LUKAČ PLAĆA VASKOVIĆA, VUKANOVIĆA I BN TV: Ministar liježe i ustaje sa panikom od hapšenja za ubistvo Davida Dragičevića

Svjestan približavanja dana hapšenja za ubistvo Davida Dragičevića ministar Lukač plaćenim tekstovima pokušava taj čin predstaviti kao "politički progon". Zna da će policija Republike Srpske staviti lisice na ruke njemu i ostalim počiniocima ubistva, pa razumljivo udara na Sinišu Kostreševića.


blog borislav radovanovic

 

Šta se dogodilo i suštinski opredjelilo blogere Slobodana Vaskovića i Nebojšu Vukanovića, te "opozicionu" BN TV, za ovakve dijametralno suprotne narative oko ministra Dragana Lukača? Od okorjelog zločinca i kriminalca, sa kojim su ovi mediji godinama ratovali, ministar bukvalno preko noći postade "narodni junak". Doduše, za Vaskovića i bijeljinsku televiziju "mlad' major" Lukač bio je junak i davne 1997. godine - kada su zajedničkim snagama rušili Karadžića i Miloševića. 

Za poratne godine znamo da su Dodik, Lukač, Vasković, Vlado Trišić (vlasnik BN TV) i kompanija bili na američkom platnom spisku, a davno sam objavio cifre dobijene od fondacije "Otvoreno društvo" Džordža Soroša. No, ta vremena davno su nestala, baš kao što su presušili i izvori financiranja. U tekstu LUKAČ U OČAJU: Plaćenim tekstovima pobrkao babe i žabe decidno sam ukazao ko financira aktuelno spinovanje javnosti.

Tokom kompletne karijere Dragan Lukač navikao je od naroda i pojedinaca uzimati pare, pa je zaista zanimljivo posmatrati kako izgleda kada on plaća nečije "usluge". Kako se odriče mukotrpno skupljanih miliona (desetina miliona maraka!). Ima Lukač para, baš kao što ima i nasušnu potrebu plaćati "pomoć" u čupanju iz septičke jame koju je sam iskopao i napunio do vrha. U tekstu sa gornjeg linka objasnio sam ključne izvore ministrove panike, ali sam sačekao da njegovi "spin-majstori" sami otkriju esenciju problema.

Među imenima pojedinih policijskih službenika koje prednje pomenuti "mediji" pominju kao bliske saradnike direktora policije Siniše Kostreševića prepoznajem inspektore koji su bili u istražnom timu ubistva Davida Dragičevića. Dvojicu zasigurno. Kako Vasković, Vukanović i BN TV miješaju babe i žabe, tako nabacaju hrpu imena inspektora bez ikakvih realnih veza. Iz njihovih objava vidite da ne ne poznaju osobe o kojima pišu, baš kao što pojma nemaju o tome kako policija funkcioniše. Ređaju gluposti jednu za drugom.

Lukač plaća naručene tekstove i dostavlja informacije, no nije u prilici za direktna sastajanja sa "novinarima" i preciziranja podataka, a plaćenici tanko poznaju stručnu materiju i dešavanja o kojima pišu, pa razumljivo dobijamo javni cirkus. Dosad plasiranim (plaćenim!) medijskim sadržajima Lukač samo pokazuje da mu tek nos viri iznad sadržaja septičke jame, dok su usta potpuno potopljena. Diše, a guta sopstvene fekalije. 

Elem, razlog panike sa kojom uveče liježe, a zorom se budi jeste strah od robijanja do kraja života. Kao nalogodavcu ubistva Davida Dragičevića zna šta mu sleduje kao kazna, jednako kao što mu brojni izvori potvrđuju okončavanje predistražnih radnji Tužilaštva BiH. Nakon čega slijede hapšenja i pritvaranja direktnih počinilaca, saučesnika, organizatora i - njega kao nalogodavca otmice, zvjerskog mučenja i ubistva. Ovde javnost nešto mora znati: tužilaštvo izdaje naloge, dok radnje lišenja slobode, pretresanja, kriminalističke obrade i ino čini policija. Nemojte imati dilema oko pitanja: koja policijska agencija će pohapsiti počinice ubistva Davida Dragičevića?

Nimalo slučajno ili naivno u zadnjim objavama Vukanovića i Vaskovića uvodi se tama Kostreševićevih "veza" u Tužilaštvu BiH. Kome će se postupajući tužioci Tužilaštva BiH obratiti za pomoć u razjašnjavanju ogromnih spisa preuzetih od banjalučkog Okružnog i Republičkog javnog tužilaštva RS? Očekivano šefu policijskog tima koji je gro dostavljenih dokaza i dokumenata dostavio uz početni izvještaj tužilaštvu. Podsjećam da Kostrešević nije promjenio policijski tim koji je odradio početne istražne radnje i podnio izvještaj.

Pred anketnim odborom decidno je ustvrdio da je proučio izvještaj tužilaštvu i sve dokaze, te kako je na izvještaju trebalo staviti kvalifikaciju "Ubistvo". Potom se složio sa mojim tumačenjima da je "Teško ubistvo" primjerenija pravna kvalifikacija onoga šta je policija prikupila i uz izvještaj dostavila tužilaštvu. Zašto na izvještaju nije navedena takva kvalifikacija zločina Kostrešević je objasnio da to treba pitati one koji su preko skandalozne konferencije za medije i drugim radnjama nezakonito uticali na rad policije. Govorimo o vremenu prije njegovog povratka iz Sjedinjenih Država i preuzimanja istrage.

Nadam se da javnost sad razumije opredjeljenje Tužilaštva BiH da se za pomoć i dalju saradnju u istrazi obrati direktoru policije i MUP-u Republike Srpske, umjesto Agencije za istrage i zaštitu BiH - SIPA na čijem čelu je jedan od ključnih saučesnika u zataškavanju ubistva - Darko Ćulum. Pored toga Kostrešević nema apsolutno nikakvih problema sa odlukom da pohapsi sve pripadnike policije odgovorne za ovaj zločin. Da ih kriminalističkom obradom "samelje" i sve sa priznanjima sprovede u državno tužilaštvo. Uključujući i nalogodavca zločina po imenu Dragan Lukač!

U brojnim tekstovima objašnjavao sam da nikada nije bio problem u hapšenjima i saslušanjima počinilaca i saučesnika ovog ubistva, nego u pitanju: kome ih nakon toga sprovesti? Na pozicijama glavnog i postupajućeg tužioca konstantno su držani Želimir Lepir i Dalibor Vrećo, koji bi osumnjičene sutradan pustili, a dokaze uništili ili procesno obezvrijedili. 

Danas je situacija potpuno drugačija, postupajući tužioci Tužilaštva BiH će sve pohapšene predatu državnom sudu radi određivanja pritvora. Trebalo je izvjesno vrijeme da se zaista ogroman materijal prouči, pa za određene istražne radnje kakve ranije nisu mogle biti preduzete, no tome dolazi kraj i polako se možemo nadati prvim hapšenjima. Ponavljam: lišenja slobode, pretrese, saslušanja i ino odradiće MUP RS i to primarno inspektori koji su bili u istražnom timu. Normalno, bez pojedinaca ubačenih od strane ministra Lukača, tadašnjeg direktora Ćuluma i načelnika Darka Ilića - koje čekaju u pritvorskim jedinicama. Davno smo tu materiju javno razjasnili i na takve stvari nema potrebe trošiti riječi.

U očekivanju neminovnog procesuiranja za ubistvo Davida Dragičevića razumljiva je Lukačeva panika i spremnost na plaćanje medijskih spinova u funkciji dezavuisanja javnosti. Eto nije vajni ministar naložio počinjenje otmice, mučenja i ubistva, nego je tek "žrtva" političkih interesa i obračuna. U datim okolnostima ima smisla platiti/podmititi one koji su ga najviše prozivali i čiji je uticaj na javnost odavno učvršćen. Sa druge strane vidimo šta se dagađa kada pojedini "borci za istinu i pravdu" na komad prifitiraju nekoliko stotina hiljada maraka. Svaki!

Pare su podijeljene tokom posljednjeg zasjedanja Narodne skupštine RS, a dovoljno je pogledati obraćanje narodnog poslanika Vukanovića ministru Lukaču na tački izvještaja o radu policije. Nakon onakvih izjava ljubavi Vukanović bi bukvalno zaprosio Lukača - da mu nije isteklo vrijeme diskusije. Lukač iz istog razloga (isteklo vrijeme) nije uspio stići odgovoriti na Vukanovu javnu "prisidbu". Pobogu, od ove korone još uvijek nismo pobudalili u mjeri nedostatka kritičke sumnje u onakve scene.

Ko nije ispratio dešavanja u parlamentu mogao je narednih dana čitati tekstove prozvanih pojedinaca i sam zaključiti da se nešto "krupno", milionski krupno, dogodilo.  Sve su to iskusni spin-majstori i odlično im je poznato da ovakvi nagli zaokreti u narativu dugoročno nemaju prođu, ali njihovom platiši gori pod nogama, liježe i ustaje sa panikom od hapšenja, pa razumljivo nema vremena za "finiću" i održivost manipulacija. Cilj je izvršiti javni pritisak i bar pokušati pokolebati Sinišu Kostreševića u realizaciji hapšenja i sprovođenja tužilaštvu. Sekundarni cilj jeste krivični postupak predstaviti kao politički progon, a Lukača kao "žrtvu" montiranih istraga.

Lično sam Lukača i ostatak zločinačke bratije procesuirao, te svjedočio u tom krivičnom predmetu, tako oko njihove odgovornosti nemam sumnji i dilema. Sve sam potanko razjasnio i dokazno potkrijepio, a sadržaj prijava davno sam obelodanio (klikni: "PRAVDA ZA DAVIDA" - KRIVIČNA PRIJAVA). Aman sve je, dakle, dostupno javnosti i ko pronađe jedan neosnovan ili nedokaziv navod neka to slobodno objelodani. Uključujući i prozvane Lukačeve "klijente". 

Uostalom, vrijeme i predstojeći događaji jasno će pokazati ko iznosi istinu, a ko tek realizuje plaćeničko spinovanje. Sa Kostreševićem sam dovoljno dugo radio na organizovanom krminalu da bih nasjedao na jeftine i dobrim djelom nebulozne mantre. Ko zna jednu "mrlju" u njegovoj profesionalnoj karijeri neka to objelodani, pa možda tako pomogne Vukanoviću, Vaskoviću i Trišiću u odrađivanju onoga šta su unaprijed naplatili. 

Normalno, pritom ne mislim na budalaštine oko veza sa Igorom Dodikom, Slavišom Kokezom, nekakvim "Nevoljama" i "klanovima" iz crnogorskih selendri. Pojedina dešavanja već sam objelodanio, te prikupio obiman materijal za dalje tekstove. Pritom, najvažnije, pratim aktuelna vrlo složena dešavanja i pokušavam dokučiti njihove ishode. Ključ problema leži u Vučićevom snalaženju spram dokaza prikupljenih od strane američke Agencije za droge - DEA i političkih zahtjeva Stejt Departmenta. 

Igor Dodik toliko je zaglibio da me ne bi začudilo njegovo stavljanje pod američke sankcije (kakve su mu uvedene ocu), zajedno sa Milanom Tegeltijom i još nekoliko sličnih "zanimljivih imena". Nimalo bezazlena priča, samo u njoj nema Siniše Kostreševića. Ili ima sa pozicije profesionalca angažovanog u međunarodnim istragama. Nemojte zaboraviti činjenicu da su Kostrešević i njegovi bliski saradnici svojevremeno prošli brojne međunarodne obuka, da su međunarodne policijske agencije u njih uložile sredstva i ukazale im povjerenje. Dok Lukač nije u potpunosti preuzeo kontrolu nad MUP-om i podredio organ svojim kriminalnim interesima.

Zato i Vučićeva "reprezentacija" krivičnog gonjenja na čelu sa Vulinom u Kostreševiću vidi ključnog saradnika u daljim istragama, kako sam to objasnio tekstom JAVNI ŠAMAR LUKAČU: Ministar Vulin vjeruje jedino Siniši Kostreševiću!. Sa druge strane kako Vučić i Vulin doživljavaju Lukača prezentovao sam u UDARNA VIJEST: Ministar Lukač definitivno odlazi! . Iz proloženih objava vidite jasan kontinuitet navoda i opservacija, te da sve argumentujem i vjerodostojno prenosim. Nećete naći nikakvih "zaokreta" ili nečega šta bar naslućuje plaćeništvo.

Uostalom, da nemam čvrsta uvjerenja i nezavostan stav teško da bih ovako javno isprozivao Vukanovića, Vaskovića i BN TV - potpuno svjestan njihove ukupne medijske moći. Znam kako medijska satanizacija razarno djeluje i ne bih se poigravao sa takvim stvarima. No, kako oćutati na javno satanizovanje bivšeg kolege kog odlično poznajem i profesionalno uvažavam? Ili drugih kolega i prijatelja koje plaćenici sve češće prozivaju? Vrhunske profesionalce i časne ljude javno gaziti, a znaju da zakonske odredbe prozvanima zabranjuju adekvatne odgovore, i to sve za đavolje pare, meni je neprihvatljivo. Baš kao i okrenuti glavu od teške nepravde. Zato i ovako reagujem. 

Nastaviće se...

 


Primjedbe

  1. Znači biće garavo.
    Da li očekuješ neke konkretne obračune u smislu pucačine i likvidacija ILI će se nastavit šahovska igra koja zlukaču očigledno ne ide od ruke ??????

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema mogućnosti otpora hapsenju ili sukoba između policijskih agencija jer ce sve odraditi policija RS.

      Izbriši
  2. Biće zanimljivo gledati rasplet, jer s obzirom na napisano i sve što se dešava, iz ove situacije nema nazad, samo neko može da leti. Uzeću kokice, sjesti na tribine i gledati Opstanak, ali sa dvonožnim životiinjama. Vama veliki pozdrav i respekt za detaljno informisanje javnosti o gadostima koje polako izlaze na svjetlo dana.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislis Boro da ce Lukača omlatiti kao zlaticu sa krompira ova nasa policija RS ?

    OdgovoriIzbriši
  4. Moj Boro, ti sam pitaš i sam odgovaraš. Brišeš što ti ne odgovara...

    OdgovoriIzbriši
  5. zdravo prijatelju moje ime je Isabella Ethan, ja i moj muž smo u braku već 10 godina i živjeli smo u miru do jednog vjernog dana, došao je kući jako ljut, pokušala sam saznati što se događa onda je povisio ton mene i počni se svađati sa mnom, pokušala sam sve što sam mogla da ga smirim ali on je bio ljut na mene bez razloga, i rekao je da će se razvesti od mene, molila sam ga da mi kaže što se događa, sve što je mogao Reci da je bio umoran od mene da trebam živjeti u njegovoj kući da me više ne želi u svom životu, plakala sam cijelu noć, onda želim u kuću svojih prijatelja da ostanem tamo s njom, i rekla sam joj što se dogodilo i ona upoznaj me s dr. alabom koja je pomogla drugim ženama u istoj situaciji i ispalo je dobro, prije svega nikad ne vjerujem, ali samo sam rekla da trebam probati jer ja stvarno jako volim svog muža, pa sam ga kontaktirao i on mi je rekao što da radim i ja sam to učinio, i poslao je snažnu molitvu koju sam morala izgovoriti usred le od noći dok je bacio ljubavnu čaroliju. Bilo je to čudo 48 sati kasnije, moj jedini muž me nazvao i rekao mi da mu je žao što me želi natrag, bila sam tako sretna jer mi je dr. Alaba pomogao i dala sam sebi obećanje da ću baciti ovo svjedočanstvo širom svijeta kako bi ga drugi mogli vidjeti i kontaktirati, ako trebate pomoć možete ga kontaktirati putem njegove gmail adrese dralaba3000@gmail.com ili ga možete kontaktirati putem whatsappa/vibera na ovaj broj +1(425) 477-2744, on je pomoćnik kojeg je Bog poslao da vrati izgubljene ljubavnike i donese vam radost

    OdgovoriIzbriši
  6. Koliko oces kesa da ukines i zatvoris ovaj portal? Spremni smo da platimo koliko oces

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha pošalji mu u zatvor kad ode trebaće mu !

      Izbriši
  7. Od muža sam se razdvojila prije tri godine. Među nama nije bilo komunikacije. Obitelji i prijatelji su me savjetovali da zaboravim na brak i da nastavim dalje u životu. Nisam se htjela udati za nekog drugog jer duboko u sebi još uvijek volim svog muža. Toliko sam patila od boli i zbunjenosti da sam na internetu pročitala preporuku o tome kako je dr. Alaba ponovno spojio razoreni brak uz pomoć svojih duhovnih moći. Neprestano sam čitala toliko svjedočanstava o tome kako je pomogao stati na kraj razvodu i vratiti bivše voljene ljude i moja vjera se obnovila. Trebala bih odmah kontaktirati dr. Alabu nekoliko minuta kasnije, on mi je odgovorio i dao upute što da radim, nakon što sam dva dana nakon rituala ispunila traženi uvjet, čarolija je promijenila moj život oko mog muža da me više od toga ne kontaktira. Dvije godine su me zvale usred noći plačući i ispričavajući se da je to djelo demona, pa se i dalje čudim ovom čudu pa mu opraštam. Sada je moj brak sada u ravnoteži. Ritual dr. Alabe je dobro funkcionirao i brak jači nego prije, i ništa nas više ne može razdvojiti. Posjetio sam toliko stranica da sam tražio pomoć, bilo je beznadno dok se nisam povezao s dr. Alabom, pravim muškarcem koji mi je pomogao da oporavim svoj razoreni brak ako imaš sličan problem u braku, želiš da te muž ili žena vole opet. , Imate nekoga koga volite i želite da vas on ili ona voli zauzvrat, imate izazov u svom životu, predložak čarolije dr. Alabe je rješenje i odgovor na vaš problem, whatsapp/viber s njegovim telefonskim brojem: +1(425) 477-2744, Kontaktirajte ga danas slanjem e-pošte na dralaba3000@gmail.com. Ne dopustite nikome da vam oduzme supružnika.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

POPULARNI TEKSTOVI

DJEČAK UBIJAO OČEVOM RUKOM: Zastrašujuće posljedice odgojnih metoda ludog doktora

Prebijanje u odbrani Dodikove časti

KAD SLUŽBE ZARATE: Otkrivam misteriju pištolja zbog kog je ubijen načelnik Bašić

Je li se Šmit utopio poput Gordane ili Davida? (FOTO)

DOKAZANO: Načelnik Goran Mikanović mjesecima znao za pripremanje ubistva kolege Bašića!