egzistenciju putem očevih primanja. I Dodik ju je nagradio funkcijom šefa svog kabineta, no čudnim putevima pravde došla je u situaciju nemogućnosti primanja plate zbog američkih sankcija.

Lako je za političare koji su odreda milioneri, ali režimske sluge poput Jelene Pajić Baštinac ili Predraga Tepića rade za plate i sve podređuju jadnoj "crkavici". Zato mi nikad neće biti jasno srozavanje pojedinaca na dno ljudskog dostojanstva zarad opstajanja u ekonomskom ropstvu ili sitnih privilegija. Spremni su gaziti po leševima nevinih žrtava za lični komoditet produžavan od plate do plate. Pobogu i robove su njihovi vlasnici morali nahraniti ukoliko su željeli da rade! 

Taman prilika da Dalibora Ivanića javno upitam: zašto nije prijavio Miloša Brkića kad ga je usred sjedišta MUP-a nalupao kao balavca? Zamislite, načelnik Uprave policije MUP RS Brkić istukao svog zamjenika Ivanića i nikom ništa. Otišao Ivanić kod ministra Siniše Karana i plačuću izmolio da zamijeni radna mjesta njemu i Sretoji Vujanoviću, pa postao "stručni savjetnik". Sad Brkić šikanira Vujanovića jednako kao svojevremeno Ivanića, no nema prijava oko toga niti kakvih postupaka. Kažem vam: čudni su putevi pravde.

Nastaviće se...


  



Primjedbe

  1. Pa taj Tepić da valja radio bi u BL, nego ga frknuli ovamo da se riješe retarda posto kod nas sve prolazi. A da je ta Elenkova jos uvijek predsjednica suda, pa to je bruka i sramota za sudstvo. Pa ona da ima obraza nebi prosla kraj suda,al kao što rekoh kod nas sve prolazi. Podrska za Boru

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Oko Tepića ne znam da je bio u BL. Koliko sam upratio bio je piskaralo u istom sudu dok ga nisu progurali za sudiju. Znam po nekom protestu kada su tražili povećanja plata, pa im iz ministarstva uzvratili kako piskarala ne mogu sebe poistovjećivati sa sudijama. Internet je čudo.

      Izbriši
    2. Ja koliko znam on je iz BL i putuje svaki dan za PD, bio neko piskaralo tamo u BL, retard pravi

      Izbriši
    3. Vjerovatno sam ja pobrkao sudove pošto sam te tekstove onako preletio, ali sigurno je bio akter "pobune" oko plata. To da nema elementarnih kompetencija za sudijsku funkciju davno sam skontao i žali bože države sa takvima.

      Izbriši
  2. Jos jedna podrska za Boru.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, podrška ljudi mnogo mi znači jer znam koje kategorije prate ovaj blog i da moraju računati sa mišljenjem naroda. Od naroda nikad nisam imao boljeg saborca iako znam nebrojeno moćnika ili caka unutar sistema. Uostalom živim sa narodom i dijelim iste jade zato što mi je tako draže, jer sam tako odabrao. Imao sam moć, bio sam dio sistema vlasti dok nisam odlučio izaći iz tog kola. Ili bolje rečeno dok se nisam otvoreno sukobio sa zločincima koji su lešinarili sa mrtvih ljudi i uništenih porodica. Nisam mogao okrenuti glavu od stradanja nevinih ljudi i to je jedan jedini razlog onoga šta me je snašlo, ali u istoj situaciji sve bih uradio isto pošto ljudi nisu mravi da po njima gazi svaka pokvarena bitanga.

      Izbriši
  3. Izdrži Boro, pravi prijedorčani znaju s kakvom žgadijom se boriš. Čuvaj familiju i pazi se.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Prijedor je malen i sve se zna, kako ubiše Bašića shvatile se razne služne pa tako i cijeli region zna sa kakvim zlom tavorimo decenijama. Srećom pa smo napokon dobili Ptijedorčane na čelu policije i već vidimo ozbiljne rezultate, baš kao što sam godinama najavljivao da će biti kad sklonimo majmune poput Vujanovića ili Ivanića.

      Izbriši
  4. Jel Elenkova u zalosti, ipak joj je umro bivsi muz advokat?! Ona malo sa advokatima, malo sa sudijama, malo sa kriminalci ma... majko mila na šta nam sudstvo spade... eee drzavo, ko nam je predsednik suda, bruka i sramota

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pričale kolege kada su bile na uviđaju u stanu Elenkove i Malića dok su bili u braku. Kažu suđe stoji neoprano 10 dana, smeća kao na deponiji, a njenih tangi po podu na sve strane. On se jadan pravdao kako treba renovirati stan, a kobila sjedi u minjaku i lufta onu stvar, samo nisu mogli skontati ima li tange na sebi ili je bez gaća.

      Izbriši
  5. Zna li se sta za ove uhapsene, kako do sada vec nisu pusteni ili cekaju da prodje mjesec da se to malo zaboravi i ujeo vuk magarca

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema neke razlike bili u zatvoru ili na slobodi. Moguće danas idu šokantni dokazi kako su u KPZ Tunjice pogodovali Vanji Vukoviću o Dugom Railiću i to vezano za ubistvo Šmita. Ako zatvori služe samo da bi bitange uzimale pare od kriminalaca hajde da ih ukinemo i kao društvo ne trošimo pare uludo.

      Ukoliko je neko mislio da sam temu zatvora potegao prije akcije Roma tek će se iznenaditi novim objavama. Nikad nije bio problem kriminal na ulici, nego onaj u institucijama valja nam iskorijeniti ukoliko želimo da nam bar djeca imaju budućnost

      Izbriši
  6. Ima li ko pametan?Da kaze o ovoj istrazi oko nestale djevojčice u Srbiji,kakva je to policija koja ne moze da resi slucaju.Gde ovaj Panter obavještajac da nam objasni?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ispratio sam ta dešavanja, no teško se odlučujem na bavljenje takvim temama. Djetetu je najvjerovatnije urađeno nešto toliko strašno da se monstrumi ne smiju suočiti sa time. Priznali su ubistvo, ali kriju tijelo da ne bi znali način počinjenja. Šta sumnjati? Od crne magije do trgovine organima, kao i seksualnog nasilja. Uglavnom, dijete nije živo jer niko ne priznaje ubistvo žive osobe, a način počinjenja je po svoj prilici monstruozne prirode. Eh da, mislim da nije bilo nikakve saobraćajke, nego otmica ili čak nešto u dogovoru sa porodicom.

      Izbriši

Objavi komentar

POPULARNI TEKSTOVI

DRAMA U PRIJEDORU: Konačno razbijanje narko organizacije Dalibora Railića

NOVI SKANDAL SUDA BIH: Vanji Vukoviću sud odobrio posjetu pritvoreniku Daliboru Railiću

Prebijanje u odbrani Dodikove časti

KAD SLUŽBE ZARATE: Otkrivam misteriju pištolja zbog kog je ubijen načelnik Bašić

Je li se Šmit utopio poput Gordane ili Davida? (FOTO)