PROGOVORI PIČKO: Pogledajte jedino suočavanje ministra Lukača i mene (VIDEO)

Mediji i društvene mreže kipte od laži i uvreda ministra Lukača javno iznesenih na moj račun. Zato je zanimljivo pogledati video našeg jedinog direktnog suočavanja i nikad odgovorenog pitanja: kako je sedam litara "krvi prolivene za Republiku Srpsku" naplatio 211 000 maraka?! 


blog borislav radovanovic

Pokušavao me je Lukač ucjeniti da prestanem pisati o njegovom kriminalu i zločinaštvu, nisam prihvatio ucjene i uslijedio je nezakonit prekid radnog odnosa. Privatizovao je MUP RS i može činiti šta mu drago, no ima to i svoje posljedice. Mučile su ga moje ranije objave, a kakvo javno "rasturanje" slijedi - tek će vidjeti.

Započinjem objavljivanjem video zapisa našeg jedinog direktnog suočavanja. Imao je priliku ponoviti laži ranije iznošene iza skupštinskih zidina i policijskog obezbjeđenja, ali je kao i svaka kukavica ostao nijem. Prvo je pokušao pobjeći, a kad mu to nije uspjelo - morao je bar saslušati tih pet-šet pitanja, koliko mi je omogućeno da mu postavim.

Pogledajte video snimku kako izgleda "strašni" ministar kada treba ponoviti ono šta je prethodno onako drčno iznosio o Davoru Dragičeviću i meni.




Primjedbe

  1. Trebate li osobni zajam?
    Zajam za poboljšanja vašeg doma,
    Hipotekarni zajam,
    Zajam za konsolidaciju duga,
    Komercijalni zajam,
    Zajam za obrazovanje,
    Zajam automobila,
    Zajam za imovinu.
    financialserviceoffer876@gmail.com WhatsApp +918929509036

    OdgovoriIzbriši
  2. Žao mi je što sam ovo stavio na internet, ali nemam izbora. Zar nikad nisam vjerovao u ljubavne čarolije ili čarolije sve dok nisam upoznao tog mađioničara kad sam ove godine posjetio svog prijatelja u hrvatskoj na poslovnom summitu. Upoznajem čovjeka po imenu dr. ALABA, koji je bio doista moćan i mogao je pomoći urocima koji bi vratili izgubljene, ljubavnike i čarobni novac, magiju ili magiju za dobar posao ili sreću. Sada sam sretan. Svjedočim jer me muškarac za kojeg sam se htjela udati napustio 5 tjedana prije vjenčanja i život mi se preokrenuo jer je naša veza trajala 3 godine. Zaista sam ga voljela, ali njegova je majka bila protiv nas i nije imala dobro plaćen posao. Kad sam upoznao ovog mađioničara, rekao sam mu što se dogodilo i objasnio mu situaciju. U početku sam bio neodlučan i sumnjičav, ali samo sam pokušao. I za dva dana, kad sam se vratio u Njemačku, nazvao me prijatelj (sada suprug) i došao k meni i ispričala sam se što je sve dogovoreno s njegovom majkom i obitelji i dobila novi razgovor za posao radi vjenčanja. Nisam vjerovao jer je dr. ALABA samo pitao moje ime i ime mog prijatelja i sve što sam želio. Eto, sad smo u sretnom braku i očekujemo svoju malu bebu, a moj suprug također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail je: sada smo u sretnom braku i očekujemo svoju malu bebu, a moj suprug također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail je: sada smo u sretnom braku i očekujemo svoju malu bebu, a moj suprug također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail je: dralaba3000@gmail.com Također ga možete WhatsApp dobiti na +2349039885856.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lukac je pizda najobicnija.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

POPULARNI TEKSTOVI

DJEČAK UBIJAO OČEVOM RUKOM: Zastrašujuće posljedice odgojnih metoda ludog doktora

Prebijanje u odbrani Dodikove časti

KAD SLUŽBE ZARATE: Otkrivam misteriju pištolja zbog kog je ubijen načelnik Bašić

Je li se Šmit utopio poput Gordane ili Davida? (FOTO)

DOKAZANO: Načelnik Goran Mikanović mjesecima znao za pripremanje ubistva kolege Bašića!