Kikboks baza regrutovanja narko mafije (FOTO)

Kikboks treneri Ivan Šakić i Dražan Janjanin, koji godinama rade sa prijedorskom djecom i omladinom, nalaze se u pritvoru zbog - dilanja droga. Decenijama iz ovog sporta narko mafija regrutuje ubice, tabadžije i dilere.  

borislav radovanovic blog

Na prvi tekst obljelodanjivanja imena uhapšenih narko dilera u akciji "Roma" čitaoci su u svojim komentarima problematizovali rad sa djecom i omladinom kikboks trenera Dražana Janjanina. Nakon hapšenja policajca i još jednog trenera ovog sporta Ivana Šakića uslijedili su slični komentari, pa je red da se malo dublje pozabavimo ovom problematikom.

Fotografija Šakića i Janjanina, poput ovih podnaslovnih, imate obilje javno dostupnih i svjedoče o različitim dimenzijama njihove povezanosti. Primjera radi kada su radili obezbjeđenja diskoteka kao paravan za rasturanje droga. Živo me zanima ko je 2017. godine u PU Prijedor za Ivana Šakića radio bezbjednosnu procjenu povodom konkursa za prijem na policijsku akademiju, te "previdio" sa kim se intenzivno druži i kakve su mu sklonosti.

Pored toga građani s pravom prigovaraju da su zakon sprovodili i kažnjavali ih supružnici Ivan i Dragana Šakić, a istovremeno prodavali kokain njihovoj djeci i omladini. Tekst Poznat identitet uhapšenih policajaca u akciji "Robokap" o njihovom hapšenju već se primakao 40.000 pregleda i 240 komntara, a ipak govorimo o jednoj lokalnoj temi. Interesovanje lokalne javnosti u dobroj mjeri dolazi zato što sam startno povezao hapšenja Šakića i Janjanina, te problematizovao društvenu opasnost koju su čitaoci prepoznali.

borislav radovanovic blog

Elem, na gornjoj i fotografiji ispod vidite Ivana i Draganu Šakić sa policiji dobro poznatim facama, pa se moramo zapitati: je li ovaj bračni par od ranije bio sumnjiv zbog kriminala? Konkretan odgovor: pokojni načelnik Radenko Bašić još kako se bavio narko dilerima unutar kikbokserske branše.

Jedan od prvih Bašićevih rezultata bio je u vidu hapšenja kikboksera Harisa Gredelja sa kilogramom marihuane, kako to detaljno opisujem u tekstu Ubica i narko diler Haris Gredelj pod zaštitom prijedorskog korumpiranog tužilaštva. Sad mogu dodati da su Gredelja "namjestili" Šakić i lažni drugari - bez želje da ulazim u detalje.

Nadam se da niste zaboravili kako je Gredelj zbog iznude uhapšen sa inspektorom Dejanom Jurišićem, te procesuiran od strane Tužilaštva BiH zajedno sa Daliborom "Dugim" Railićem za istu tu drogu koju je oduzeo Bašić, nakon što je tužilačka bitanga Mladen Mitrović godinu i po razvlačila istragu i izbjegavala optuženje. Detalje imate na gornjem linku.

borislav radovanovic blog

Vezano za Gredelja u tekstu Javno saslušanje "neorganizovanog" načelnika Mladena Marića objavio sam sadržaj službene zabilješke sačinjene povodom brutalne likvidacije Nedžada "Ramba" Kličića iz septambra 2014. godine u Cazinu. Ovom mafijaškom obračunu tokom samo pet mjeseci prethodila su ubistva Radovana "Cule" Grbića i dvostruko ubistvo Muharema Balića i Almira Redžića - koja do danas nisu rasvjetljena. Podsjećam: Zikrija Krkić oslobođen je optužbi i od našeg i od norveškog suda.

Gotovi svi navodi iz tekstova sa gornjih linkova bili su poznati načelniku Radenku Bašiću i zato je onoliko intenzivirao gonjenje kriminalne grupe Dalibora Railića i Vanje Vukovića, baš kao što je kao iskusan kadar znao i genezu problema. Svojevremeno je istu kriminalnu grupu predvodio Dragan Supić, trenutno pritvoren zajedno sa Milanom "Matkom" Matkovićem, kako sam to više puta opisivao.

Supić je svog kriminalnog bosa "Rosinog" namjestio za hapšenje preko Gorana Mikanovića, čisto kako bi preuzeli organizaciju i krijumčarenja droga od Crne Gore do Slovenije i od tada traje njihova bogata "saradnja". Poslije se udružio sa Milakovićima kako bi izbjegao odmazdu "Rosinog" i ojačao kriminalno djelovanje, pa tako nastavio do zadnjeg hapšenje sa Matkovićem.

Prijedorčani decenijama prate dešavanja unutar kikboksa i kako mafija iz tog sporta regrutuje ubice, tabadžije i dilere droga. Priča započinje sa osnivanjima svojih i otimanja drugih kikboks klubova od strane kriminalne organizacije porodice Milaković, a jedan o prvih trenera i "učitelja" bio je osuđivani diler Branko Milivojša. Nerazdvojni drug policajca i "sportiste" Danka Karanovića koji mi je spakovao otkaz i dva krivična postupka, detaljno opisano u RAZAPINJANJE BLOGERA: 30 srebrenjaka Jude Macanovića

Kikboks klubovi, mečevi i manifestacije Milakovićima su služili za iznuđivanje novca od bogatih Prijedorčana dok se jedan od njih nije dohvatio pištolja i rastjerao reketaše. Zbog tog događaja dolazi do sukoba između pok. Radovana "Cule" Grbića i Milakovića, nakon čega mu "pakuju" hapšenje u Bijeljini. Grbić je uzvratio svjedočenjem protiv Milakovića i pride dobio uslovnu kaznu kao "svjedok pokajnik" ili kako se to tada nazivalo. 

Mogu javnost podsjetiti na još jedan događaj koji sam kao inspektor istraživao. Naš proslavljeni kikbokser Draženko Ninić se 2003. godine u Ukrajini okitio šampionskim pojasem. Sam je u jutarnjem programu RTRS-a pohvalio Dragana Supića za organizovani doček u Banjaluci i kako je uz njega bio u Ukrajini.

No, Supić se sa grupom Ninićevih "fanova" iz Beograda u povratku sa banjalučkog dočeka svratio do Gorana Kotura u Gradišku. Kotura nisu zatekli kod kuće i po Supićevoj verziji nastavili su put za Beograd ("Koridorom"), a ubrzo potom Kotur je ubijen pred kućom prilikom povratka. Dva mjeseca nakon toga Supića i nekoliko njegovih "vojnika" u Bihaću hapse sa kilogramom kokaina i šira javnost doznaje čime se doista bavi Ninićev pokrovitelj.

Vaš bloger sva tadašnja dešavanja zna do najmanjih sitnica obzirom da je bio ključni akter međunarodne istrage protiv Milakovića i to sam mnogo puta pominjao na ovom blogu. Mogao bih navesti još bar deset likova iz kikboksa involviranih u tadašnji i potonji organizovani kriminal i razne međunarodne istrage, ali poenta je da odlično znam o čemu govorim i poznajem genezu problema. 

Kad kažem da kikboks narko mafiji služi za regrutovanje kriminalaca vjerujte da to mogu potkrijepiti sa mnogo više dokaza od onoga šta objelodanjujem. Svaka čast brojnim sportskim radnicima i sportistima u kikboksu koji nemaju veze za kriminalom i vjerujem da upravo njima odgovara čišćenje kukolja iz žita, odnosno ovde nema mjesta za generalizovanja i satanizovanja ovog sporta kao takvoga.










Primjedbe

  1. Boro, koi je od ovi na slici Adnan Zilic

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na sugestiji. Slab i moj vid i fotke, pa mi je promaklo. No dodao sam još jednu sliku istog društva, ali sa Žilićem.

      Izbriši
    2. Haris Gredelj11. 06. 2024. 17:36

      Mene zanima samo gdje su moji komentari pa i oni gdje Radovanović prijeti lomljenjem ruku i nogu,konacno Radovanovića stiže istina.... Ako je ovaj blog postavljen da ljudi kazu sta imaju ne znam zašto se briše ono što napisem,ja se istine ne plašim,sta više ona mi ide u prilog... A ti Radovanoviću provjeri moj član i pravosnažnu presudu pa ćeš znati da su tvoji navodi ne tačni o pisanju i nazivanju me ubicom,a druga stvar provjeriti malo bolje to sto pišeš o iznudi?

      Izbriši
    3. Haris Gredelj11. 06. 2024. 17:42

      Nego Radovanovicu imas li broj da te nazovem i ako si zjalav želim s tobom pričati?

      Izbriši
    4. RE: Haris Gredelj

      Jeste blog za razmjenu mišljenja, ali nije za onakve gadosti o mom djetetu. Što se tiče prijetnji nemoj brinuti šta sam napisao nego šta ću uraditi kad te nađem. Imaš moj broj telefona na svakom mom nalogu, a lako me je kontaktirati i preko FB i Mesindžera, samo se javi. Biće mi drago da otkrijem jesi li taj što se predstavljaš ili lažnjak, odnosno ko si doista.

      Izbriši
  2. Čim se stegic bavi,jel ga žena hrani ili živi od boksa?Dobro svi znamo čim se bavi a policija suti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad ja navodim da se nešto u Prijedoru masovno zna to "bogovima" u Banjaluci ne znači mnogo. No, kad to građani u komentarima navode i još dodaju svoja saznanja i zapažanja imamo potrebnu težinu izrečenog. Tako smo iznjedrili posljednje promjene na vrhu prijedorske policije jer se niko odim ovog bloga nije bavio bitangom Vujanovićem. Da ga je ministar Karan namjeravao mijenjati učinio bi to na početku mandata, a ne nakon što smo i njega i vrh policije gadno isprozivali zbog zataškavanja okolnosti ubistva načelnika Bašića. Koliko mu je Vujanović važan pokazuje to što ga je odveo u svoj kabinet za "stručnog savjetnika", a sad postavio za zamjenika načelnika Uprave policije MUP-a u sjedištu, no u Prijedoru ga više nije mogao držati. Neka mu ga, može ga i usvojiti što se nas tiče, a nama trebaju prijedorski kadrovi čije rezultate već vidimo.

      Izbriši
    2. Na ovaj komentar je nemoguce ostati nijem.
      Kada spominjete čovjeka čiji je jedini grijeh loš izbor društva u prošlosti, treba da imate istinitu informaciju o njegovom zanimanju.
      Naime, momak se godinama bavi menadzerstvom, više od 100 boksera širom BiH je pod ugovorom sa njim, takodje je i sam vrlo uspješan profesionalni bokser. Nedavno je imao mec koji je vrijedio 50000KM (postoji ugovor o istom).
      Sve vam je dokumentovano na googl nalozima, boksreca, gdje se pod imenima skoro svih boksera iz BiH nalazi njegovo ime i ime njegovog kluba, profila kao menadžera. Kolika je zarada od istog nije moja dužnost da pisem a niti ste vi neko ko bi to trebalo da zna.

      Izbriši
    3. Ima zakonski svak pravo da tuži za klevetu spominjete osobu koju nema veze sa kriminalom ovde ljudi anoim svi kometarisu nekoga koga mrzi ili je ljubomoran zeljko stegič je momak koji nema veze kriminalom imaš pare od meča uzmi advokata i tuži pa koje je do plačanja nek i dalje pisu o ljudima koji nemaju veze kriminalom ili ljudi što imaju svoji prošlost što je gospodin boro naveo stekli djecu famieliju

      Izbriši
    4. Tako je samo tužiti

      Izbriši
    5. Slucajno naleti na ovaj blog o nesrecnom Sakicu, moram da kazem koju.
      Druzio sam se nekada u domenu sportskih aktivnosti i desavanja sa pomenutim likovima. Niko od ovih Borislave nije diler sem Sakica na kraju kako ispade. Iskreno zatecen sam ovom situacijom u vezi njega jer sam ga znao kao sportistu i dobrog momka ali eto upao je sam u jezgro kriminala. Sto se Stegica tice, nemojte ljudi pricati gluposti. Momak ubi paru jer je otkocio boksersku scenu i razradio posao. Menadzerstvo danas dolazi velike pare. Momak nije u kriminalu jest malo na svoju ruku zajeban ne da na sebe ali daleko je od ove price i kriminala... I on i momci sa slike sem Sakica nesretnog koji je na kraju sam sebi napravio pakao od zivota.
      Pamet u glavu raja. Svako dobro

      Izbriši
    6. Nakon ovih komentara malo sam provjerio objavljene detalje i morao načiniti izvjesne promjene. U pravu su ovi što pominju klevetu i zato vidite promjene u sadržaju. Ja u principu ne objavljujem ništa šta na sudu ne mogu čvrsto braniti, a i kad nešto diskutabilno objavim spreman sam na kasnija reagovanja. Posebice kad su u pitanju obični ljudi i nebitni za teme kojima se bavim. Ovakva reagovanja ne važe za političare i moćnike režima, sa njima se gonim do zadnjega, a tu ovog Stegića zasigurno ne možemo svrstati.

      Izbriši
    7. Заиста ценим и поштујем овај блог. и да покушаваш да се отарасиш лоших полицајаца кад читам коментаре, једино што узимаш људе који су давно имали своју прошлост и урадили нешто па сада живе нормално. сад имају децу, поштено раде али до сада сте најбољи, мислим да сте један од најјачих новинара

      Izbriši
    8. Jeste problem razlučiti ko se sa nekim druži zbog kriminala od druženja školskih drugova, sportista, hobista ili šta znam čega. Zato se fokusiram na teme i osobe koje odlično znam i to ponajviše na kriminalizovane strukture u organima i na funkcijama. I ovde čak mi Ivan Šakić, a kamoli ostali, nije bitan koliko oni stvarno odgovorni zato što su se ovi mladi ljudi odali kriminalu. Zato i potežem genezu problema još od kraja 90-ih.

      Izbriši
    9. Nije momak kriminalac, zivi od zene i od njenih, zena mu je i auto uzela, a i zaradi jos boksom, momak je posten

      Izbriši
    10. Svaka čast boro što imaš srce pravo što ratujes policijom Respekt veliki

      Izbriši
    11. Jebo ti stegic mater u picku

      Izbriši
  3. Biti tetoviran,nabildan i celav,a ne znati tablicu množenja,a ni sabiranja ni oduzimanja,mora biti mozak,a taj mozak organizuje i raspolaže,jebes OVCE,one rade kako im se kaže...Evo javno cu da Kazem da je Nesić organizator pa nek me uhapse,prvi čovek zakona,,

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nesic radi dobro, manje Vaskovica citajte. Za razliku od Mektica, Nesic radi i to sa strancima

      Izbriši
    2. Prvo onaj Siledžija,pa Mektić pa Fahro,sad Nesić!Ali ko ih kotira,ima jedna firma registrovana u Kneževu,ogroman priliv godišnje,dva zaposlena,priliv stiže iz Slovenije,a u Sloveniji nas coveku iz Prijedora ima firmu,njemu stiže priliv iz Italije,taj čovek je sad u Pazovi,vecina ga zna

      Izbriši
    3. Nešić sa prijedorskim kriminalnim miljeom ima samo jednu liniju i tu mislim da nema bukvalno ničeg. Bar nemam nikakva saznanja, a nisam neobaviješten. Sa druge strane na početku mandata i moj savjet mu je bio da što više širi međunarodnu saradnju, a onda i uticaj preko toga. Uradio je zaista ozbiljne stvari. Danas se Dodik pred Evropom "čupa" preko stvari koje je Nešić odradio, a kad je to učinio bio je ljut kao ris jer je time godinama trgovao. Oko Europola, Fronteksa i ino Nešić je uradio zaista važne stvari i tu ga treba pohvaliti.

      To što Vasković mantra nešto mi nema prođu, ali uz opasku da kao stari narkoman bolje od mene poznaje sarajevske tokove droge. Jedini njegov problem jeste što stranci sa Nešićem sarađuju za razliku od Mektića i njegovih prethodnika poput Radončića za koje su znali kakve su kriminalčine. Pisao sam dosta o tome i iznio mnoštvo ekskluziva, tako da nisam naobaviješten. Kad je Nešić u pitanju vidite razliku iako političkim stavovima nije po ukusu stranaca. Razmislite malo

      Izbriši
    4. Koji to stranci sarađuju sa njim tako poštenim, a ovamo ne zna više gdje ima zgradu gdje aparatman. I na kraju, Nešić je izbačen iz policije zbog dilanja i to je opštepoznato u Lukavici

      Izbriši
    5. Kako Saznanja nemaš a ovako Za sitne imaš vasković je broj jedan polako vidjecemo

      Izbriši
  4. Bas su ga dobro cuvali od Rosinog.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Davno mi je Rosin ispričao baš detaljnu priču i one detalje koje nisam znao iako sam ga lično uhapsio sa 4 kg marihuane prilikom prodaje.

      Izbriši
    2. Bolje su ga cuvale strane sudije zato sto je Hrvat.

      Izbriši
    3. Mislite na Supića. Objavio sam dokumentaciju njegovog sporazuma sa haškim tribunalom i upitao kakvu im je uslugu učinio kad ga nisu optužili iako su imali dokazana ubistva kao ratne zločine.

      Izbriši
    4. Na njega,da.

      Izbriši
  5. Boro moze detaljnije za namjestanje Gredelja?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam tačno ko ga je namjestio po traženju Šakića, ali je u zatvoru i ne bih da mu dalje zagorčavam. Poenta je na tome da Šakić nije radio policijski posao, nego protiv konkurencije. Sad, je li znao da je Gredelj marihuanu kupio od Dugog ili se "zaletio" ostavimo istragama koje su u toku.

      Izbriši
  6. A šta je sa inspektorom Damirom Hasanagićem? I on je, jedno vrijeme, bio pod lupom?
    Inače, svaka čast Borislave na odvažnosti u pisanju ovakvih tekstova i informisanju nas, običnih građana. Srdačan pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne bih o Hasanagiću zbog porodične tragedije i njegovog oca kog poznajem. Na tu temu sam pisao, no sad naprosto nije trenutak.

      Izbriši
  7. Slabo je tu ku dilo tu su se svi drogirali koliko se meni cini

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aha, nema tu po metra zdrave vene

      Izbriši
  8. Jeli i vlado moca kik boxer pitam za druga

    OdgovoriIzbriši
  9. Sta se desava sa ekipom boxera i kik boxera koji su se povukli ili rade legalne poslove .
    Nisu oni jedini .
    Gazde sad druze se sa fukcionerima na vlasti
    Marko Pavic je imao ekipu koja je bila uvjek tu pogledajte malo profile
    Grbove nna maicama sve ce vam bitno jasno

    OdgovoriIzbriši
  10. Uvezeno iz Srbije! Kod njih je Vučić odavno investirao u MMA klubove i te ljude koriste kao batinaše za ispunjavanje vlastitih ciljeva. Imate intervju sa Markom Bojkovicem na You Tube vezano na tu temu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razbijanje protesta, reket, ućutkivanje neistomišljenika, rasturanje narkotika itd. Stara fora, ubace te ljude među demostrante, napadnu policiju i povuku se, policija napada mirne demonstrante! Huluganizam!

      Izbriši
    2. Gdje je Vučić bio krajem 90-ih kada su sporna dešavanja krenula u Prijedoru? Ovo je Arkanova rabota - od javnih kuća do droga, reketa i ino. Pisao sam ko i kako se u Beogradu povezao sa Arkanom, pa kako je ovaj raširio mrežu u Prijedoru, sve do direktnih veza Milorada Legije Ulemeka sa našim gradom. Doduše, oko Legije mnogo toga nisam pominjao, baš kao ni oko Cece Ražnjatović. Arkan je za Cecu bio sitni kriminalčić sa kojim je radila šta je htjela, a to se posebno vidjelo nakon njegovog ubistva.

      Izbriši
    3. Boro za zadnja 3 teksta i za ovaj komentar imas kapu do poda !

      Izbriši
    4. https://youtu.be/Mlk7wTBbCNA?si=RT5R5hV2KqtcBD3K
      PANAMA PODCAST Marko Bojkovic, tu govori o batinasima iz Borilačkih klubova

      Izbriši
    5. Pogledao sam podkast sa gornjeg linka i veze nema sa navodima iz komentara, a nisam čuo da se pominju Vučić i vlast. Bez veze sam potrošio vrijeme na nebuloze klinca mlađeg od mog sina. To je djeci vjerovatno interesantno, ali članovi ovog bloga dominantno su davno odrasli

      Izbriši
    6. U ovom podcastu malim dijelom govori o problemu, a u jos dosta podcasta govori i o imenima. Nije spomenuo nigdje Vucica, al prica o imenima ljudi koji stoje pod zastitom vlasti. Upali su mu u stan, isprebijali djevojku i nikom nista! Jest klinac, al njega sam naveo iz razloga sto se bavi borilackim vjestinama i savrseno poznaje vrstu problema, a vezano je za tvoj tekst. Imas i starijih boraca od njega, nisu klinci, slicno govore, al imaju strah konkretno reci o suštini problema, a to je sta se sve krije iza ove price!

      Izbriši
    7. Bora ti je sve objasnio u komentaru a ti sad bistri vodu 100 puta. Bora ima komentatore koji razumiju Borinu materiju i pitnju u srž a ti si ocito balavac od 20 ak godina pa zapeo rekao Marko Bojkovic ovo rekao ono Marko je za ove Borine teme niko i nista a i uopste taj decko je daleko od neke tezine izjava...

      Izbriši
    8. Ma da, ako nisam klinac od 20 tak godina, onda sam pretpostavljam glup po vasim stavovima! Taj klinac je na sudu sa istim batinasima vlasti, na brata su mu pucali isti, zapalili auto, otac mu ima problem sa tim istim, koje stite nacelnici, inspektori, nacelnici opstina itd! Dotakao se teme, al povrsan je. Al ajd dobro! Boro je lagano štivo za ljude koji ne citaju između redova, za one koji se kad pročitaju tekst uhvate toga kao pijani plota! Piše Boro o onima koji su mu stali na rep, u nekim tekstovima brani one koji su puno vise rangirani u tom svijetu kriminala, al ocigledno im se podvlači pod kožu! Imam milion argumenata, neda mi se kucati! U moru istine koju napise, stice povjerenje kod ljudi, ima puno orostora za manioulaciju! Nema meni Boro sta pisati, to sto on pise to i ptice na grani znaju! Morate vidike prosiriti! Nije sve kao sto pise! Ukoliko ti nisi Boro!

      Izbriši
    9. Boro se satra boreći protiv kriminala, a onda brani Nešića, narkogenerala i sl

      Izbriši
  11. Kum jebe od prijatelja žene .....

    OdgovoriIzbriši
  12. Sve su to narkomani i ološi od žene auta vozaju a glume mafijase ..hahaa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I slusaju turbo folk i trap.

      Izbriši
    2. Jebo ti narkoman i mafijas mater u picku…

      Izbriši
  13. Poštovani,

    Obraćam Vam se povodom neprijatne situacije u kojoj sam nepravedno oklevetan za nešto sa čime nemam nikakve veze. Razumem da nesporazumi i dezinformacije mogu da se dogode, ali želim jasno da stavim do znanja da optužbe koje su iznesene protiv mene nisu tačne i duboko su me povredile, kako na ličnom tako i na profesionalnom nivou.

    Bilo bi mi izuzetno važno da se situacija što pre razjasni i da se preduzmu koraci kako bi se povratila istina i moja čast. Takođe, verujem da je u interesu svih strana da se nesporazumi reše na miran i korektan način.

    Zahvaljujem Vam na razumevanju i očekujem Vaš odgovor.

    Srdačan pozdrav,

    Gordan Zoric

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti si sledeći

      Izbriši
    2. Sta to znaci mirnim putem. Dosta je vise ovog bahatog ponasanja ovih laznih boksera i njihovog mafijanja...

      Izbriši
    3. I Tajson je bio na mardelju i ima plantaze marihuane,a i mrko je koku.

      Izbriši
    4. Ti majke ti znas ko je sledeci i ko se bahati...covjek ne zivi u Prijedoru vec osam godina,radi od jutra do sutra bori se ko lav i dodje neki Boro i imenom i prezimenom ga proziva...sa kojim pravom

      Izbriši
    5. Neki Boro hahahah
      Kakve ljudi gluposti izjavljuju.A sve sad posteni likovi, samo ne znam sta rade s ovima sto su sad u zatvoru?

      Izbriši
    6. Eto ti znas...pa sta je on toliko covjek ko i svi drugi...Radio svoj posao i....kalve to veze ima sto je sa njima mozda su drugovi mozda su familija...cim je sa nekim odma je i on takav

      Izbriši
    7. Ti znas ko je posten ko nije...ja nikad nebi napisao nikakav komentar za bilo koga svako radi kako misli da treba...ali eto na tvoj sam morao odgovoriti...ja gluposti izjavljujem...a ti si pametan pa kazes da je neko bahat...covjek je reagovao na klevetu

      Izbriši
    8. ko ne zivi vec 8 g u Prijedoru ?

      Izbriši
    9. PROVJERIO SAM I ZORIĆ ZAISTA NE ŽIVI OVDE, NITI POSTOJE INFORMACIJE KOJE GA VEŽU ZA OVAJ KRIMINAL I TEMU UOPŠTE. FOTOGRAFIJE JESU STARE DOSTA GODINA I TIČU SE RANIJIH DRUŽENJA. NA NJIHOVA TRAŽENJA UKLONIO SAM IMENA IZ ZAGRADE NAKON NAVODA "...POLICIJI DOBRO POZNATIM FACAMA...". NADAM SE DA SE NEĆEMO UBJEĐIVATI OKO TOGA DA SU POLICIJI POZNATI, JER MOŽEMO POTEGNUTI I KONKRETNE DOGAĐAJE.

      UKOLIKO BI TO MOGAO BITI PROBLEM RJEŠAVAM I NAVOD OKO "NAMJEŠTANJA GREDELJA". TO JE URAĐENO OD STRANE ŠAKIĆA I ŽILIĆA, A OSTALI SA SLIKA NEMAJU VEZE SA TIM STVARIMA. OSIM TOGA NE ZNAM ŠTA BIH VIŠE MOGAO UČINITI POVODOM OVAKVIH REAGOVANJA. NITI SAM IH POVEZIVAO, NITI SLIKAO, A KORISTIM JAVNO DOSTUPNE FOTOGRAFIJE I PODATKE, NO POKUŠAVAM RAZUMJETI SVAKOG I STVARI RIJEŠITI DOGOVOROM.

      UKOLIKO SU ZADOVOLJNI OVAKVIM IZMJENAMA OBJAVE OD MENE IM STOTINU SREĆA, ALI VEĆ SAM POPRILIČNO IRITIRAN JAVLJANJIMA POJEDINACA. KOD MENE TO ZNAČI DA SVE U TEKSTU VRATIM U PRVOBITNO STANJE I ONDA SE VIDIMO NA SUDU ILI ULICI - BAŠ KAO I KOD DRUGIH KOJE POMINJEM NA OVOM BLOGU. VEĆ SAM IMAO ULIČNE DUELE SA LIKOVIMA IZ OVE PRIČE (MILIVOJŠA, KARANOVIĆ) I UTVRDIO DA SU OPASNI SAMO NA JEZIKU. ZNAČI, POKUŠAVAM RAZUMJETI SVAKOG I IZAĆI U SUSRET KOLIKO JE TO MOGUĆE, NO SAMO DO GRANICE BUĐENJA MOG INATA PO KOM SAM VALJDA JAVNOSTI VEĆ PREPOZNATLJIV.

      Izbriši
    10. Ja sam Vam pisao potaknut konkretno ovom temom i ovim slucajem...Jer nije uredu da se neko povezuje sa necim sa cim nema veze...puno srece u zivotu i daljem radu...Nije problem ni da kazem ko sam...samo sam iznjeo konkrentnu i provjerenu informaciju

      Izbriši
    11. Haris Gredelj10. 06. 2024. 21:45

      Koliko kukavica koji se kriju iza anonimno.... A Gordan Zoric je jedan fin momak, dobar prijatelj i ne nosi zlo u sebi. I tako dodje jedan Radovanović, zlobnik,silovatelj i kukavica koji blati i piše o ljudima koji nisu ni blizu napravili zla kao što je on. S razlogom je udaljen iz policijske uprave Prijedor, sve sam čitao i raspitao se o njemu,sramota jedna velika za naš grad.

      Izbriši
  14. ne bih da ulazim ko je kriv a ko nevin ali znam samo da ovim borilackim klubovima u Prijedoru ide crni oblak jer posle hapsenja ovoliko boksera, trenera i koga sve vec ne mislim da nece biti roditelja u Prijedoru koji ce dozvoliti djetetu da trenera bilo koji borilacki sport

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I da bude policajac.

      Izbriši
    2. Policajac niikako ne treba da bude

      Izbriši
  15. Svasta se desava svasta se radi. Mali grad svako svakog zna, i cime se bavi. Prva tura uhapseni , vjerovatno su propjevali , pa i Sakic pao. Al vidjecete kad izadju, kako ce se svetit jedan drugom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da je istraga oko Šakića trajala oko četiri mjeseca, paralelno sa akcijom Roma, tako da nije u pitanju adhok drukanje. Naprosto u pitanju su različite grupe i tako su rađene. Uostalom naveo sam kako je još pok. Bašić bavio se navedenim likovima, a zna se koji njegovi najbliži saradnici su nastavili rad i završili posao akcijama Roma i Robokap.

      Izbriši
  16. De naucite vise razliku izmedju boxa i kickboxa muka mi je to kad vidim da vam je isto

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa aj ako ti je lakse i da ti ne bude muka ima razlike velike ali jedna je stvar neupitna a to je da vam je Bora obrnu igricu i ova mafijanja kik boksera i boksera nacekace se ti vajni klubovi da vam naivni roditelji dovode djecu u klubove i placaju clanarine da bi ih takvi kao vi nistili i uvlacili u kriminal

      Izbriši
    2. Kao neko ko je godinama trenirao taj sport mogu reci da nikakvog uvlacenja u kriminal nije bilo,to sto su pomenuti radili njima ide na dusu i obraz i oni ce snositi svoje posljedice,ali taj sport u tom kontekstu spominjati je budalastina

      Izbriši
  17. Boro sta cekas, Zorić ocekuje tvoj demant, vidis da mu vec pisu ti si sledeci Zoricu a ispod komentara slika sablasnog kosaca u tami sa dodatom tvojom glavom na tjelo, demantuj sto prije vidos da puca asvalt pred patrijom cin se u tvom blogu pojavi ime necije

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šta demantovati? Da su u pitanju "policiji poznate face"? Eto uklonio sam im imena u zagradi iza tog navoda, te istakao kako su Gredelja namjestili Šakić i Žilić. Pokušavam biti korektan i uradio sam izmjene teksta do nekih mojih granica, a sad me jedino mogu iznervirati da sve vratim na početno i neka me tužavaju ili presreću na ulici. Meni te stvari nikad nisu bile problem.

      Nisam vidio ništa oko tih "kosača" i navoda koje pominjete, a da je pojavljivanje nečijeg imena na ovom blogu gadan problem znam godinama. Eto i prije pročitanog vašeg komentara neke stvari sam "demantovao" promjenama u tekstu, a da bih objavio nečiji demant prvo mi ga moraju poslati u skladu sa Zakonom o javnom informisanju. Davno mi je Duško Reljić uputio demant zbog pisanja oko Korta i objavio sam ga shodno zakonu, a onda ga tek isprozivao tako da se pokajao zbog svog poteza. Pogrešno je provocirati moj inat, a posebno kad se zna da za obične ljude uvijek imam razumjevanja.

      Izbriši
    2. Haris Gredelj10. 06. 2024. 00:33

      Boro jebem li ti mamicu rahiticnu i raspalu,dok s te plaćao i dok si imao korist nisi me spominjao,a dobro znaš koliko su tvoja djeca kruha od mojih para pojeli .. I dobro znaš za kog radis i ko te placa da pišeš sve ovo,zato budi pametan.

      Izbriši
    3. Svi znamo da nisi Haris Gredelj i samo bezveze praviš momku problem, ionako ih malo ima. Cuj kao javno prijetis, pa imas li mozga? Treba momka da zatvore zbog tebe majmune retardirani. A ima više osnova zbog kojih bi ga zatvorili zbog ovog sto pises, razmisli malo. Ili se bojis momka pa namjerno laprdas ( bice da je to)

      Izbriši
    4. Niko neće Gredelja zatvoriti zbog ovog komentara jer, kako dolje reče neko, zna se da to nije on pisao. Nego, ko ima potrebu predstavljati se tuđim imenom da bi prijetio ili vrijeđao? Ne kontam takve osobe.

      Izbriši
    5. Čuj napraviti problem,pa ovdje ima pravo da piše ko sta hoće,a vidim i Gredelj ima dobro argumente.... jer Boro briše li briše njegovo komentare,al nastavice se Gredelj basiti njim..

      Izbriši
    6. Kako ti možeš znati da će se Gredelj nastaviti baviti mnome? Znaš jer pišeš pod tim nikom, a onda se sam sa sobom dopisuješ. I to radiš godinama pošto si bolesnik kakvog se rijetko sreće. Nadaj se da neću otkriti ko si jer ono šta te slijedi neće biti nimalo dobro po tebe.

      Izbriši
    7. Uuu opasan si ko Lukačeva frizura

      Izbriši
  18. Boro jedno strucno pitanje. Zasto policija dopusta da obezbjedjenje klubova...koncerata...rade momci koji nisu nigdje prijavljeni niti licencirani.Na tim mjestima mogu lako da rasturaju sta goce od narkotika jer im je pogodno.O mlacenju i prebijanju tudje djece da se ne govori....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imate jedan broj ljudi koji takve poslove decenijama DOKAZANO DOBRO RADE, ali zbog zakonskih ili drugih problema ne mogu dobiti formalni status. Policija sa takvima u načelu ima dobre odnose, a često i konkretnu saradnju. Drugo su likovi kojima "obezbjeđenja" služe za dilanje druga i kriminal inače, no takve u principu rješavaju prijavama za krivična djela. Razgovarao sam sa mnogima iz te branše i bukvalno istu priču imate u cijelom svijetu, mislim na ta neformalna obezbjeđenja klubova i slično. Uostalom radio sam i međunarodnu istragu protiv braće Ćulum koji na stotine momaka angažuju po Evropi, a kako sam shvatio, isto kao sa prostitutkama, imaju dobar poslovni dogovor i tako opstaju. Sveukupno nema tu prostog odgovora, baš kao što je u pitanju globalna pojava koja se manifestuje na milion i jedan način.

      Izbriši
  19. Реците нам зашто је господин Лукач јавно рекао на конференцији да сте покушали убиство и да је суђење још у току, па зашто сте ишли код психијатра на лечење, имате 100 кривичних пријава које су још у току, како сте? да све то платиш пошто ништа не радиш, рекао је да од новинарства не добијаш новац. а мислим да те приједорски суд баш и не воли ако не можеш платити казне

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jebo te Lukac, gdje je taj lik, otjerao ga Boro tako sto ga je unakazio objavama a Dodiku dobro doslo da ga se rijesi jer je i njemu bio opasnost.A koliko znam pricd, i rukovodstvo prijedorske policije i direktor policije i mnogi u Banjaluci drze do blogera

      Izbriši
    2. Ako je tako kako je moguč da u zatvor dob batin? onda je laz

      Izbriši
    3. Daj molim te kakve su to priče sad čovjek se bori protiv države kao policija Minister i tako dalje uz njega a čovjek priča lose o dodiku i prije davno o njegovoj čerki lose dali normalno da čovjek sebi Sam sječe ruke da Sam sebe ubije da mu se sprema ubistvu u policiji gdje Kamera snimaju javno kako dolazi u policiju ima na yutubu zvao tuž i rodbinu. I dali to normalan čovjek radi da Sam na sebe digne ruku daj molim vas nemoj te biti smješni pored svega toga da mu se sprema ubistvo nemam ništa protiv čovjeka al previse umislijo u glavu .

      Izbriši
    4. ne umislja on nego je ocigledno da vi nemate dodira sa temom jel umisljeno toliko ubistava po prijedoru samo unazad 15 g a da ne pricam o likvidaciji Radenka Basica nista tu Boro umislio nije vec se nije hteo prikloniti narko gangovima unutar policije i zato je izopsten svakakvim vidovima mucenja i torture ali iza Bore je jaka obuka koju je prozivio kad je bio u specijalnoj policiji tako da se vremenom vidi kako ih Bora smesta u mardelj jednog po jednog a tiha patnja su mu Karanovic i Sretoje bivsi nacelnik i Goran Mikanovic njih kad bi Bora utamnicio rodijo bi se ponovo

      Izbriši
    5. Sve stoji kako vaškovič nije dobio batine jedini čovjek što udara na vrh države kostre nešiča dodika što kako navodi da ima dokaze i daje skoro sud dobio čovjek koji udara gadno na državu pogotovo protiv kostreševič. Kako da mu niko nemože ništa.

      Izbriši
    6. Znam pouzdano da mu je nudjena jedna pozicija i to preko dodikovih struktura. Pricao je i Drasko stanivukovic svasta protiv Dodika i djece pa su dobri sada a i mnogi drugi.Ne mozete gledati sve crno i bjelo.........

      Izbriši
    7. Vaškovič ako niste znali za klevetu dobio kaznu i plus oštetu osobi.

      Izbriši
    8. Kome je Vasković platio

      Izbriši
    9. Mislim ako je tačno to treba bori licno privatno dostaviti za vaškovič

      Izbriši
    10. Pa jes lukača možda otjero jel sve što je iznjeo jel neko od političara zatvoren ovaj jedin blog šsto stavlja nedužne ljude ko sada što je stavijo al svak uživotu greši nekad ni jedan novinar to nerade osim ovog što se tiče neki stvari unutra organa tu mu skidam kapu tu je bassss dobar

      Izbriši
    11. Svašta je Lukač nalagao da bi skupštinski odbor i rad skrenuo sa zadane teme - zataškavanje ubistva Davida Dragičevića. Eto meni je na skupštini "suđeno" za nepostojeće krivično djelo, a što je Lukač nalogodvac ubistva ovog dječaka normalno da mu nije pasalo odgovarati na moja pitanja. I što se tiče njegovih mantri oko mojih oboljenja i kako mi je mjesto u ludnici, na rješenju o otkazu je naveo da sam zdrav. Ne može otpustiti bolesnog radnika, a on mišljenja mijenja dopodne i popodne. Svašta će Lukač i banda potezati, a samo kako ne bi objasnili zašto su zataškali Davidovo ubistvo.

      NO, BEZ OBZIRA MA SVE KOD TUŽILAŠTVA BIH ZA DAVIDOVO UBISTVO LUKAČ IMA STATUS OSUMNJIČENOG, A JA SVJEDOKA. I neće se to promjeniti ma šta izvodio i lagao

      Izbriši
    12. Dragičević je istakao da za šest godina nije dobio ništa osim zastare predmeta jel to istina

      Izbriši
    13. Zanimljivo, pošto ubistvo iz 2018. godine potpada pod Lex specialis Lukač kada su rokovi zastare "skresani" da bi mogli ministra Lukača izvući za napad na onog dječaka iz komšiluka (Spasojević ili sl.). Mada i u toj situaciji teško da će se neko moći vaditi na zastaru, čak i kad bi ostala kvalifikacija "Ubistvo" umjesto "Teško ubistvo". Pored toga tok zastare prekida se svakom procesnom radnjom na planu otkrivanja i gonjenja počinilaca tako da pitanje jeste intrigantno i zanimljivo za tumačenja, ali OD ZASTARE NEMA NIŠTA KAO NAČINA DA SE UBICE IZVUKU.

      Izbriši
  20. mole se nepismeni posjetitelji ovog bloga da pisu prezimena i imena kako je gramaticki ispravno nije NEŠIČ NEGO NEŠIĆ ili VASKOVIČ NEGO VASKOVIĆ unapred zahvalni citaoci

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I da recenicu zapocinju sa velikim slovom,a zavrsavaju je sa tackom.

      Izbriši
    2. I da nauče da ne brkaju ć i č, svi su na kraju učeni u školama.

      Izbriši
  21. Daj Boro brisi ove nepismene komentare, svaka budala ima pravo na javno mišljenje. A i ovi bokseri svi sviraju onoj stvari, nigdje tu nije vidjelo sportiste. Kakav je to sportista a glumi kriminal. Ista stvar i s ovim MMA borcima. Nema tu kod njih niti srca niti pameti...

    OdgovoriIzbriši
  22. али има мало истине у тој поруци колико видим и поврх тога клеветне поруке имају зајебану казну, ко је то измислио

    OdgovoriIzbriši
  23. Ovde su svi budale jel je anonimno poruke ovaj portal ko nekoga mrzi dobro mu doso anonimne poruke dobro su uveli zakon za klevetu toje spasss mnogima

    OdgovoriIzbriši
  24. Ostavite Draganu i Ivana na miru. Sve sami sveci sjede i komentarisu. Da li u ovom gradu nema veceg problema od njih? Sram vas bilo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nek oni ostave djecu Prijedora na miru a ne da im prodaju drogu

      Izbriši
  25. A "veliki druze" Gordane Zoricu dok sebe pravdas,mogao si i da napises koju rijec podrske za svog druga.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad ih Milojica potrpa u corku zaborave se bratstva, kumstva i te price, onda ide pjevaj grlo zemlja nek se trese 😂😂😂 Dragan Milojica za gradonacelnika u zadnjih 30 godina policija u Prijedoru nije imala boljeg policajca a sve tiho i blagi osmeh nema onog laprdanja ja pa ja a brale pakuje li pakuje i svaka cast na tome i samo nemojte da se javi beko pametan pa kaze nije to on to je neko treci peti DRAGAN MILOJICA licno ovo radi jer je castan, posten i hrabar policajac

      Izbriši
    2. Koji se ovo jadnik šlihta Milojici i nada se da oni mogu da vide ko piše pa da njega poštedi, ne kažem nista lose za tog Milojicu neka ne dira bez veze kao pojedini a neka pravi svaki dan akcije ali sa dokazima sto do sad i radi ,poz lizoguzu prijedorskom

      Izbriši
  26. Pisete isti oni koji su se prije par dana slikali sa bivsom robijasicom u Patriji i cekali u redu da vam potpise knjigu? Vjerujem jedinu koju cete i procitati u zivotu. Isti vi koji cete tu istu svoju djecu voditi na bazen kad se otvori? Pisati ovdje o Dragani kao dileru droge je vise nego komicno. Sigurno ste vrlo cesto u drustvu puno gorih od Ivana. Sve same moralne velicine.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja bih Dragani oprostio,a ko je robijasica iz Patrije?

      Izbriši
    2. Ko je robijašica iz PATRIJE ?

      Izbriši
  27. Dragani nema niko nista da prasta. Puno vecih problema ima od Ivana Sskica u ovom gradu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno,al sad je dosao red na njega.

      Izbriši
  28. Boriću ima li igde diler ili dilerka da kazu jesmo dilali smo ?! kako se samo vridjaju svi ovi sto im se ime provlaci kroz ovakve teme a kad se treba napiriti u tjesne majcice i minice i ispijati vidkic sa kolom i glumiti dona ili leydi onda im niko nije ravan ne ide to tako sto sijete to i zanjite a posto ste sijali vjetar sad zanjite oluju pa ako vas ona promasi naicice bora stari vulkan da vas uvuce u svoju lavu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Javili se mnogi da kažu kako "nemaju ništa" sa drugima sa slika i šta već nisu navodili. OK, meni sitne korekcije teksta ne znače ništa, ali vidim da tu nema ni "P" od prijatelja. Baš kako kažeš - dok je dobro niko im nije ravan, a sad se odriču jedni drugih zbog teksta na nekom blogu. Sad zamisli kakvi su kad ih policija pritisne, bar policajci tipa Bašića ili mene nekad. Sve je to jad i bijeda.

      Izbriši
    2. боро драги нормално ако ти неко пише нема везе то што стављаш слике имена разумем да ти је свеједно шта стављаш али мораш да схватиш да имаш и децу како би бити ако напишу нешто о вашем детету што нема везе, свако може да тужи за клевету части а шта исто знам да су докази на суду исти јер кад не можете да докажете да треба да платите казну , ниси могао издвојити 500 марака за плаћање казне, а камоли за

      Izbriši
    3. Jel onaj nesposobni Bašić što ga je Lukač spasio krivice za drogu u policijskoj stanici ili neki drugi

      Izbriši
    4. Бокојини Башић је био најбољи инспектор на свету, никога није ударио, никад није писао о некоме ако нема чврстих доказа, никада није ухапсио некога без разлога и без доказа, Башић је једини био усправан, ни Боро ни било ко. био такав

      Izbriši
    5. Mozeste vi pisati nesposobni Basic itd. ali vidite kako vas taj Basic pokojni i iz groba trpa u ćorku 50 % ovoga sto je dobro i posteni Dragan Milojica nastavio je bio rad Basica a vi se sad koprcajte kao ribe na suvom i cičite kod Bore čikaBoro nemoj mene čika Boro nisam ja oni su 😂😂😂

      Izbriši
    6. To nesposobni je Boro piso za njega, i još ga je bio optužio za drogu u policijskoj stanici, pa je kad je ovaj ubijen obriso tekst

      Izbriši
    7. Nije istina ti i Bašić, nikada niste isti bašić nikad udario čovjeka, nikada nije nedužnog strpao u zatvor, nikoga nije strpao u zatvor bez dokaza , a ti si taj koji je nedužne strpao u zatvor. I TUKO.

      Izbriši
    8. Tačno, Bašić nije tukao nikog, nego je radio nenasilno. No, šta mislite koliko puta sam stao iza njega kao prijetnja i onima koje je radio i onima koji su ga baš mrzili ili mu se htjeli svetiti zbog posla? Poprilično kolega odlično zna o čemu govorim, a neću ga mrtvog koristiti da bih dokazivao ma šta pisali ili mislili.

      Izbriši
    9. Nisam Bašića "optužio" za drogu u sefovima, nego Vujanovića i inspektore za droge. Vujanović je Egiću i Bašiću spakovao disciplinske da čupa sebe i ja sam to objavio. Jesam u kontekstu njihovih postavljenja napisao da su Bašić i Egić nedorasli situaciji i nesposobni za takve oblike borbe sa mafijom. U istom tekstu naveo sam da Šmit neće biti zadnja žrtva tadašnjih obračuna i pokazalo se da sam bio u pravu na najgori mogući način. Ništa ja nisam uklonio iz tekstova i sve je dostupno do zadnjeg slova, a što gro njih komentariše napamet nije moj problem.

      Izbriši
    10. Da te podsjetim na dio u tekstu što si obriso: "Suočen sa brukom kakvu mu je priredio Duško Z. načelnik Vujanović po ustaljenoj navici moli ministra da skandal zataškaju koliko je to moguće u datim prilikama. Zato prvo pitanje ovog "javnog saslušanja" ministra Lukača glasi: da li je odobrio zataškavanje slučaja i aboliranje od odgovornosti načelnika Sretoje Vujanovića, Radenka Bašića i Igora Egića? Odnosno, da li je odobrio skrivanje činjenica i dokaza od ključnog značaja za razjašnjavanje ovog skandala?!"

      Izbriši
  29. Jel to Zorić onaj ko da ga je lopatom za snijeg opalila naprijed.Vazda bio priljepak Janjicu,Zlatnu,Orloviću i onom Džudisti kako se zove

    OdgovoriIzbriši
  30. Ko je uopste taj Zoric i ta Dragana zena od Ivana Šakića otkud ispadaju ti likovi ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iz "majčine ispadaju" kao i sva druga djeca, a za njih saznajemo preko hapšenja i krivičnih postupaka. No, problem je višedecenijske prirode i to sam pokušao ukazati, a ako ga ne budemo rješavali doći će vrijeme kada ćemo se baviti imenima djece koja danas nemaju 10 godina, baš koliko ovi nisu imali kad je problem nastajao. Koliko godina su ovi likovi mogli imati kada je 2006. godine Goranu Mikanoviću eksplozivom dignut auto? Policijski načelnik tada je uveliko valjao drogu, pa čak pokušao preuzeti dominaciju na tržištu i zato su mu digli auto.

      Znači bračni par Šakića odrastao je i počeo raditi u policiji u kojoj su Mikanovića vratili da ponovo organizuje prljave poslove i narko grupe. Džaba u pritvoru i Supić i Dugi i Vanja, kao Mikanovi stari i novi "bosovi" grupa, džaba i Šakići, kad su Mikan i slični na slobodi i traže nove klince od kojih će praviti ozbiljne kriminalce. Baš kao što i Dodikov režim vlada, a koji je opet "stvorio" Mikanovića i kontinuirano zataškava njegove zločine. To je problematika koju sam pokušao otvoriti ovim tekstom i po ko zna koji puta.

      Izbriši
    2. Ko god ti je bio šef,taj ne valja...al si opleo po tom Mikanoviću

      Izbriši
    3. Čitaš li ti šta napišeš . Čak Noris je mala maca, kakve će viceve o tebi napraviti. Ja razumijem da je neko radio u policiji,ali...
      Vojna policija, komandosi, specijala,snajperista, obezbedjenje....šta sve nabroja ja nisam ni popamtio,al mislim da treba jos jedan život za to...a da i konobar si bio..sto bi se reklo smanji ribu

      Izbriši
    4. Njemu i Bašić valja od kako je pokojni, dok je bio živ piso je za njega da je nesposoban i slično

      Izbriši
    5. Al bar ima muda napisati i potpisati se,za razliku od vas.

      Izbriši
    6. Ako se po ovakvom pisanju gledaju muda, svaka čast. Pa išta od toga da je tačno njega bi vratilo na posao, većinu toga sklapa iz medija. Meni više ovo djeluje na budalu,nego na mudonju

      Izbriši
    7. Po medijima je najveci kriminalac onaj sto je ukrao lutku ispred prodavnice.R.R. ili tako nesto .

      Izbriši
    8. OK, ja izmišljam, lažem i šta već sumnjate. Pa kad svako može prozivati i provocirati moćne ili opasne likove kakve ja prozivam - ZAŠTO I VI NE POKUŠATE SLIČNO? Pa da vidimo kako ćete na ulici sretati te što pominjete, a ili su na funkcijama ili su opasni krimosi. Opasni po onome šta šira populacija misli o njima, a kad sam ja u pitanju trče u policiju i prijavljuju da ih ugrožavam. I ja te što me prijavljuju poput policijskih ministara, načelnika i specijlaca pitam jesam li nekakav Čak Noris kad pročitam šta tvrde u izjavama. Ne priđem im na 5-10 metara nenaoružan, a oni naoružani i u prisustvu još naoružanih policajaca i tvrde da su se uplašili za svoje živote. Imam hrpu takvih izjava i nikakav problem da ih objavljujem redom.

      Izbriši
    9. pusti budale, boro daj nam nesto iz 2024, nesto novo

      Izbriši
    10. Da li je raspisana potjernica i koje je boje ista Radovanoviću , mislim na Mikanovića ?

      Izbriši
    11. On.baš zna

      Izbriši
    12. Kakva potjernica za Mikanom? Dok je SNSD ma vlasti ništa od toga. Kako sam objavio više puta ministar Karan takvima osigurava penzije.

      Izbriši
    13. Koliko ja znam, on je sebi sam osigurao penziju. 30 godina aktivne sluzbe 1992-2022 plus učešće u ratu. Beneficije na tri godine jednu godinu pa plus redovni staž pa plus ratište. Izvini boriša,al tu griješiš

      Izbriši
    14. Boro stigao kasno u policiju,a kasnio i sa školom. Usput završavao šta mu je trebalo za to radno mjesto,pa odmah misli da su tako svi u policiji,a bila i milicija prije njegovog dolaska,pa onda policija...pa onda par godina,pa došao boro

      Izbriši
    15. Jeste Boro u svemu kasnio jer je neko morao uzeti oružje i braniti ovaj narod.

      Izbriši
    16. I taj sto ga prozivas sa 18 godina je uzeo pusku

      Izbriši
    17. Ko je sa 18 uzeo pušku? Goran Mikanović? Kada je počeo rat on je iz Zagreba došao u Banjaluku i nastavio srednju policijsku školu koja je tek osnovana unutar MUP RS. Ako neko zna da je Mikan negdje bio na ratištu neka to navede, no i dalje mu nije mjesto među nama koji lakše nabrojimo ratišta na kojima nismo bili nego ona koja smo prošli.

      Izbriši
    18. Za tebe je školovan policajac, koji je sigurno bio na ratištu i koji je zasluženo otišao u penziju,a ti piši šta ti je volja

      Izbriši
    19. Mikanović je čak tri diplome (180, 240 i 300 ECTF) dostavio u MUP i danas su tu, a sve tri su krivotvorine pošto naprosto nije studirao u Novom Sadu. Sve diplome je sredio mu Mirko Tufegdžija za kog se danas zna da je bio trgovac diplomama. Koliko je Mikan bip "školovan" - nađite jednu jedinu službenu zabilješku koju je on napisao, pa da pričamo dalje. On je samo potpisivao šta su drugi pisali, a šta on umije sam napisati ne znamo pošto takvog akta nema. Za penziju nije imao uslova pa je i to "sredio" kao i falš diplome i sve drugo.

      Izbriši
    20. Nije skolu zavrsio u bl nego u ns pa dosao raditi,a radio od 1992 u kozarcu. A klasa sa dulom matijašom,a on u penziji...kako to objašnjavaš? Ni on nema uslov?....aj ne blebetaj

      Izbriši
    21. Zato ti znaš pisati,pa dobiješ otkaz...jbg

      Izbriši
    22. Matijaš je godinu stariji, a Mikan je klasa sa kumom Sašom. Dule je navršio 30 godina efektivnog staža i normalno otišao u penziju, a mislim da je tek 1993. počeo raditi. Uglavnom još u ratu je bio inspektor u krim službi i od tada ga znam.

      To da Mikan traži prijevremenu penziju i da nema uslov nisam ja izmislio nego je tako utvrđeno u MUP-u. U Novom Sadu nikad srednje milicijske nije bilo pa je ni Mikan nije mogao završiti. U tom gradu je kupovao lažne fakultetake diplome

      Izbriši
    23. I ti imaš falš diplomu, to što si formalno ponekad išao na cipiripi fakultet ne znači ništa

      Izbriši
    24. Ti si boriša stvarno jadan, ti stvarno misliš da sve znaš?! Mene ne čudi što su tebi dali otkaz u policiji, veĉi je problem kako si ti uopšte primljen u službu

      Izbriši
    25. Ukucas srednja skola unutrasnjih poslova i izbaci ti sremska kamenica pored novog sada. Zgrada sagrađena 1848 god i pripadala je teritoriji tadašnjeg Novog sada, znači opet lupetaš. A lupetaš zato što su ti koje prozivaš za tebe rak rana, pa ideš da blatiš maksimalno

      Izbriši
    26. A sta Boru briga za njih, otjerao ih sviju, Mikan pobjegao, Sretoja i Ivanic sluze ovom Brkicu da ih sikanira. Ivanic od covjeka koji se bori za funkciju direkotra policije do pacenika koji moli da ga skinu s pozicije da nije blizu Brkica. Nije niko zasluzan sto ovib nema u Prijedoru vise nego Boro koji i dalje vjerujem ima jake veze. Pa otisao je, napao premijera, dobio 200 km kojih nije ni platio. Drugi bi automatski u pritvoru zavrsili. Cak se pricalo da su mu se svi u Banjaluci izvinjavali. Malo vise postovanja prema covjeku koji je bio inspektorcina.

      Izbriši
  31. Ljudi moji,ja sve razumijem,da neko da svoje mišljenje. Ni ja ne volim kriminal drogu i treba se boriti protiv toga,al nije to da se radi preko bloga. Ovaj covjek tuce u glavu ko je god njemu smetao i ko god mu je bio pretpostavljeni,njegov ego je povrijedjen,pa onda mlati svasta. Jos jedna glupost sto mi je zapela vezano za ovog covjeka, ne znam ga licno,al de mi recite jel normalno da se oformi neki anketni odbor i u njega da bude postavljen suspendovani policajac i da on postavlja pitanja direktoru i ministru policije. Pa to svijet nije vidio. Nažalost on preko ovih ubistava promovise sebe i trazi neku pravdu za sebe...samo misljenje, nista loše

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mozes tuziti za klevetu, platiti advokatu 3.000 hiljada, dokazati da nije u redu, pa neka pise dalje kad bude osudjen, a vjeruj mi kazne su velike, to zna gospodin Boro, ali ne znam da li je svestan toga, čovek je bolestan, šta drugo?

      Izbriši
    2. Znas li ti koliko je to novca 3 hiljade hiljada?

      Izbriši
    3. puno para za to, advokat bi skočio kao lud

      Izbriši
    4. Na tom anketnom odboru prije Lukača saslušana su dva tužioca, direktor policije i par načelnika, sudski patolog. Odreda su bolji poznavaoci prava od Lukača i svi su odgovarali na pitanja bez obzira koliko im se nisu dopadala. Kako to objašnjavate?

      Nije Lukač odbio odgovarati na pitanja "suspendovanog policajca", nego "suspendovanog državnog službenika, iliti pravika u MUP-u. I to kog je on lično nezakonito suspendovao. Pride preko prisluškivanja znao je kakva mu pitanja slijede i to mu je bio način da ih izbjegne pred onolikim novinarskim kamerama. Izgleda da postoji još poneko ko vjeruje da Lukač ne stoji iza ubistva Davida Dragičevića, ili ga Lukač i slični plaćaju da piše ovakve nebuloze.

      Izbriši
    5. Što se tiče kleveta i tužbi za 10 godina bloga i bar 1.400 tekstova NIJEDNE TUŽBE NEMAM. Kako je to moguće naspram Vukanovića, Vaskovića i raznih medija koje vazda tužavaju? Pominju o i meni tužbe i ja svima isto odgovaram+ vodimo se na sudu. Nakon toga nastaje muk.

      Razlog je vrlo prost. Ka pišem o ljidima i dešavanjima koja se nalaze u krivičnim predmetima koje niko od prozvanih nije rad raspravljati na sudu. Mnogo lakše im je otrpiti nešto nego da na sudu objašnjavaju ono šta kriju kao zmija noge. Pride znaju da uvijek javno idem sa plafon 20% onoga šta znam, a u slučaju tužbe sve ide na sto, pa kome se obije o glavu. Znači 10 godina čekam junaka da me tuži za klevetu, kad se takav pojavi možete reći da sam nešto slagao ili izmislio.

      Izbriši
    6. boro dragi Busti nek pišu šta hoće kleveta je velika kazna znas a niko nema muda za to nemoj da za klevetu pises sta nemozes dokazati a boli te uvo pusti , budalo

      Izbriši
    7. boro malim slovom, a Busti velikim slovom

      Izbriši
    8. Ala Boro , dobio si ti suspenziju, pa otkaz,pa pritvor,pa batine... šukati sa rogatim nikad nije išlo... niko tebe neće tužiti,a neki će uvijek reći bravo Boro ,a drugi vidi budale...i šta imaš od toga ? Ništa. Tvoje je prošlo, pusti djecu da idu pravim putem i školuju se

      Izbriši
    9. Боро пише, размишља ко шта ради, где је био, шта је радио, ко даје, мораш да имаш чврсте доказе, ништа не иде на суд ако немаш тачне доказе против некога, само твоје речи и писање нису доказ, а ти то добро знаш

      Izbriši
    10. Kažete: "...moraš da imaš čvrste dokaze..." i slično. Hajde da vas nešto naučim. Postoje dokazi i dokazna sredstva. Dokazi su nešto šta se ne preispituje kao što su lični dokumenti ili isprave, a sve šta podliježe preispitivanju predstavlja dokazna sredstva koja se na sudu izvode u ne baš čvrsto propisanoj formi. Želim reći da umješnost baratanja dokazima i dokaznim sredstvima više znači od samog dokaznog kvantuma.

      Sveukupno: oni koje ovde prizivam u načelu znaju da se gro mojih navoda odnosi na krivične postupke kakve su zataškali ili pokušavaju zataškati, odnosno da se dokazi protiv njih nalaze u sudskim i tužilačkim spisima. Njihov cilj je da u tišini ono zataškano drže kao takvo, a tu im tužbe za klevete sigurno ne idu u prilog. Još manje prijave po krivičnom zakonu. U KONAČNICI ZNAJU DA SAM NAPISAO ISTINU I NISAM IH OKLEVETAO, A ONDA NORMALNO DA NEĆE SUOČAVANJA NA SUDU SA OVAKVIMA POPUT MENE.

      Rekoše da Vasković i ja instruramo Davora Dragičevića, a onda tužiše i Vasketa i Davora. Mene nisu tužili! Zašto? Pa navodim da su ubice, zločinci i okorjeli kriminalci nisam ih oklevetao, nego čak bolje od mene znaju da je to istina. Dvije-tri decenije se mi znamo i evo 17 godina otvoreno ratujemo da bih sad jedni drugima prodavali maglu.

      Izbriši
    11. Zato što si režimski čovjek, zato što si ubačen Davoru kao kuvačije jaje, zato što si i u taj anektni odbor ubačen po zadatku da bi se Lukač mogao vaditi na tvoju uračunljivost, umjesto da je išao neki pravi pravnik da ga ispita itd itd

      Izbriši
  32. Ma prdonja obični

    OdgovoriIzbriši
  33. ово је смешно боро је рекао одмах од почетка повезао је Јањанну и Шакича наравно са слике пре неколико година и писао је пре 30 година о неком злочину али боро живи од тога не можете га кривити живи од тог писања

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. "BORO ŽIVI OD PISANJA"! Donekle ima smisla jer da ovaj blog nisam razvio u funkciji dalje borbe i ČUVANJA ŽIVE GLAVE pitanje koliko dugo bih živio. Sve drugo teške su gluposti. Eto na prethodnom tekstu sa preko 42.000 pregleda od reklama imam oko 40 KM prihoda, ali zato nemam platu od nekih 2.500 KM i to aman 4 godine i sa još 3 godine susspenzije kada takođe nisam imao nikakvih primanja. Preko posla su me ucjenjivali da zatvorim blog, nisam pristao i sa 40 godina staža ostadoh i bez plate i bez penzije.

      Opet, život je vredniji od novčanih primanja. Bez javnosti i poznatosti nisam siguran koliko dugo bih živio, a posebno kad uobzirim pokušaje likvidacije dok sam bio nepoznat široj javnosti. Pride u sistemu bezbjednosti bivše Juge postoji popriličan broj profesionalaca koji cijene ovo šta pišem i ko god da me ubije mora računati sa njima i pojedinačno i kolektivno. Odvraćajući momenat vjerujte mi, a nema veze i ako ne vjerujete pošto je ipak riječ o mom životu.

      Izbriši
    2. Боро не можеш против држава нико није успео па нећеш ни ти држава број 1 не може нико на свету а камоли ти који једини удараш

      Izbriši
    3. Momak koji je namjestio Gredelja zove se Adnan Žilic kao polovinu Prijedora nije u zatvoru pusten je na slobodnu i slobodno se krece pao je u Hrvatskoj u stanu sa Profesionalnim ubicom sa kojim je zivio sa 5 hiljada metaka par pistolja rusakom sa opremom "mucenje" plasticnim eksplozivom 50 ak grama kokian nesto trave i naokn dalje istagre 2 kile heroina nezvanicno sazanjemo da je saradnik Sluzbe dali ili Hrvatske Bosnaske i drazva i dalje pusta njega slobodno da se krece ulicama i ako je visestruki povratnik ali naravno saradnik ima sva prava mozda cak Agent!

      Izbriši
    4. Bitna je roba,a ne pravda.

      Izbriši
  34. Боро, ок ..треба писати о.свим овим.темама, али ако се бориш за наш град, најбитнија тема је спрега Милаковића, Врховца, Бурсаћа, Унијата итд. Ко прави зграде по Пд, чијим парама, ко купује станове у Дубајиу, Шакић?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. De ti reci.

      Izbriši
    2. Bravo za komentar.

      Izbriši
    3. Колико хоћеш примјера? Замјена земље на кружном, са земљом у центру. Ко прави зграду? Продаја у индустријској зони Дугом и Гогију? Куповина Дауна?Све уредно, са парама које су Милаковићи зарадили радом на тржници!? Хехехе...па онда Госпођа Врховац части у општини за куповину стана??? То што су шумари пи.ке па шуте колило плаћају Бурсаћу. Градоначелник фикус за потписе!Али све на страну, питање које ме мучи, како су највећи клошари града Приједора дошли на ове позиције?? Уствари, до нас,је..
      А Милаковиће разумијем, како су отјерани из града као задњи шљам и шупци, пуно је бијеса у њима. Желе купити и задњи вц у граду да се освете..док им не дође неки нови Лукач и специјала и опет их напраше.

      Izbriši
    4. Hahahahaha Lukac ih otjerao?
      Otjerao ih Borislav Radovanovic, tako sto je upao i uhapsio starog Milakovica...

      Izbriši
    5. Boro? 🤣🤣🤣🤣

      Izbriši
    6. Боро??? Јбг, не лупетај ако не знаш! Нисам ја неки љубитељ Лукача, пошто је и он дебело застранио, али је тад једини.имао муда да отера багру из Приједора. А поносни Приједорчани су опет дозволили да им шљам преузме град..ћуте, покуњили се док им криминалци воде град. Ћутите Приједорчани, пишите по мрежама док вам и куће не покупују разни Милаковићи, Врховци, Бурсаћи итд. Ћутите..ћутите

      Izbriši
    7. Ko iznabija Bursaća u zanatskoj ulici u poznatom kafiću kad je bila afera Gradonačelnik Dalibor Pavlović i žena crna magija Jež tako se preziva ime sam zaboravio ?

      Izbriši
    8. Pedja Starčević ga survo, i to kvalitetno pa Dodik zvao Pedju da mu toboze priprijeti ali se zajebo Mile ronhil jer Pedju stiti dojče ambasada zato sto na godisnjem nivou kupi ljekova iz Dojc oko 20 milijona i onda se Mile smirijo nakon par dana kad je dobio upute da Pedju pusti na miru

      Izbriši
  35. Lukača nije ni bilo kad je bila maskarada, servud...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeste ga još kako bilo na poziviji komandanta specijalne polivicije i bio je u jednoj raciji u Šervudu. Ako se racijom može nazvati kad svakom zatečenom prislone cijev oružja na potiok? Bio sam u toj akciji racija u Šervudu i Kod Romanića, a bog me ubio ako sam do danas skontao šta se dešavalo.

      Izbriši
    2. Sta ce biti,poslje toga svi lagano odsetali.

      Izbriši
  36. Boro sta glume ovi iz razni "sekyuritia"agencija,je su oni paravan za kriminal,hdaju ko kauboji po gradu,umislili da su JSO,ja koliko znam nema pravo da nosi oruzije ako obezbeđuju kafice ili diskoteke,Jos im samo treba da stave plavu rotaciju i da zaustavljaju saobraćaj.Ko im je to dozvolio

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mora da si negdje ćušku dobio, pa sad balaviš.

      Izbriši
  37. Boro je ljudska balega da izvine balega naravno sto ne pominjes Vrhovca i tu kompaniju i zgradu u Dubaiju i hotel Monument Mrakovica a vec ti je za Monument sugerisano al si mudro rekao istrazicu pa cutis vec godinu dana JEBO LI TE DODO

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. У праву си. Све уреду и Шака и Жилић и Микан...али зашто се не упусти у анализу наајвећег кримиала у Пд?

      Izbriši
    2. On kaže da ne živi od pisanja, pa to je tačno...on živi od ne pisanja...plaćaju ovi što ne piše o njima🥸

      Izbriši
    3. Pa bavite se sami, jeli mora Boro o svemu? Ima ionako neprijatelja, pise o svemu i rizikuje da bi ga onda pojedinci ovdje pljuvali anonimno. Da sam na njegovom mjestu, ugrabio bi negdje fotelju i ladio jaja...

      Izbriši
    4. Ima istine u tome da bi mi različiti subjekti režima dali i funkcije i primanja da ne dolazim na posao. Znači prijave me u neko javno preduzeće i svakog mjeseca mi liježe plata, a na posao uopšte ne idem, eto tako nešto mogu dobiti kad god hoću. Problem je što me onda drže u šahu i ne bih imao punu slobodu pisanja na ovom blogu, a šta je meni neprihvatljivo. Imao sam i u MUP-u fantastično radno mjesto i kada su me pokušali ucjenjivati objavio sam da ništa mijenjati neću, a neka mi slobodno daju otkaz. Pazite, oko godinu i po se razvlačilo to oko otkaza i mogao sam postupak odvući u zastaru, čak je zastara i nastupila, ali ja sam objavio da ne prihvatam ucjene i da me ne zanima posao u takvim uslovima. Zato je danas smiješno razmišljati da bih ulazio u dilove sa režimom za nekakvu platu i slično. To što ne pišem o Monumentu davno sam objasnio i nemam namjeru ponavljati kao papagaj.

      Izbriši
    5. Ti da imaš slobodu pisanja nebi hvalio doktora crtu, ovako moraš radi malog i tu sloboda ne postoji

      Izbriši
    6. Pa sta ako hvali doktora, vidio sam da mu je doktor sredio operaciju za 2 dana, imaju objave na fb gdje mu zahvaljuje

      Izbriši
  38. Kako smo hrabri kao ANONIMNI
    Pravi mudonja kad ima nesto napisat a jos zna da je upravu ne krije se iza Anonimni
    Budi mudo pa pisi javno na svom profilu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije problem u anonimnosti kada neko napiše dobru informaciju ili mišljenje o nečemu, nego u zloupotrebama kakve svi vidite. Gredelj je polupismen momak, a ovamo neko solidno pismen zloupotrebljava njegovo ime za svoje baš bolesne pljuvačine. Ipak nije pametan koliko misli pošto za registaciju nika na blogu sistem sam povlači određene podtake identitetske prirode. Za razliku od opcije "anonimno".

      Izbriši
  39. Davor Dragicevic kandidat i vec skuplja donacije za istu. Ko je Boro tvoj favorit za gradonacelnika Banjaluke, kad mozemo ocekivati neku analizu. Kandidati su vrlo jaki...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tačno, zvučna imena su među kandidatima, ali smo dvojica imaju logistiku za finalnu bitku. Svi drugi su u funkciji ova dva kandidata i odrađuju ono šta im kažu financijeri, nemojte se tu zavaravati. Ako misliite da se donacijama simpatizera nešto može skupiti, npr. samo za štampanje promo materijala, zaista ste naivni. Računi (namjenski izborni) se otvaraju pošto sva plaćanja moraju ići preko banaka i u suprotnom činite krivično djelo, bar u dijelu onoga šta se plaća u tim prilikama. Znaju mangupi i kako se muti preko računa i kako kešom na ruke, decenijama to usavršavaju, pa do nivoa da ne mora svaki kandidat znati ko stoji iza pojedinih sredstava. No zato zna šta mora odraditi na planu uzimanja glasova jednom ili drugom taboru.

      ZNAČI, RADOJIČIĆ, TRIVIĆ ILI DRAGIČEVIĆ SAMO SU U FUNKCIJI REŽIMSKIH MULJAŽA I TAJKUNSKIH LOPOVLUKA. U stvari doktor Šobot je najgora opcija za banjalučku tajkunsku oligarhiju pošto za Stanivukovića danas i ptice na grani znaju kome služi, a ja sam to ukazao prije tri godine, dok bi doktor mnogima mogao pomrsiti konce. Zato se i boje njegove pobjede.

      Sjetite se da sam Vladu Đajića počeo braniti u momentu najgore satanizacije i ODMAH OBJASNIO DA GA NAPADA REŽIMSKO TAJKUNSKI LOBI POŠTO GA SE BOJE, A NE MOGU GA NI KUPITI NI ZASTRAŠITI. Danas vidite jesam li bio u pravu i dobro procijenio ko za koga igra. Posebno bi Banjalučani trebali znati jesam li ih ja lagao ili Draško Stanivuković sa svojom mašinerijom potpomognutom Dodikovom mafijom. Baš kao što ih ne lažem oko navedenih kandidata.

      Izbriši
    2. Ti si režimsko smeće a ne Davor kom si po zadatku glumio prijatelja, Davor nažalost nije mogao shvatiti na vrijeme ko si i šta si, đubre jedno odvratno

      Izbriši
  40. Boro jesu tacni ovi navodi iz prethodnog komentara gdje se spominje Pedja Starcević, Sasa Bursac i Dojče ambasada ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaista ne znam ništa konkretno i preko nivoa kafanskih priča

      Izbriši
  41. Zivim nedaleko od Prijedora, ali Prijedor zaobilazim.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

POPULARNI TEKSTOVI

Poznat identitet uhapšenih policajaca u akciji "Robokap"

DRAMA U PRIJEDORU: Konačno razbijanje narko organizacije Dalibora Railića

NOVI SKANDAL SUDA BIH: Vanji Vukoviću sud odobrio posjetu pritvoreniku Daliboru Railiću

Šta moćnici kriju oko motiva ubistva načelnika Radenka Bašića?!