BLOGER BORISLAV RADOVANOVIĆ SPROVEDEN U KPZ TUNJICE!

Otac, suprug i sin Borislav Radovanović je upravo pred očima svoje porodice sproveden u zatvor na Tunjice. Po njega su došli trojica sudskih policajaca sa nalogom za sprovođenje, ali i uplatnicom!


Ponudili su opciju da uplatimo novčani iznos od 500 KM, koliko glasi famozni prekršaj koji nije ni počinio! Rekli smo da nismo u stanju uplatiti dati iznos, na šta su oni odgovorili da ga moraju sprovesti. Borislav se nije odupirao prilikom hapšenja i odvođenja u maricu.

Odveden je u veoma teško bolesnom stanju, te mi kao porodica duboko brinemo za njegovo zdravlje ali i bezbjednost, odnosno opravdano vjerujemo da je i životno ugrožen. Sjetite se samo tog dana kada je morao izvršiti samopovređivanje da bi izvukao živu glavu. A sve samo zato što je otišao na posao, jer nije imao nikakvih primanja koje su mu nezakonito oduzeli. 

Borislav nije kriv, čemu svjedoči i video dokaz koji je objavljen još prije. Sramota treba da bude svih, a najviše jer sprovodite u zatvor čovjeka koji je svojevremeno bio najbolji inspektor ove zemlje, a i danas. Sve ovo se dešava jer nije htio zažmiriti na mnoga ubistva mladih osoba i brojna druga teška krivična djela, a koja su bila povezana sa kriminalizovanim policijskim šefovima. 

Mi kao porodica se pitamo dokle će trajati ovaj teror nad našim Borislavom i nama kao njegovom porodicom? Samo možemo poručiti da Republika Srpska treba da se stidi svega ovoga i molimo Boga da nam bude živ i zdrav, jer smo svjesni na šta su sve spremni kriminalci!

                                                                                   PORODICA BORISLAVA RADOVANOVIĆA


Primjedbe

  1. Suza će mi iz kurca kanuti koliko je ovo tužno tugyyy plakyyy šmrc šmrc

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ali ti neće ni trunka pameti planuti.Samo ti šmrcaj bolesniče.

      Izbriši
    2. Prijedor cijeni žrtvu koju Boriislav podnosi zarad istine i slobode govora , poslije njegovog izlaska iz zatvora biće još popularniji i aktuelniji njegov blog .

      Izbriši
    3. Kako ti tako možeš napisati PRIJEDOR? Ma zaboli me kurac za borom i njegovom žrtvom... šta prdi stalno

      Izbriši
    4. Ovaj anonimus sto ga boli kurac je obicni rezimski bot ' ali nezna da je vreme promjenljivo

      Izbriši
    5. Itekako promjenjivo... evo u Doboju SNSD na silu organizuje svoj sabor i kobajagi neke proteste pod nazivom "granica ipak postoji" i uz to jos i koncert neke milice pavlovic da se umile clanstvu da na taj protest izadju... posvadjali se u stranci na mrtvo ime, jer ne mogu da natjeraju clanstvo da izadje na taj nazovi protest..
      vrijeme je, moze se reci vec promijenjeno!!!

      Izbriši
  2. Ovo je za nepovjerovati sta se desava u ovom entitetu,covjeka koji ima svoje ja,profesinalca u svom poslu,pravednika salju u zatvor oni koji bi trebali biti sa one strane brave.Drzi se dostojanstveno Borise.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Narod gleda kao da se to nekome drugom desava za 15 godina ce se mnogi pocesati polako

      Izbriši
    2. Cesu se vec sada, ali je kasno.. kao npr u Doboju.. evo ih se svadjaju SNSDovci izmedju sebe.. ne mogu saku ljudi da natjeraju na proteste

      Izbriši
    3. Hvala. Samo da konstatujemo kako mene u zatvor šalju prijedorske kadije koje su godinama Dugog Railića oslobađale za najteže zločina i u stvari djelovali kao članovi njegove kriminalne organizacije.

      Izbriši
  3. Dok god se borite svako za svoje i nepoštujete drugog I drugačijeg, bićete/mo u govnima do guše.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako frfljo nije doso da ga spasi

    OdgovoriIzbriši
  5. Samo sitne ribe idu u zatvor a vi kojima je to drago imate umjesane prste u kriminal.Ima boga .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako trenutno stvari stoje u zatvor su uputili onog ko godinu i po objavljuje istinu o ubistvu načelnika Radenka Bašića, a šalju me kadije koje su godinama Dugog Railića oslobađale za najteže zločine i za to bile nagrađivane pozamašnim mitom. Pritom, manje-više isti likovi kolo vode, a koje sam procesuirao za ubistvo Davida Dragičevića. Prethodno sam rasvijetlio veći broj ZATAŠKANIH ubistava i pohapsio počinioce, zbog čega im nije bilo druge do eliminisati me iz policije.

      Izbriši
    2. Šta misliš koliko ima nevinih ljudi u zatvoru pa vidis da jedni teisti robijaju jer u policiji ima nestrucnih ljudi cak i pokvarenih koji su spremni podmetati dokaze čak zajedno sa tuzilastvom uz zlostavljanje uhapšenih,vršiti pritisak na sud za produzenje pritvora i kako bi presuda trebala da izgleda.Naravno to je onih 15% losih ovi pošteni i kad znaju nesmiju odreagovati.Dali je uopšte moguće sam da to izdržiš bez primanje za to naklon umjetnik si preživljavanja.Uzeli su ti karjeru,posao,prihode na pravdi Boga i na sve to dočekaš da te zatvore ali ti obraz nemože niko oduzeti Don Kihotovska borba bravo care.

      Izbriši
  6. Ne znam sta je u pitanju, koji prekrsaj ili sta vec, ali jedno je sigurno, a to je da gospodin Borislav je bio sjajan policajac, da je posten i nekorumpiran, da ima izuzetno znanje i pravnu logiku i da se citav zivot bori protiv kriminala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Nema prekršaja, nego je u pitanju nastavak ataka započetog 3. septembra 2018. kada sam se morao isjeći da se izvučem iz pritvora. Kada su me pustili tek po informacijama da Pravda za Davida organizovano kreće za Prijedor da bi mi sačuvali živu glavu. Tadašnje nezakonito hapšenje i zadržavanje (dok se ne raziđu u policiji i sudu) uslijedilo je 13 dana nakon što sam Lukača, Ćuluma, Ilića, Ivanića, Lepira i Vreću prijavio za "teško ubistvo" Davida Dragičevića, a i danas sam formalni svjedok u tom postupku, pa sam iz istih razloga problem za Davidove ubice.

      Izbriši
  7. U Tunjice kada pođem ja
    Prati me pet-šest drotova

    Nešo sudija rek'o deset dana
    Deset dana strogog zatvora

    Tunjice mrzim svaki kamen tvoj
    Zbog tebe ja mrzim život svoj
    Ko preživi deset dana u KP domu Tunjice
    Taj je pravi hadžija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam imao problem preživjeti prva dva-tri minuta nakon što sam zakoračio u zatvor.

      Izbriši
  8. БорисЛав ће то да изгура на трепавицама као што је изгурао кроз многе тешкоће. Подршка Бори честитом човјеку и професионалцу, праведнику, а сви ови што овде нешто анонимно серуцкају то је тешки шљам који нема храбрости да се потпише именом и презименом док вријеђају и оптужују Бору, а камоли да смију све рећи Борис Лаву у лице лично. Издржи Боро

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa i ti anonimno tvrdiš da je čestit, nisi imenom i prezimenom stao iza svoje rječi

      Izbriši
  9. Lošeg je zdravlja odavno...psihicki poremecaj.... trebalo je sa njim vise raditi kad je bio mali...sad je kasno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obali ga borislavu

      Izbriši
    2. Nit ima sta u glavi nit u gacama. To malo sto ima nek ti mami da

      Izbriši
  10. Republika Srpska....hhhhhaaahhhhhaaaaaaa.Cemu vi Srbi robujete godinana pa to je svijetski fenomen. Na globusu ne postoji rdjaviji dio teritorije i drustva u njoj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ПОНОСНА И СРЕЋНА НАША РЕПУБЛИКА СРПСКА , А ТО РЂАВИЈИ НАРОД И ДИО ТЕРИТОРИЈЕ ЈЕ ФЕДЕРАЦИЈА - ТАМО ВИ ПОГЛЕДАЈТЕ КАКО СЕ РАДИ ПО 30 И ВИШЕ ГОДИНА КАО ДОКТОР СА СРЕДЊОМ ШКОЛОМ , ДИРЕКТОР НАЈВАЖНИЈЕГ ЦЕНТРА У САРАЈЕВУ ... НЕДАМО НАШУ РЕПУБЛИКУ СРПСКУ И БОРИЋЕМО СЕ ОПЕТ АКО ТРЕБА ДА ВАМ ПРЕНЕСЕМ ЈЕР ВИДИМ ДА СЕ ИЗ БУЏЕТА БиХ ПЛАНИРА ИЗДВОЈИТИ 1,8 МИЛИЈАРДИ ЗАШТО ? Е КАКО СТЕ ЈАДНИ , ПРОШЛИ ПУТ СТЕ СПАШЕНИ ЗНАМО КАКО , А ПРВИ СТЕ НАПАЛИ ! МАЛО ВИ РАЗМИСЛИТЕ ОВАЈ ПУТ КО ЋЕ ДА ВАС БРАНИ , ЈЕР ЗНАМО ШТА ЈЕ ПРОШЛИ ПУТ БИЛО !

      Izbriši
  11. Ljudi izdrze toliko dana pod vodom... cuj 10 dana robije. Pa nije 10 godina.

    OdgovoriIzbriši
  12. Boze sacuvaj! Kriminalci i ubice slobodno setaju gradom. Bruka i sramota za prijedorsko sudstvo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bože sačuvaj , pa vi ako znate ubice koje šetaju gradom vi ste saučesnik , koja imena kad već želite da nastavite teorije zavjere ? Ja bi vas provjerio prvo , jer vi pisete da znate , ko su , šta su , gdje žive navedite ! Informativni razgovor obaviti sa vama treba jer narodu opet strah u kosti sejete sa tim navodima ,, ubice i kriminalci šetaju gradom " da vi niste možda nalogodavac ?

      Izbriši
    2. Pa majmune jedan od juce na svim portalima pisu o ubicama gojku sobotu i bojanu savanovicu a oni slobodno setaju. Ovaj savanović jos radi u domu zdravlja.O mentolu mentolski eto ja sam i saucesnik i nalogodavac, jebo ti sve svoje

      Izbriši
    3. Jebali ti oni mamu i to na vijagrama klošarčiću mali !

      Izbriši
    4. Ti si saučesnik neke doušničke grupe u Prijedoru , čim tako pišeš , jebali ti mamu svi obrezani , marš smeće malo klošarsko!

      Izbriši
    5. Ovo je jedan od njegovih došnika sa ulice , i kad nema šta pisati zove ih i oni na osnovu rekla kazala piše , sam kaže njegov doušnik sa ulice zamisli da je saučesnik i još pametan nalogodavac , ma i ja ti mamu .....

      Izbriši
  13. Poštovani Borislave, najgore je kada nevini moraju u zatvor. Izdržite i Vi i Vaša porodica uz vas su pošteni ljudi. Kada sve ovo prođe, ova tortura naroda, neko će trebati da se debelo stidi onoga šta je radio. Moja puna podrška Borislavu i porodici Radovanović. Pozdrav iz Ljubije.

    OdgovoriIzbriši
  14. Haha, Boro mucenik! Pa Boro plati svoje kazne koje su ti izrecene, ti si rekao da vjerujes u zakon. Ili plati ili tvorzija, tako to ide. Pa nisi jedini, svi koji nisu platili kaznu, idu u zatvor

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E moj konje samo se ti smiji

      Izbriši
    2. Plaćanjem kazne bih priznao da sam kriv za prekršaj umjesto što sam pretrpio taška krivična djela zloupotreba služnenog položaja i protivpravnog lišenja slobode. Ići će u zatvor ovi što su mene tamo uputili, a ovo su posljednji dokazi koji su mi trebali protiv njih. Na batine nisam računao, no sad imaju i taj dodatni problem.

      Izbriši
    3. Plaćanjem kazne Borislav Radovanović lično priznao počinjeno djelo . Pravda je napokon zadovoljena , sam takozvani bloger tvrdio je da će to izdržati i ako treba na ,, TREPAVICAMA " ali je ipak promjenio mišljenje i platio i samim tim pogazio višegodišnje svoje tekstove u kojima je tvrdio da nikad neće platiti jer to znači da priznaje učinjeno djelo , tako da je bloger ovim činom izgubio i taj mali broj ljudi koje je dovodio u zabludu i izgubio ako je imao uopšte reputaciju. Iz nepouzdanih izvora saznajemo da bloger prelazi na Tik-Tok , pa tako da odsad njegovi pratioci će moći Tik-Tokera da gledaju uživo ! Pojedini komentari su
      da će gledanje TIK-TOKERA uživo biti kao da gledate horor film , jer je toliko bezosjećajan taj pogled da je to nevjerovatno , više vjesti u narednim danima na TIK-TOKU ! Boro ba!

      Izbriši
    4. Napusi se kurca

      Izbriši
    5. Rekose borini ukucani

      Izbriši
    6. Ниси стао мирно и салутирао шефу смјене кажу да си галамио на њих тако причају.Ако је истина по закону дали се као санкција спроводи физичка сила ил чувар сам одлучи

      Izbriši
  15. MIKAN: Brate Boki, moraš početi mekom drugom koncepcijom. O ne vodi na dobro protiv ovakvog sistema. Ne možeš klackati između.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam ja šta "klackati između", nego živim svoj život ma kako nekom čudan bio. Pokojna doktorica Nada Milovanović kao vještak na suđenju je kazala svoje stručno mišljenje u stilu - Borislav je takav rođen i živi po specifičnoj spoznaji okruženja, a uz dodatno obrazovanje i opšta znanja, pa je jedinstvena ličnost i takav će odtati dok je živ. Sad imam taj zapisnik sa ričišta pa možda i objavim svjedočenje ove divne žene i doktorice koja je odlično znala o čemu govori.

      Izbriši
  16. Ziv i zdrav bio nas Boro!!!

    OdgovoriIzbriši
  17. Premlaćivanje u prevodu znači teške tjelesne povrede , vidim ne navodiš koje su kod tebe , a poznavajući tebe ti odmah stavljaš to na blog sa slikama , ovo što si ti napisao izgleda je bila samo prevaspitna intervencija čuvara , ušao u zatvor i pita gdje se nalazim ? To si ti sam rekao , dalje znamo te svi kako po komentarima tako i po tekstovima ( PA TI SI SE POSTAVIO KAO NEKI AGENT I POČEO ISPITIVATI ČUVARE SA VISINE NARAVNO KAO DA SU ... , AJDE BUDI POŠTEN PA RECI ŠTA SI SVE PITAO , I NA KOJI NAČIN SI ISPITIVAO ČUVARE JER PO TOJ PRIČI NEVJERUJEM DA SI JEDNO PITANJE POSTAVIO ) ,kažeš sam kod doktora da su ti lakat zavrtali kao i ti nekad tokom privođenja kad nekog hapsiš - sam si se i tu odao - morao si nešto uraditi , ili nisi htjeo tokom pretresa nešto (skinuti se go i čučnuti ) , mislim da si nešto uradii jer nediraju oni starije ljude bez razloga , i kažeš PREMLAĆIVANJE - možda ja neznam da su to lakše povrjede ali si ti opisao da su tebi otikinuli bubrege , zavrtali lakat pred doktorom ? Možeš li objasniti koje su povrjede nastale tokom tog izleta (TEŠKE ILI LAKŠE) jednostavno pitanje ako hoćeš odgovori ako ne nemoraš ali nije logično ....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa vidiš da sam piše i odgovara ili kaže ukućanima aj sad napišite nešto,pa on kaže hvala mojoj ljubiji😅😅😅,ako si dobio batina vjerovatno si i zaslužio što bi narodski rečeno bilo kurčio se

      Izbriši
    2. Kakve veze ima vrsta povrede, kod Davida Dragicevica su bile sve lakse tjelesne povrede a mogli smo vidjeti na sta je licilo tijelo... zato nemoj da se provaljujes

      Izbriši
  18. Boro platio kaznu, znaci priznao krivicu

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

POPULARNI TEKSTOVI

DJEČAK UBIJAO OČEVOM RUKOM: Zastrašujuće posljedice odgojnih metoda ludog doktora

NOVI SKANDAL SUDA BIH: Vanji Vukoviću sud odobrio posjetu pritvoreniku Daliboru Railiću

DRAMA U PRIJEDORU: Konačno razbijanje narko organizacije Dalibora Railića

Prebijanje u odbrani Dodikove časti

KAD SLUŽBE ZARATE: Otkrivam misteriju pištolja zbog kog je ubijen načelnik Bašić